fox in socks
New member
בדרך כלל האגחים הקונצרנים הטובים
מתומחרים קרוב מאד לממשלתים. אם יש לך כאלו שאתה חושב שלא אני מאד אשמח לשמוע אליהם
בדרך כלל האגחים הקונצרנים הטוביםלא חייבים ממשלתי
למה לוותר סתם על עוד אחוז תשואה או לפעמים אפילו יותר?
מתומחרים קרוב מאד לממשלתים. אם יש לך כאלו שאתה חושב שלא אני מאד אשמח לשמוע אליהם