מה לעשות עם הכסף ?

מצב
הנושא נעול.

fox in socks

New member
בדרך כלל האגחים הקונצרנים הטובים

לא חייבים ממשלתי
למה לוותר סתם על עוד אחוז תשואה או לפעמים אפילו יותר?
בדרך כלל האגחים הקונצרנים הטובים
מתומחרים קרוב מאד לממשלתים. אם יש לך כאלו שאתה חושב שלא אני מאד אשמח לשמוע אליהם
 

fox in socks

New member
בטיחות היא חלק מה"טיב", לא?

בדרך כלל האגחים הקונצרנים הטובים
מתומחרים קרוב מאד לממשלתים. אם יש לך כאלו שאתה חושב שלא אני מאד אשמח לשמוע אליהם
בטיחות היא חלק מה"טיב", לא?
אבל אם מדובר באג"ח שמהווה תחליף לאג"ח ממשלתי אזע ברור שהוא צריך להיות בטוח.
 

fox in socks

New member
זה לא אני זה הוא! ../images/Emo13.gif

אוקיי
ובכן, באיזה מח"מ אתה מעוניין?
זה לא אני זה הוא!

אבל לצורף הענין משהוא בין 4 ל 6 שנים
 

NS101

New member
הנה

זה לא אני זה הוא!

אבל לצורף הענין משהוא בין 4 ל 6 שנים
הנה
אידיבי אגח ג 4.22 חשמל 22 4.15 בזן אגח ב 4.01 סלקום אגח ב 4.43 הם די מעניינים. מה שכתבתי זה שם האג"ח והתשואה ברוטו - זה לעומת גליל מקביל שנותן בסביבות 3.11.
 

fox in socks

New member
יש לך מוסג למה אי.דיבי ט נחסר מתחת לפארי שלו?

הנה
אידיבי אגח ג 4.22 חשמל 22 4.15 בזן אגח ב 4.01 סלקום אגח ב 4.43 הם די מעניינים. מה שכתבתי זה שם האג"ח והתשואה ברוטו - זה לעומת גליל מקביל שנותן בסביבות 3.11.
יש לך מוסג למה אי.דיבי ט נחסר מתחת לפארי שלו?
 

NS101

New member
לעניות דעתי

יש לך מוסג למה אי.דיבי ט נחסר מתחת לפארי שלו?
לעניות דעתי
איידיבי היא חברת אחזקות ממונפת יחסית לחברותיה, לפחות כך הייתה בפעם האחרונה שהבטתי בנתונים שלה, כנראה שזה ההסבר בתשואה הגדולה יותר. בנוסף, יכול להיות שגם ציפיות של אינפלציה שלילית בטווח הקצר משפיעה.
 

falash

New member
שאלה, התשואה נמוכה מזו של מק"מ לשנה, לא?

הנה
אידיבי אגח ג 4.22 חשמל 22 4.15 בזן אגח ב 4.01 סלקום אגח ב 4.43 הם די מעניינים. מה שכתבתי זה שם האג"ח והתשואה ברוטו - זה לעומת גליל מקביל שנותן בסביבות 3.11.
שאלה, התשואה נמוכה מזו של מק"מ לשנה, לא?
מק"מ 1218 נותן 4.5% ברוטו, אז איזו סיבה יש להשקיע האחת מהאג"ח הנ"ל?...או שהחמצתי משהו?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה