R a z i e l
New member
מה עדיף?
קיימות הרבה שיטות שבהם שה"מים בונים עלילות ורציתי לדון על שתיים מהן. יש את הדרך שאני אישית הייתי בוחר - לבנות סיפור שהדמויות קשורות בו. ישנו סיפור גדול אחד וההתרחשויות קשורות בדרך זו או אחרת לסיפור. דוגמא: להציל את הנסיכה. שני הלוחמים שומעים סיפור על נסיכה יפיפייה שכלואה במגדל ודרקון שומר עליה. הם מחליטים להצילה. האחד עושה זאת למען הפרס עליה (המון כסף מאביה) והשני כי הוא התאהב בה (הוא למעשה תיאר אותה לעצמו בדרך כלשהי. לא בטוח שזה יתאם למציאות). בכל מקרה הם יוצאים לדרך. בדרך הם עוצרים בכפר שלמרגלות המגדל. שם הם מבינים שישנו כישוף על המגדל וצריך להסירו אז הם הולכים לראות את המכשף שהטילו. בנוסף יש את הגשר שקרס וצריך לחשוב מה עושים. כשהם מגיעים למגדל הם מבינים שבמקום דרקון יש יצור חצי אדם חצי שור ששומר על הנסיכה. לאחר התקלות איתו הם יבינו שהנסיכה בכלל לא במגדל. וכו... ויש את הדרך השניה - לבנות רקע ובו התרחשויות. כמו למעשה מפה ב- Heroes. יש את המפלצות שמטיילות בסביבה. חלקן מטילות מורא על עיר/כפר באזור. מים מזוהמים בכפר קטן שמרעילים אנשים. כנופיית שודדים ששומרת על גשר וגובה דמי מעבר. וכו.. איך אתם הייתם בונים הרפתקאה? אני אישית הייתי הולך על הראשון אך הייתי מוסיף מעט מהשני לאקסטרה לדמויות (ממש מעט).
קיימות הרבה שיטות שבהם שה"מים בונים עלילות ורציתי לדון על שתיים מהן. יש את הדרך שאני אישית הייתי בוחר - לבנות סיפור שהדמויות קשורות בו. ישנו סיפור גדול אחד וההתרחשויות קשורות בדרך זו או אחרת לסיפור. דוגמא: להציל את הנסיכה. שני הלוחמים שומעים סיפור על נסיכה יפיפייה שכלואה במגדל ודרקון שומר עליה. הם מחליטים להצילה. האחד עושה זאת למען הפרס עליה (המון כסף מאביה) והשני כי הוא התאהב בה (הוא למעשה תיאר אותה לעצמו בדרך כלשהי. לא בטוח שזה יתאם למציאות). בכל מקרה הם יוצאים לדרך. בדרך הם עוצרים בכפר שלמרגלות המגדל. שם הם מבינים שישנו כישוף על המגדל וצריך להסירו אז הם הולכים לראות את המכשף שהטילו. בנוסף יש את הגשר שקרס וצריך לחשוב מה עושים. כשהם מגיעים למגדל הם מבינים שבמקום דרקון יש יצור חצי אדם חצי שור ששומר על הנסיכה. לאחר התקלות איתו הם יבינו שהנסיכה בכלל לא במגדל. וכו... ויש את הדרך השניה - לבנות רקע ובו התרחשויות. כמו למעשה מפה ב- Heroes. יש את המפלצות שמטיילות בסביבה. חלקן מטילות מורא על עיר/כפר באזור. מים מזוהמים בכפר קטן שמרעילים אנשים. כנופיית שודדים ששומרת על גשר וגובה דמי מעבר. וכו.. איך אתם הייתם בונים הרפתקאה? אני אישית הייתי הולך על הראשון אך הייתי מוסיף מעט מהשני לאקסטרה לדמויות (ממש מעט).