מה נראה לכם

LeeCooper69

New member
מה נראה לכם../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif

טוב, שלוש בבוקר כבר... והיום ראיתי ריקי לייק- איך זה מתקשר
ככה: בריקי לייק היום אירחו הורים הומו/לסביים שעזבו את בני זוגם לטובת המאהב ההומו/ךסבי שלו/שלה. מן הסתם, להורים אלה יש ילדים- שכרגע בחזקת ההורה הסטרייטי מבין השניים. הדיון שהתנהל שם היה האם ילד יכול לגדול בצורה בריאה בממשפחה חד-מינית
נראה לכם
מה אתם חושבים
נראה לכם שגילויי חיבה הומו-לסביים שיראו ההורים אחד לשני ליד הילד ייפגעו בו
 

miss tamborin

New member
לדעתי...

(אם מתעלמים מהעובדה שריקי לייק זה בעע) ילד בהחלט יכול לגדול בצורה בריאה במשפחה חד מינית, משפחה זו יכולה לתפקד בצורה טובה בדיוק כמו משפחה הבנויה מגבר ואישה, במשפחה חד מינית הילד גם יגדל לקבל את השונה. זה לא ייפגע במיניותו של הילד, זה לא שהוא יילמד שגברים וגברים צריכים להיות ביחד או נשים ונשים, הוא פשוט יידע שזה לא דבר שציך לשלול. כמובן שמשפחה כזאת גם מעוררת קשיים מסויימים אצל הילד המדובר כי יש חלק בחברה לא ייקבל את זה ואולי אף ייראה בזה סיבה "לרדת" עליו אבל כל ילד מתמודד עם זה רק שעל כל ילד "יורדים" בגלל משהו אחר. אין שום סיבה שילד לא יוכל לגדול במשפחה כזאת באופן בריא.
 

resputin

New member
אמ... אוקיי.

לילד, בשביל להתפתח בצורה שאנחנו רואים ל'נורמאלית' צריך להיות בעיקר מה שמחשיבים ל'רול-מודל'. לרוב, לכן, זה בא בסטים של גבר ואישה. -אנשים שיוולדו למשחחפות חד מיניות, לרוב ימצאו את עצמם [בן לזוג לסביות] כחסר 'רול-מודל' גברי, וכן ההפך. החסרון הזה יכול לגרום לילד עצמו בלבול. הוא אומנם יקבל את ההורים שלו בתור מה שהם ויאהב אותם, אבל לעיתים הילד יכול לפתח אנטיגוניזם לזה, אם לא הומופוביה קלה, בגלל שיעשו לו חיים די קשים לאורך כל תהליך ההתבגרות שלו, לאורך שנות ילדותו ההורים יצטרכו להסביר לו את נושא המיניות שלהם ו"למה ל____ יש גם אמא וגם אבא, ולי יש רק שתי אמהות?" ועוד נושאים, שאולי לוקחים בקלות בגיל ארבעה-עשרה, אבל לא בגיל חמש. לכן, אני מאמין, יש את המגמה בשנים האחרונות שגבר הומו ואישה לסבית, יולדים ילד ומגדלים אותו ביחד, בשביל שלא יהיו לו חסכים במודלים הן הנשיים, והן הגבריים. ילדים יכולים להיות אכזריים. שלא תחשבו לשנייה אחת, בטח שלא במדינה שלנו, שילד כזה לא יהיה ללעג בשלב כהז או אחר בחיים שלו. למה? כי זה 'ירידה' קלה ונגישה -וכולם יודעים כמה ילדים יכולים להיות אכזריים כשהם רוצים. הוא יכול לסבול מאלימות נפשית ואף פיזית. מצד אחד זה תלוי נורא בילד, מצד אחד זה יכול שלא להפריע לו כלל, או שהוא יהיה בעל בטחון עצמי מספיק גבוה בשביל שזה לא יציק לו, ומצד שני, הוא יכול להתפרק. אם לדעתי זה יכול לעבוד? טוב, כמובן שכן, השאלה היא האם זה מומלץ. זה יהיה קשה וזה קצת להשים את הילד על הקו, אני אישית מעדיף את עיניין ההומו\לסבית, או לפחות לדאוג לקשר עם איש מהמין השני, שיהיו כמעיין אמאז\אבא לכל צרה שתגיע בגיל ההתבגרות.
 
פסח...

