מה עושים כשהכל נראה שחור?

מה עושים כשהכל נראה שחור?

שכבר לא מאמינים שאי פעם יהיה טוב? שכבר לא מאמינים שהחיוך יחזור אי פעם? כששוכחים איך היה כשהיה טוב? ומה עושים כשכבר אין כח להעמיד פנים? יוצאים החוצה עם פרצוף עצוב וכעוס. מפסיקים לחייך ומרחיקים את כולם. הכל נחת עלי בבת אחת. כל הבלבול. הפחדים. הכעסים. ההכרה שזה קרה לי. להכנס תחת הקטגוריה- אשה מוכה, אשה אנוסה. לקח לי הרבה זמן להגיד את זה. אפילו לעצמי. הרביצו לי . אנסו אותי. פגעו בי. כן. זה קרה לי. רוצה פשוט להפסיק לחשוב על זה. ואיך עושים שזה יעלם? ואיך פונים לטיפול? ואיך מוציאים את המילים מהפה? לא ישנתי כל הלילה ואני שוב עיפה. יושבת בעבודה ומתה לישון..כואב לי הראש ושורפות לי העינים. מציק לי בבטן והלב שלי דופק כמו משוגע. ושוב, כל רעש קטן מקפיץ אותי. כל דבר מזכיר לי. פתאום לא יכולה שיגעו בי. נכון שהכל קרה מזמן. אבל לא הרגשתי ככה כל הזמן הזה. רק בשבועיים האחרונים זה מתעצם. אני נותנת לעצמי לשקוע בתוך השחור הגדול הזה. משפילה מבט. רוצה לבכות. איך גורמים לבכי לצאת? הוא עצור בתוכי. מרגישה שאם הדמעות יצאו הם לא יפסיקו. ואני רוצה שהם יצאו אבל לא שולטת בזה. זה לא בא. אולי כי אני לבד. כי אין מי שיחבק אותי כשאני בוכה. אז כותבת וכותבת וכותבת. אבל זה לא עוזר. אולי אני אפסיק לכתוב ואפסיק לקרוא ואפסיק לחשוב על זה. רוצה להכניס הכל לתוך קופסא ולסגור אותה. לא לתת לזה לצאת. סוד שיהיה שמור איתי עד הסוף. עד הקבר.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
יקרה...../images/Emo182.gif

אנחנו קוראים את ההודעה שלך, גם את הקודמות, ובוכים אתך. ההרגשה הנוראה הזאת, הכל כך משפילה, שאחרי כל מה שעברת אומרים לך אנשים, שלכאורה קרובים ואוהבים אותך, שהכל קרה באשמתך היא הרגשה מרסקת, מנפצת לרסיסים. החיוך נעלם, שמחת החיים נעלמה לה, כאילו לא נשאר יותר בשביל מה לחיות, כל כך כואב, כל כך מדכא. יקרה, מהודעתך אנחנו מבינים שאת יודעת שאת צריכה טיפול,צריכה עזרה ותמיכה, שאולי בלעדיהם הכאב השורף אותך מבפנים לא יעלם. אנחנו מאמינים שעשית נכון שפרקת את הכל כאן ואולי זה הצעד הראשון, אבל כנראה שאת חייבת להמשיך, למען עצמך, לא לעצור. מציעים שתבואי אלינו בערב לשיחה אישית, וביחד נחשוב איך את מתגברת על המעצורים שמפריעים לך לבקש את הטיפול המגיע לך. נשתדל גם לתת לך הפניות למוקדי עזרה לנפגעי תקיפה מינית, שם ישמחו לסייע לך, לתת לך יעוד וליווי בכל דבר שנדרש כדי לעזור לך להתמודד, לעזור לך לרפא את עצמך. לרפא את עצמך. ממתינים לך, אנא בואי.
 
שוב לא ישנה..

אפילו היתי במשחק כדורסל... (מכבי ניצחו אם מעניין מישהו) אבל חזרתי הביתה ורוצה לישון וצריכה לישון אבל כל כך מפחדת מהלילה וכל כך מפחדת מהחושך וכל כך מפחדת מהחלומות ומהרעשים הקטנים ששומעים כשהכל שקט. לא נרדמת...
 

אופירA

New member
מנהל
אגיד לך מה אני עשיתי

התעקשתי והתעקשתי והתעקשתי. והמשכתי להתעקש - לחפש מזור וגאולה. כעסתי ומחיתי, ביטאתי את הכעס ולא הסכמתי להשלים. התעקשתי להאמין שאני צריכה להרגיש טוב. ואמרתי לעצמי, שגם אם זה לא נכון, וגם אם זה לא יקרה לעולם - אני אמשיך להאמין שאני צריכה להרגיש טוב ואמשיך להתעקש על כך. וכך לפחות אהיה שלמה, שעשיתי כל שביכולתי כדי להגיע לכך.
 
למעלה