מה יותר טוב

ehudisonline

New member
מה יותר טוב

רציתי לדעת מבחינת ביטוח פנסיה מי נחשב טוב יותר הראל או הפניקס ?
 

דייב דנ

New member
ואולי יש חברות אחרות

למה צמצמת את הבחירה בין הראל לבין הפניקס? והאם יש שיקולים נוספים, לדוג' תשלום של דמי ניהול?
 

assaf el

New member
תגובה

יש מספר פרמטרים שיש לבחון -תשואות בשוק החופשי,תשואה דמוגרפית,תקנון הקרן,ביטוחי משנה ועוד וכדאי לבחון את כל הקרנות לגבי תשואות ניתן לבחון בפנסיה נט בעניין התקנון יש קרנות עם יתרונות מובהקים לאוכלוסייות מסוימות כגון אמא חד הורית אתה חייב לשבת מול גורם מקצועי שיציג לך את ההבדלי/יתרונות/חסרונות בין הקרנות
 

Itzik RDVC

New member
לא בפנסיות ולא בהשקעות יש "טוב יותר"

לא בפנסיות ולא בהשקעות יש "טוב יותר" יש תמיד "מתאים יותר". אדם חייב לבחור את המוצר הפנסיוני שמתאים לו ביותר. דוגמה לפרוטי חשוב הוא מקום עבודה, ישנם מקומות עבודה שהגיעו עם חברות מסויימות להסכם על תנאים מיוחדים בהיבט של עמלות/דמי ניהול/ביטוחים וכיוצ"ב. אתה מוכרח לגשת לייעוץ פנסיוני, עדיף ללכת ליוץ אובייקטיבי!!!! גילוי נאות אני מייצג יועצת פנסיונית אובייקטיבית.
 
למעלה