מה יהיה עם ריפוד הזמנים בקו אשקלון הוד השרון?

  • פותח הנושא hpux
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.
באמת נורא 4 רכבות בשעה, לא עדיף 2 כמו קודם:)

וכרגיל מה שיצא מהקו המטומטם והמיותר הזה הוא
שאהזמן הנסיע הוא לא 44 דקות כמו שהבטיחו(מאשקלון לת"א) אלא יותר מ50 דקות(מה שהקו הישן לבנימינה היה עושה ) ומה שעשו זה גם פגעו בקו של בנימינה שאם איתו הית מגיע לתל אביב הגנה ב51 דקות יוצא עכשיו כמעט שעה, אם לא יותר, מה גם פתאום המהירות של הרכבת בקו אשקלון רחובות שהיו נוסעים במהירות גבוה ביןה קטע של רחובות ליבנה, ובין יבנה לאשדוד הרכבת החליטה לסוע לאט, הרבה יותר(אגב בקטע ההפוך מאשדוד ליבנה פחות איטי) מה גם שיש פחותר כבות אז התירוץ של מפגש רכבות קצת לא עובד פה, יש פה לצערי משהו דפוק וחבל שהרסו ממשהו שעבד יחסית טוב הרסו אותו והפכו לגרוע יותר, חבל, וחבל שפתחו את הקו המיותר הזה להוד השרון, מבאס בתור אחד שמאוד אוהב רכבות אבל מאז שפתחו את הקו החדש פשוט לא נהנה מהרכבת . אגב עוד דפקט כנראה ששחכו לעשות באשקלון זה לעדכן אולי את אגד תעבורה על תדירותה רכבות שמעט יורת גבוה בשעת השיא, וצריך להוציא מעט יותר אוטבוסים, לפני כשבוע או משהו נאלצו לחכות 40 דקות בתחנה לאוטבוס(תחנת הרכבת היא מחוץ לעיר) מכיון שאלה שבאו ברכבת באו ברכבת שכנראה עדין לה זמנים.
באמת נורא 4 רכבות בשעה, לא עדיף 2 כמו קודם:)
נכון שצריך לבטל את עצירת 5 הדקות, אך יותר חשוב שיש לאשדוד אשקלון יותר רכבות בשעה! והחדשות יותר מהירות.
חוץ מזה קישור לבת ים חולון וראשון מערב גם חשוב.
 
שוב נכון יש יותר רכבות

באמת נורא 4 רכבות בשעה, לא עדיף 2 כמו קודם:)
נכון שצריך לבטל את עצירת 5 הדקות, אך יותר חשוב שיש לאשדוד אשקלון יותר רכבות בשעה! והחדשות יותר מהירות.
חוץ מזה קישור לבת ים חולון וראשון מערב גם חשוב.
שוב נכון יש יותר רכבות
אבך האיכות של הניסעה ירדה, אבל אמרת דבר שמאו ד משמעותי וזה שיש קישור לראשון לציון עד עכשיו היה סיוט לסוע בקו 301(במחיר של 30 שקלים מאשקלון לראשון וכמעט שעה וחצי ניסעה, שאגב המחוירים פה ממש מופקעים, )וברכבת זה 40 דקות אבל חוץ מזה לצערי החסרונות עדיםןן עולים על היתרונות, נקווה שישתפר בהמשך.
 
אגב עוד משהו שלילי כתוצאה מהקו החדש

באמת נורא 4 רכבות בשעה, לא עדיף 2 כמו קודם:)
נכון שצריך לבטל את עצירת 5 הדקות, אך יותר חשוב שיש לאשדוד אשקלון יותר רכבות בשעה! והחדשות יותר מהירות.
חוץ מזה קישור לבת ים חולון וראשון מערב גם חשוב.
אגב עוד משהו שלילי כתוצאה מהקו החדש
זה שזמן ההמתנה לרכבת לכיון חיפה וצפונה התארך ל15 דקות יבוש בתחנה במקום 5-8 דקות שהיה לפני כן. וחוץ מזה כמה נסועים כבר יש מאשדוד אשקלון לכיון חולון בת ים(לא הבנתי למה עריםכ אלה צריכותכ ל 3 מטר תחנת רכבת , היתי מבין אם יש תחנה בבת ים וחולון אבל כל 2 מטר תחנה נוספת, מה הפריבלגיה המיותרת הזו? מה שיוצא שמאשקלון בו החדש יש 7 תחנות עד הגנה בקו הישן 5(עם הוספת התחנת באר יעקב)
 

