מה יש לי?
שלום. אני חדשה פה. יש לי שאלה, ואשמח למענה. אני הייתי אצל רופאים רבים אבל אף אחד לא נתן לי פיתרון. מה שקורה זה לאחר המחזור אחרי שזה נגמר, אחרי יומיים בערך מתחילים לי כאבים בפי הטבעת ובאזור למטה. זה לוחץ יותר כשיש לי שתן. הכאבים נמשכים לי כ3-4 ימים. מה זה יכול להיות? האם מישהי חוותה דברים כאלו לאחר המחזור? זה כמו דקירות וכאבים למטה שנורא חזקים... אני כ"כ מפחדת. אני עדיין לא נשואה, ולא מקיימת יחסי מין. אני באמצע שנות העשרים לחיי... גם לרופאים קשה לדעת כי הם לא יכולים לבצע בדיקה ידנית... מישהי מכירה תסמינים כאלו??
שלום. אני חדשה פה. יש לי שאלה, ואשמח למענה. אני הייתי אצל רופאים רבים אבל אף אחד לא נתן לי פיתרון. מה שקורה זה לאחר המחזור אחרי שזה נגמר, אחרי יומיים בערך מתחילים לי כאבים בפי הטבעת ובאזור למטה. זה לוחץ יותר כשיש לי שתן. הכאבים נמשכים לי כ3-4 ימים. מה זה יכול להיות? האם מישהי חוותה דברים כאלו לאחר המחזור? זה כמו דקירות וכאבים למטה שנורא חזקים... אני כ"כ מפחדת. אני עדיין לא נשואה, ולא מקיימת יחסי מין. אני באמצע שנות העשרים לחיי... גם לרופאים קשה לדעת כי הם לא יכולים לבצע בדיקה ידנית... מישהי מכירה תסמינים כאלו??