אני מבטיח שכשאיישר אץ הגב שלי, אחרי שניקיתי את כל הבית + אלך לקנות צבע (כי ברוב טיפשותי החלטתי להיות ילד נחמד והצעתי לאמא שלי שאני אצבע את הבית X_x ועוד אפילו אין לי אומץ (hutzpa) לבקש ממנה ללכת למסיבה
) בכל אופן, אני מבטיח שכשזה יקרה אני אביא קישור מתאים וארשום את דעתי המלומדת. לעת עתה, תהיו בריאים
 
ציפיתי שכשאבוא לפה

השרשור יהיה ענקי ולא אוכל למצוא עצמי בו, אחרי הכל- שרשור מעניין
. אז מצאתי את הקישור, הדעות שלי מוצגות שם, חלקן זקוקות להבהרה (או פסים), חלקן לרענון (+מפוח) וחלקן כבר ממזמן פאסה (נו, ואני בניתי על להיות מעצב בגדים), אבל בעקרון, אחרי כל השיפצורים- זה קו המחשבה שלי, לא יודע אם יש שם בדיוק קו, אלה כמה דעות שקפצו לי לראש באותו רגע והמון סימני שאלה ואגב סימני שאלה, נתחיל בשאלה הבוערת- למה צריך אמא ואבא? למה צריך אותם בנפרד? למה צריך אותם ביחד? למה בכלל?
 

שמנתולה

New member
בוודאי שילד יכול לגדול בצורה בריאה

במשפחה הומולסבית! אתם מוזמנים לפורום משפחות הומולסביות, שם תוכלו לשמוע מהורים במשפחות חד מיניות על גידול ילדים עם אמא ואמא או אבא ואבא.
 
לא רק ראדר...

היא גם מביאה את החבר'ה
האם ילד/ה יכולים לגדול במשפחה חד מינית? -שלי כן! האם טוב להם? -לשלי טוב מאד. איך אני יודעת? -הם יפים, בריאים, מאושרים, מקובלים בחברה, ואוהבים מאד אחד את השנייה ואת האמהות שלהם. והסביבה לא מציקה להם? -ממש לא ! כל מי שיודע איך קוראים להם יודע גם שהם ילדים של שתי אמהות. לא רק שלא מסתירים - אנחנו מה"מצהירים". ומעולם לא נתקלנו בתגובה שגרמה לנו אי נוחות. וכשיגדלו? -יהיה טוב יותר גדול. -שכחתי איזו שאלה?
 

resputin

New member
כולם יחד? כמה יש? ומה הגילאים

אינדיבידואלית? 12 וחצי, אם אני לא טועה- זה סוף כיתה ו' תחילת כיתה ז' וכמובן, גיל ההתבגרות: שם באמת החיים מתחילים להיות קשים. אני מקווה שהכל ישאר תקין כמו שהוא עכשיו.. למרות שבהודעותי התייחסתי לנערים ונערות, החל מגילאים 13-14 ומעלה- ולכן בני 12 וחצי עדיין לא ממש נכנסים לקטגוריה של מה שהתכוונתי.
 
חברה אין בררה

חייבים להסתדר זה החיים . זה אפשרי ובימים אלהיש כבר מודעות. אז הרבה אחריות נדרש והבנה .
 
לדעתי,

הילד יכול לגדול בשקט, אבל מה עם החבר'ה.. מה הם יחשבו שלאותו ילד יש שתי אימאות ואין אבא =\
 

StarChild

New member
אני לא רואה למה לא...

כל עוד לילד יש דמות זכר ונקבה קרובים, אפילו חבר/ת משפחה, סבא/סבתה, דוד/ה, או כל דבר אחר שעליו יוכל לקבל את הפידבק (תסביכי אדיפוס/אלקטרה) שהוא צריך בשביל להתפתח נכון אין שום סיבה למה לא...
 
מי בכלל אמר...

שחייבים לפתח תסביכי אדיפוס/אלקטרה/תדיראן בשביל לגדול טוב? אולי ילדה שגדלה בלי אב לא תפתח תסביך אלקטרה - ותחייה יותר טוב בלעדיו? (וכנ"ל לגבי ילד...) ואולי בכלל ילדים שחיים עם הורים מאותו המין - נחסכות מהם הרבה בעיות פסיכולוגיות?
 

StarChild

New member
אהה אבל!

אם הולכים לפי תאורית הפתחות שלבית כל אדם חייב לעבר כל שלב בהתפתחות- כולל תסביך אדיפוס/אלקטרה בשביל להתפתח נכון... אתה מקבל דברים מסויימים בכל שלב...
 
לוידעת...

לטעמי לא מגדלים ילדים לפי תאוריות... מגדלים ילדים באהבה והענקה, ועל פי ערכים. ומה זה "להתפתח נכון"?????????????
 
למעלה