alondr

New member
וכמובן פגעו בתושבי חולון/בת-ים

אגב עוד משהו שלילי כתוצאה מהקו החדש
זה שזמן ההמתנה לרכבת לכיון חיפה וצפונה התארך ל15 דקות יבוש בתחנה במקום 5-8 דקות שהיה לפני כן. וחוץ מזה כמה נסועים כבר יש מאשדוד אשקלון לכיון חולון בת ים(לא הבנתי למה עריםכ אלה צריכותכ ל 3 מטר תחנת רכבת , היתי מבין אם יש תחנה בבת ים וחולון אבל כל 2 מטר תחנה נוספת, מה הפריבלגיה המיותרת הזו? מה שיוצא שמאשקלון בו החדש יש 7 תחנות עד הגנה בקו הישן 5(עם הוספת התחנת באר יעקב)
וכמובן פגעו בתושבי חולון/בת-ים
בהורדת רכבת אחת בשעה ויצירת לו"ז דפוק של 40/20
ואז אם פספסת בדקה את הרכבת כבר עדיף לקחת קו 171 ישירות לרכבת ההגנה.... או בכלל כבר להשתמש רק באוטובוסים אם יעד הקצה שלך נמצא באזור הרפורמה ואפילו שילמת רק 6.60
 

benshap2

New member
שלא לדבר על כל האשקלונים שקיבלנו בקו שלנו


וכרגיל מה שיצא מהקו המטומטם והמיותר הזה הוא
שאהזמן הנסיע הוא לא 44 דקות כמו שהבטיחו(מאשקלון לת"א) אלא יותר מ50 דקות(מה שהקו הישן לבנימינה היה עושה ) ומה שעשו זה גם פגעו בקו של בנימינה שאם איתו הית מגיע לתל אביב הגנה ב51 דקות יוצא עכשיו כמעט שעה, אם לא יותר, מה גם פתאום המהירות של הרכבת בקו אשקלון רחובות שהיו נוסעים במהירות גבוה ביןה קטע של רחובות ליבנה, ובין יבנה לאשדוד הרכבת החליטה לסוע לאט, הרבה יותר(אגב בקטע ההפוך מאשדוד ליבנה פחות איטי) מה גם שיש פחותר כבות אז התירוץ של מפגש רכבות קצת לא עובד פה, יש פה לצערי משהו דפוק וחבל שהרסו ממשהו שעבד יחסית טוב הרסו אותו והפכו לגרוע יותר, חבל, וחבל שפתחו את הקו המיותר הזה להוד השרון, מבאס בתור אחד שמאוד אוהב רכבות אבל מאז שפתחו את הקו החדש פשוט לא נהנה מהרכבת . אגב עוד דפקט כנראה ששחכו לעשות באשקלון זה לעדכן אולי את אגד תעבורה על תדירותה רכבות שמעט יורת גבוה בשעת השיא, וצריך להוציא מעט יותר אוטבוסים, לפני כשבוע או משהו נאלצו לחכות 40 דקות בתחנה לאוטבוס(תחנת הרכבת היא מחוץ לעיר) מכיון שאלה שבאו ברכבת באו ברכבת שכנראה עדין לה זמנים.
שלא לדבר על כל האשקלונים שקיבלנו בקו שלנו

איך זה שלא רואים אותך ברכבת תגיד לי? באיזה שעות אתה נוסע?
 

amit1270

New member
למה שייסע בקו "המטומטם והמיותר הזה"?

שלא לדבר על כל האשקלונים שקיבלנו בקו שלנו

איך זה שלא רואים אותך ברכבת תגיד לי? באיזה שעות אתה נוסע?
למה שייסע בקו "המטומטם והמיותר הזה"?
 
שלח לי אסמס ואולי נפיגש באזה קרון ריק?

שלא לדבר על כל האשקלונים שקיבלנו בקו שלנו

איך זה שלא רואים אותך ברכבת תגיד לי? באיזה שעות אתה נוסע?
שלח לי אסמס ואולי נפיגש באזה קרון ריק?
אבל את האמת הקו הזה והישן די מעצבנים והחלטתי כרגע לחזור לאוטובוסים(למעט ניסעה לרחובות שעדין משתלמת ברכבת)אגב תזהר בן שלא נדבקת באיזה נחסת:) אוטוט מתחיל ההעונה הפעילה
 

benshap2

New member
בואנה ההודעה שלך נשמעת רע

שלח לי אסמס ואולי נפיגש באזה קרון ריק?
אבל את האמת הקו הזה והישן די מעצבנים והחלטתי כרגע לחזור לאוטובוסים(למעט ניסעה לרחובות שעדין משתלמת ברכבת)אגב תזהר בן שלא נדבקת באיזה נחסת:) אוטוט מתחיל ההעונה הפעילה
בואנה ההודעה שלך נשמעת רע
בכל מקרה נראה לי שאין דבר כזה קרונות ריקים גם ברכבות של 23 בלילה...

