מה לעשות עם הכסף ?

מצב
הנושא נעול.
מה לעשות עם הכסף ?

מה לעשות עם הכסף ?
השתחרר לי סכום דיי גדול של כסף ואני לא יודע מה לעשות איתו כל כך.. מצד אחד הבורסה כל הזמן יורדת , מצד שני הריבית שהבנק נותן שואפת ל0.. אני הכי הרבה יכול לסגור תכסף ל3-4 שנים.
 

zivhi

New member
יש אחלה מסכי LCD במחיר טוב

מה לעשות עם הכסף ?
השתחרר לי סכום דיי גדול של כסף ואני לא יודע מה לעשות איתו כל כך.. מצד אחד הבורסה כל הזמן יורדת , מצד שני הריבית שהבנק נותן שואפת ל0.. אני הכי הרבה יכול לסגור תכסף ל3-4 שנים.
יש אחלה מסכי LCD במחיר טוב
תלוי כמובן כמה כסף ומה מידת הסיכון שאתה מוכן לקחת.
 

goldy

New member
שותפות בעסק מצליח

מה לעשות עם הכסף ?
השתחרר לי סכום דיי גדול של כסף ואני לא יודע מה לעשות איתו כל כך.. מצד אחד הבורסה כל הזמן יורדת , מצד שני הריבית שהבנק נותן שואפת ל0.. אני הכי הרבה יכול לסגור תכסף ל3-4 שנים.
שותפות בעסק מצליח
 

חגי

New member
קבל 4 בוננזות

מה לעשות עם הכסף ?
השתחרר לי סכום דיי גדול של כסף ואני לא יודע מה לעשות איתו כל כך.. מצד אחד הבורסה כל הזמן יורדת , מצד שני הריבית שהבנק נותן שואפת ל0.. אני הכי הרבה יכול לסגור תכסף ל3-4 שנים.
קבל 4 בוננזות
שחר ארוך (שחרר) שחרית 4 אשל ב' (או ג' - מה שיותר זול) אדיר (אגח דולרי ) בכל אחד מהנל צפון רווח של כמה אחוזים בטווח קצר מאד של חודש עד 4 חודשים. מחזיק בכולם ולא מן הנמנע שאמכור בכל אחד מהם ביום ראשון.
 
בכמה

קבל 4 בוננזות
שחר ארוך (שחרר) שחרית 4 אשל ב' (או ג' - מה שיותר זול) אדיר (אגח דולרי ) בכל אחד מהנל צפון רווח של כמה אחוזים בטווח קצר מאד של חודש עד 4 חודשים. מחזיק בכולם ולא מן הנמנע שאמכור בכל אחד מהם ביום ראשון.
בכמה
אתה מוכר את אדיר ?
 
קצת פרדוקס מה שאתה אומר לא?

קבל 4 בוננזות
שחר ארוך (שחרר) שחרית 4 אשל ב' (או ג' - מה שיותר זול) אדיר (אגח דולרי ) בכל אחד מהנל צפון רווח של כמה אחוזים בטווח קצר מאד של חודש עד 4 חודשים. מחזיק בכולם ולא מן הנמנע שאמכור בכל אחד מהם ביום ראשון.
קצת פרדוקס מה שאתה אומר לא?
 
זה לא פרדוקס

קצת פרדוקס מה שאתה אומר לא?
זה לא פרדוקס
הבחור סוחר באג"חים ולא מענין אותו הרווח העתידי המפוי. ההמלצה שלו למשקיעים בעלי אורך נשימה. הוא קונה ומוכר ולכן ההערה ההגונה שלו כדי שמישהו לא ירגיש שמשחילים אותו.
 

חגי

New member
אף אחד לא חייב לקנות - זאת כולה המלצה

זה לא פרדוקס
הבחור סוחר באג"חים ולא מענין אותו הרווח העתידי המפוי. ההמלצה שלו למשקיעים בעלי אורך נשימה. הוא קונה ומוכר ולכן ההערה ההגונה שלו כדי שמישהו לא ירגיש שמשחילים אותו.
אף אחד לא חייב לקנות - זאת כולה המלצה
ירצו יקנו - לא ירצו ....יתבאסו בסוף פברואר.
 
