מה לדעתכם עדיף?

חחחחחחח ../images/Emo4.gif

מה עדיף קטן או גדול? מה זה השאלה הילדותית הזאת... בכל אחד מהחילות יש כל כך הרבה תפקידים... זאת שאלה שלא ניתן לענות עליה.. תהיה יותר ספציפי...
 

deathcaster

New member
תגובה

זה כמו לענות מה עדיף ? במבה או ביסלי .... חלק יגידו ח"א , חלק יגידו ח"י וחלק גדול יגידו לא שניהם !
 

ranzz

New member
ובכן החגורה בחיל האוויר יפה יותר

בעוד הכומתה של חיל הים לוקחת. לכן זו אכן בחירה קשה.
 

Shablulala

New member
למה לא

להיות בצבע הנורמלי של הצבא
 
למעלה