עזו הבוטן של לולי
New member
מה לעשות עם הכסף ?
מה לעשות עם הכסף ?
השתחרר לי סכום דיי גדול של כסף ואני לא יודע מה לעשות איתו כל כך.. מצד אחד הבורסה כל הזמן יורדת , מצד שני הריבית שהבנק נותן שואפת ל0.. אני הכי הרבה יכול לסגור תכסף ל3-4 שנים.
מה לעשות עם הכסף ?
השתחרר לי סכום דיי גדול של כסף ואני לא יודע מה לעשות איתו כל כך.. מצד אחד הבורסה כל הזמן יורדת , מצד שני הריבית שהבנק נותן שואפת ל0.. אני הכי הרבה יכול לסגור תכסף ל3-4 שנים.