מה נישמע?
מה נישמע פיפל... טוב אמ... קוראים לי דניס... ורציתי להתחיל "לגלוש" בסקייטבורד
אממ.. רציתי לשמוע המלצות וכו' לציוד (קרש,גלגלים,צירים...) וסתם טיפים למתחילים, איך בכלל להתחיל עם זה... ואמ... אני מבת ים אם יש פה מישהו מהאזור יהיה נחמד להיצתרף עליו
(יש גם מצלמה אפשר לעשות כמה סירטונים על הדרךD
. זהו בעיקרון... אז... תודה מראש?...
מה נישמע פיפל... טוב אמ... קוראים לי דניס... ורציתי להתחיל "לגלוש" בסקייטבורד