מה לדעתכם עדיף? חיל הים או חיל האויר??
ה הרוכב הנועז New member 30/12/04 #2 חחחחחחח ../images/Emo4.gif מה עדיף קטן או גדול? מה זה השאלה הילדותית הזאת... בכל אחד מהחילות יש כל כך הרבה תפקידים... זאת שאלה שלא ניתן לענות עליה.. תהיה יותר ספציפי...
חחחחחחח ../images/Emo4.gif מה עדיף קטן או גדול? מה זה השאלה הילדותית הזאת... בכל אחד מהחילות יש כל כך הרבה תפקידים... זאת שאלה שלא ניתן לענות עליה.. תהיה יותר ספציפי...
D deathcaster New member 30/12/04 #3 תגובה זה כמו לענות מה עדיף ? במבה או ביסלי .... חלק יגידו ח"א , חלק יגידו ח"י וחלק גדול יגידו לא שניהם !
תגובה זה כמו לענות מה עדיף ? במבה או ביסלי .... חלק יגידו ח"א , חלק יגידו ח"י וחלק גדול יגידו לא שניהם !
R ranzz New member 30/12/04 #4 ובכן החגורה בחיל האוויר יפה יותר בעוד הכומתה של חיל הים לוקחת. לכן זו אכן בחירה קשה.