מה עובר על קטאר?

גידעון1

New member
מה עובר על קטאר?

לאחר אירוח למופת של שחקנית הטניס שחר פאר כעת מתארחת שם שרת החוץ ציפי לבני. לארח דמות ישראלית כה בכירה זה לא דבר מובן מאליו. כמובן שקיימים אינטרסים לדברים האלה אך מצד שני לכולם יש את המניע האישי שלהם ולכן אני לא זוקף זאת לחובתה.
 

מוחמד5

New member
ערבים טובים

"אירומ למופת " WOWWWW למי שלא יודע ישנו קשר רציף בין ישראל לקטר ,יש נציגות קטרית בת"א ויש נציג ישראלי בקטר,יש קשרים די חזקים. מה לבני עושה שם !! אולי עיסקת שליט!! אולי ההסכם הסודי ששמענו עליו לפני כ3 שבועות בין ישראל לבין הפשלתינים!! בכל אופן,לא היה צריך לתת לה להגיע לקטר,לא צריך לארח אותה.
 
"לא היה צריך לתת לה להגיע לקטר"

בינתיים מי שגרשו אותו מהמפרץ היו הפלסטינים שתמכו בסדאם חוסיין.
 

גידעון1

New member
עופר הפעם עומדת בפניך משימה קשה

בא נראה איך תצליח לפרש את דבריו בצורה שונה לחלוטין! ומוחמד העיקר אתה מדבר על שלום אך אם זה היה תלוי בך אף מדינה ערבית לא היתה מדברת עם ישראל.
 

מוחמד5

New member
אם זה היה תלוי בי

לא הייתי נותן לה לכנס לקטר עד שתסכים ליוזמה הערבית שקטר חלק ממנה. זה א. וב' ,זכור לך שמשרד החוץ רצה להחרים אל ג'זירה, התחנה שנמצאת בבעלות קטרית! וג' אולי היא הלכה לפגוש את בשארה שם ? וד' אני שמח על השינוי שחל אצל חלק מהשתתפים בדיוני הפורום, המילה שלום ,כבר לא מילת גנאי.
 

respecta1

New member
וזה רק מראה כמו שכבר ברור

שאתה מסתכל על הפוליטיקה והחיים מנקודת מבט פלסטינית לא ישראלית. א' הקאטרים בניגוד ללא מעט לאומנים ערבים לא טיפשים, הם לא יגידו למישהו בוא, קח אקדח תתאבד - ואז כשלא יסכים גם יצאו נגדו. ב' אז החרימו רשת טלוויזיה, נו ו?
 

גידעון1

New member
אז מזל גדול שאתה לא מנהל את קטאר

אגב שים לב כל פעם שעקצתי אותך,נחסמתי אך משום מה אתה מרגיש חופשי את הצורך לעקוץ אותי כי אתה המנהל הגדול ואי אפשר לעשות עליך סנקציות. בהתחשב בעובדה שאמרתי אלף פעם בפורום הזה שאני בעד לסגת מהשטחים כל עוד נהיה משוכנעים שהטרור מת, אין לך זכות להשמיץ ולומר שאני רואה בשלום מילת גנאי. בקיצור מוחמד תמשיך להתבכיין שאני עוקץ אותך ולכן אתה חוסם אותי. העיקר שכולם רואים שאתה מנצל את מעמדך כמנהל לעשות לאחרים מה שאתה דורש שלא יעשו לך.
 
כדי שזה יקרה, אני חייב קודם לשמוע את הפרשנות

שלך לדבריו. אם היא תתאים לזו שלי, לא תהיה לי ברירה הפעם אלא להודות בכשלוני ב"משימה הקשה" שהטלת עלי
. נ.ב. האם גם הפעם תטען שאין ציניות בדבריך?
 

גידעון1

New member
האם בכך ששאלת אותי שאין ציניות בדבריי

למעשה שאלת זאת בצורה צינית? אם לא אז תשובתי חיובית.חחחח
 
ציניות - הכוונה היתה שמינית אותי לתפקיד

הסניגור של דמויות מסויימות בפורום. מיותר לציין שזה לא נכון, וכל מטרתי היתה למנוע דו שיח של חירשים שמתנהל ביניכם וחבל.
 
והפלסטינים מוכנים להתחבר לאיראן נגד ישראל

הם מוכנים למות העיקר שישראל תיפגע.
 
ואיזה פטריוטיות תעזור לי מול גרעין איראני?

אדישות ההנהגה הישראלית לאיומים האיראני עוד יותר מתסכלת, העולם לא יעצור את איראן כמו שלא עצר את היטלר וכמו שלא עוצר שום דבר, מולדת שמולדת הקיום שלי יותר חשוב.
 
הנה עוד מנה של איומים

ליהודים יש רעיון של משיח גאולה ארץ ישראל ובלה בלה, למוסלמים ובמיוחד לשיעים יש משיח דומה ושמו אלמהדי וחיסול הישות הציונית כלשונם הוא הדרך לקידום בואו, הבעייה שעדיין בישראל לא קלטו עם מי יש להם עסק, אפילו אם מדובר בינתיים באיומים, אולי בחירת אובאמה תוכל להציל את המצב.
 
למעלה