אז טעיתי בקשר לנק"ן../images/Emo3.gif
בקשר לנשק של סהר-פז: זה לא ממש שהוא יכול להרוג דרקונית, בהחלט לא. המטה, כזכור, שורף כל יצור אופל שנוגע בו. כשהיא ניפצה את המטה על הדרקונית, מרוב שהיא כל-כך אפלה, הרבה יותר אפלה מכל יצור אחר, זה השפיע עליה בצורה הרבה יותר חזקה. יש כאן איזשהו הגיון. וגם, המטה גרם לכל המבנה להתמוטט, וזה מה שקבר את הדרקונית והרג אותה. אגב, זו עוד בעיה במו"ד, הקטע של "אם יש לך חפץ יקר או בעל עוצמה אתה בטח בדרגה גבוהה". אני לא מבין, למה שדמות בדרגה 1 לא תוכל להחזיק פצצת אטום, למשל? בגלל שהיא בדרגה 1 קשה לה ללחוץ על כפתור השיגור? אבל פה אני בא בתלונות למו"ד, ולא אליך.