ואנחנו בסוף אוגוסט, יש לך לפחות חודש וחצי עד הגשם הרציני הראשון, במקרה הטוב.
תעיר אותי בנובמבר
 
הקו החדש הוא שיפור משמעותי

וכרגיל מה שיצא מהקו המטומטם והמיותר הזה הוא
שאהזמן הנסיע הוא לא 44 דקות כמו שהבטיחו(מאשקלון לת"א) אלא יותר מ50 דקות(מה שהקו הישן לבנימינה היה עושה ) ומה שעשו זה גם פגעו בקו של בנימינה שאם איתו הית מגיע לתל אביב הגנה ב51 דקות יוצא עכשיו כמעט שעה, אם לא יותר, מה גם פתאום המהירות של הרכבת בקו אשקלון רחובות שהיו נוסעים במהירות גבוה ביןה קטע של רחובות ליבנה, ובין יבנה לאשדוד הרכבת החליטה לסוע לאט, הרבה יותר(אגב בקטע ההפוך מאשדוד ליבנה פחות איטי) מה גם שיש פחותר כבות אז התירוץ של מפגש רכבות קצת לא עובד פה, יש פה לצערי משהו דפוק וחבל שהרסו ממשהו שעבד יחסית טוב הרסו אותו והפכו לגרוע יותר, חבל, וחבל שפתחו את הקו המיותר הזה להוד השרון, מבאס בתור אחד שמאוד אוהב רכבות אבל מאז שפתחו את הקו החדש פשוט לא נהנה מהרכבת . אגב עוד דפקט כנראה ששחכו לעשות באשקלון זה לעדכן אולי את אגד תעבורה על תדירותה רכבות שמעט יורת גבוה בשעת השיא, וצריך להוציא מעט יותר אוטבוסים, לפני כשבוע או משהו נאלצו לחכות 40 דקות בתחנה לאוטבוס(תחנת הרכבת היא מחוץ לעיר) מכיון שאלה שבאו ברכבת באו ברכבת שכנראה עדין לה זמנים.
הקו החדש הוא שיפור משמעותי
הרכבת המהירה נוסעת 19 דקות בלבד מיבנה מערב לת"א הגנה במקום 25-29 דקות לפני השינוי. זה חסכון עצום בזמן (20-12 דקות כל יום).

עבורי באופן אישי השינוי קצת בעייתי רק בגלל שעות יציאת הרכבת (לשני הכיוונים). הלו"ז החדש קצת מכביד עליי, ועשיתי התאמות בזמן הקצר שעבדתי באוגוסט (נראה איך אסתדר בספטמבר). אבל בשורה התחתונה אני מגיע הביתה כרבע שעה מוקדם יותר, וזה שיפור גדול. אני מניח שיש מספיק אנשים ששעות העבודה שלהם ומקום המגורים שלהם מתאימים יותר ללו"ז החדש.

מבחינת מהירות הנסיעה - אין מה להשוות בכלל! ומי שמספר סיפורים על "אותו זמן נסיעה" חי בסרט.
 

בועז ל

New member


הקו החדש הוא שיפור משמעותי
הרכבת המהירה נוסעת 19 דקות בלבד מיבנה מערב לת"א הגנה במקום 25-29 דקות לפני השינוי. זה חסכון עצום בזמן (20-12 דקות כל יום).

עבורי באופן אישי השינוי קצת בעייתי רק בגלל שעות יציאת הרכבת (לשני הכיוונים). הלו"ז החדש קצת מכביד עליי, ועשיתי התאמות בזמן הקצר שעבדתי באוגוסט (נראה איך אסתדר בספטמבר). אבל בשורה התחתונה אני מגיע הביתה כרבע שעה מוקדם יותר, וזה שיפור גדול. אני מניח שיש מספיק אנשים ששעות העבודה שלהם ומקום המגורים שלהם מתאימים יותר ללו"ז החדש.

מבחינת מהירות הנסיעה - אין מה להשוות בכלל! ומי שמספר סיפורים על "אותו זמן נסיעה" חי בסרט.

ובאשר לזמני יציאת הרכבת, קיים סיכוי סביר שהזמנים ישתנו ב"לו"ז המהפכה המינורית".
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה