מה עובר על קטאר?

ועל ח'ודה שמעת?

זו בסה"כ טקטיקה שיעית שברגע שמבינים אותה, ההשפעה שלה פגה כמגדל קלפים. קרא ותירגע: http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=319 טקטיקת הח'ודה היא להביא את האוייב שישפוט את מצבו באופן בלתי מציאותי. האייתאללה חומייני הודה בשנת 1984 כי השתמש כמה וכמה פעמים בח'ודה, "כדי להפיל בפח את אוייבי האסלאם". השימוש שלו בחו'דה היה פשוט אך יעיל: מראשית הדרך כנגד השאה הוא הכריז על ניצחון, או נתן תחושה שהניצחון הוא עניין של זמן בלבד. כך רכש עוד ועוד תומכים, ושבר את אנשי השאה. לא יאומן, אך בסופו של דבר אחד הצבאות החזקים בעולם, צבא השאה, נפל שדוד לרגליו.
 
ח'ודעה

בכל מקרה צריך לקחת את האיומים האלה בשיא הרצינות, בין אם מדובר בסתם מלחמה פסיכולוגית או לא, לא צריך לעשות הנחות, חיסול הישות הציונית משמעו השמדת העם היושב בארץ, יהודים וערבים כאחד, בני אדם לא קולטים את זה מהר וחבל.
 

גידעון1

New member
אדישות ממש אין

ולמעשה אני בטוח שאם וכשנתקרב לנקודת האל-חזור ישראל תיאלץ לפעול בעצמה. תתפלא אבל האבסורד הגדול הוא שבעוד שקשה לישראל להתמודד עם טילים של חיזבאללה,הרבה יותר קל לה להתמודד עם איומים קשים יותר כמו איראן. אני באמת לא עוקץ אותך אבל לי אין את המותרות שלך לברוח מהארץ. אם תהיה מלחמה אני מגויס למילואים כדי לעזור בהגנה על מדינתי. בנוסף גם אם לא הייתי מגויס אני לא הייתי עוזב. זאת המהות של היהודים כשהם אומרים "אין לי ארץ אחרת".
 

היתי פה

New member
מה אתה מתרגש גידעון הוא יחזור לארץ אבותו עירק

למדנו בשירשורים קודמים מה מוצאו
 
מלחמה גרעינית זה לא כמו מלחמה

קונבנציונלית, ישנו תפיסה בישראל שאנחנו לא נהיה הראשונים שנשתמש בו, אז מה יחכו שאיראן תתקוף בנשק גרעיני, תגמור על חצי מדינה ואז יתקפו בטהרן?
 

גידעון1

New member
זה מחקר יותר מפורט

לינק בתרחיש החיובי ימותו 200 אלף עד לתרחיש השלילי ביותר שבו ימותו 800 אלף מאזרחי ישראל. ישראל לעומת זאת תגרום לאיראן להפסיק להתקיים ומספר ההרוגים יעמוד על 16 מיליון עד 28 מיליון מאזרחי איראן
 
לא הייתי נכנס ל'קלקולציות' כאלה

800 אלף הרוגים לישראל זה אסון בסדר גודל של שואה. גם עשרות מיליוני איראנים חפים מפשע מתים לא מנחמים אותי. עדיף לשפוך מיליארדי דולרים על הפלת משטר האייתולות ולא לשפוך את דמם של מיליונים.
 

גידעון1

New member
ברור שזה אסון עבורנו אך יש גם נחמה

אם אכן חלילה האירועים שמדוברים אכן יקרו אז הבעיות הביטחוניות של ישראל יפטרו אחת ולתמיד. ברור שאני מאוד בעד התרחיש שלך אבל אני מראה גם את הנקודה השניה. תחשוב על זה רגע- אם אין יותר איראן ואין יותר סוריה אז אין יותר אספקה לחיזבאללה ולחמאס ואז יהיה הרבה יותר קל לטפל בהם. לישראל לא יהיו יותר אוייבים. ממש תחזית אפוקליפטית. כמובן שאני בעד התרחיש שלך
 
אקרא, אל תלך. אתה המגן האנושי שלנו

אם כל הערבים יברחו נישאר לבד ואז היטלרינג'אד יחשוב שיותר קל בשבילו לחסל את היישות הציונית.
 
הערבים לא יברחו

בסופו של דבר מי שיברח זה העשירים ומי שיכול לברוח, העניים אוכלים אותה בכל מקום ובכל זמן.
 
אקרא, אתה שייך לעשירי הארץ?

אני לא ממס הכנסה, רק מסיק זאת מהודעתך על בריחתך המתוכננת.
 

מוחמד5

New member
למה לברוח אקרא

לאן לברוח. מעולם לא זזנו מהאדמה הזאת,מעולם לא עזבנו ולעולם לא נעזוב. מקסימום נחזור למערות ..
 

מוחמד5

New member
../images/Emo6.gif סומוד

לפי דעתי נשק גרעיני יהיה ,אבל איש לא ישתמש בו .
 
מבחינת הפלסטינים העיקר שהסהיונייה יחוסלו

כמו שהראיס אמר, הפלסטינים מוכנים להקריב מיליוני שהידים למען שחרור אלקודס. מיליוני שהידים תמורת חיסול היישולת הציונית זה כסף קטן. תחשבו על הנאום הבא של יועצו של הראיס, האח אלדוקטור אחמד אלטיבי בחגיגות ברמאללה לציון 42 שנה לאלפתח: "טיבי, שלרגע שכח כנראה באיזה פרלמנט הוא חבר, הצליח להלהיב את ההמון: "יאסר ערפאת, בעל הכאפייה שעדיין עמנו", קרא, והאלפים הריעו והחמושים פתחו בירי. חבר הכנסת שטבע בעבר את המונח "אינתיפאדת אל-אקצה" ניצל עד תום את הבמה והרייטינג הגבוה (שידור חי בתחנת הטלוויזיה אל-ג'זירה) לנאום שכולו פתח: "ברכותי לאנשי הפתח שמקרבם נפלו השהידים הראשונים ונעצרו האסירים הראשונים", זעק בקול נרגש. "הם (ישראל, א"י) רוצים לחסל את פלשתין, אך אנו נמשיך במאבק עד להקמת מדינה שבירתה אל-קודס". ואז, כמיטב המסורת הדמגוגית של ערפאת, חזר על כך שלוש פעמים. הקהל הגיב מיד: "לירושלים צועדים מיליוני שהידים"." http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=812747&contrassID=2&subContrassID=21&sbSubContrassID=0 :
 

מוחמד5

New member
שו יעני שהיד ?

אתה חוזר בתשובה יא הארון , ממשיך לצטט את הארץ,מחסום .. ולאק איש סאבאק יא הראון? שמתי לב שאתה בקיא בהרבה במוצאם של הערבים,סיפורי האבות שלהם,השיכות החמולית שלהם, אני בטוח שאתה שיש לך מידע פחות אנימי על טיבי. אגב! מה דעתך לארח אותו בפורום ? כבר אירחתי אותו פעם בפורום ערבים.
 
למה מחקת את תשובתי, יא מוחמד?

אתה לא מסוגל לעמוד בדיון בלי מחיקות וחסימות? כל כך חלשים 'נימוקיך'?
 
למעלה