אם זו העבודה שלו אז זה מובן

זה לא פרדוקס
הבחור סוחר באג"חים ולא מענין אותו הרווח העתידי המפוי. ההמלצה שלו למשקיעים בעלי אורך נשימה. הוא קונה ומוכר ולכן ההערה ההגונה שלו כדי שמישהו לא ירגיש שמשחילים אותו.
אם זו העבודה שלו אז זה מובן
אחרת זה פחות מובן.
 

zivhi

New member
תודה חגי. אתה יכול לתת מספרי ניירות?

קבל 4 בוננזות
שחר ארוך (שחרר) שחרית 4 אשל ב' (או ג' - מה שיותר זול) אדיר (אגח דולרי ) בכל אחד מהנל צפון רווח של כמה אחוזים בטווח קצר מאד של חודש עד 4 חודשים. מחזיק בכולם ולא מן הנמנע שאמכור בכל אחד מהם ביום ראשון.
תודה חגי. אתה יכול לתת מספרי ניירות?
לא את כולם אני מוצא.
 
שאלה

קבל 4 בוננזות
שחר ארוך (שחרר) שחרית 4 אשל ב' (או ג' - מה שיותר זול) אדיר (אגח דולרי ) בכל אחד מהנל צפון רווח של כמה אחוזים בטווח קצר מאד של חודש עד 4 חודשים. מחזיק בכולם ולא מן הנמנע שאמכור בכל אחד מהם ביום ראשון.
שאלה
מחזיקה בשחרר ושחרית ד בתקווה שיפדו. אבל למה שיפדו את אשל ב ו-ג? הם הרי צמודים לריבית הלליבור וזאת רק יורדת. (ויש סברה שהיא תרד בעוד חצי אחוז.) תודה מראש.
 

חגי

New member
זה לא נכון - הם שקליים לפי תלבור 3 פלוס 2%

שאלה
מחזיקה בשחרר ושחרית ד בתקווה שיפדו. אבל למה שיפדו את אשל ב ו-ג? הם הרי צמודים לריבית הלליבור וזאת רק יורדת. (ויש סברה שהיא תרד בעוד חצי אחוז.) תודה מראש.
זה לא נכון - הם שקליים לפי תלבור 3 פלוס 2%
הם כמו מקמ משופר שנותן עוד 2% בתוספת לסיכון שהפך לא רלוונטי (לייבור מתחת 6)
 

חגי

New member
אגב - אני מקווה שלא ייפדו ואז נרוויח עוד

שאלה
מחזיקה בשחרר ושחרית ד בתקווה שיפדו. אבל למה שיפדו את אשל ב ו-ג? הם הרי צמודים לריבית הלליבור וזאת רק יורדת. (ויש סברה שהיא תרד בעוד חצי אחוז.) תודה מראש.
אגב - אני מקווה שלא ייפדו ואז נרוויח עוד
קופון של 2.25-2.37 להערכתי הפדיון יהיה במאי כשיהיה ברור שבנק ישראל מפספס את יעד האינפלציה.
 

PT1982

New member
חבר - לא תמצא פה תשובות כאלו

מה לעשות עם הכסף ?
השתחרר לי סכום דיי גדול של כסף ואני לא יודע מה לעשות איתו כל כך.. מצד אחד הבורסה כל הזמן יורדת , מצד שני הריבית שהבנק נותן שואפת ל0.. אני הכי הרבה יכול לסגור תכסף ל3-4 שנים.
חבר - לא תמצא פה תשובות כאלו
לא כי לא רוצים לעזור פשוט לא יכולים.....
 

fox in socks

New member
תקנה בחצי מהכסף גילון לא ממוסה

מה לעשות עם הכסף ?
השתחרר לי סכום דיי גדול של כסף ואני לא יודע מה לעשות איתו כל כך.. מצד אחד הבורסה כל הזמן יורדת , מצד שני הריבית שהבנק נותן שואפת ל0.. אני הכי הרבה יכול לסגור תכסף ל3-4 שנים.
תקנה בחצי מהכסף גילון לא ממוסה
ובחצי השני גליל בינוני כל שהוא
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה