ניצן cocos
Member
באמת נורא 4 רכבות בשעה, לא עדיף 2 כמו קודם
נכון שצריך לבטל את עצירת 5 הדקות, אך יותר חשוב שיש לאשדוד אשקלון יותר רכבות בשעה! והחדשות יותר מהירות.
חוץ מזה קישור לבת ים חולון וראשון מערב גם חשוב.
באמת נורא 4 רכבות בשעה, לא עדיף 2 כמו קודםוכרגיל מה שיצא מהקו המטומטם והמיותר הזה הוא
שאהזמן הנסיע הוא לא 44 דקות כמו שהבטיחו(מאשקלון לת"א) אלא יותר מ50 דקות(מה שהקו הישן לבנימינה היה עושה ) ומה שעשו זה גם פגעו בקו של בנימינה שאם איתו הית מגיע לתל אביב הגנה ב51 דקות יוצא עכשיו כמעט שעה, אם לא יותר, מה גם פתאום המהירות של הרכבת בקו אשקלון רחובות שהיו נוסעים במהירות גבוה ביןה קטע של רחובות ליבנה, ובין יבנה לאשדוד הרכבת החליטה לסוע לאט, הרבה יותר(אגב בקטע ההפוך מאשדוד ליבנה פחות איטי) מה גם שיש פחותר כבות אז התירוץ של מפגש רכבות קצת לא עובד פה, יש פה לצערי משהו דפוק וחבל שהרסו ממשהו שעבד יחסית טוב הרסו אותו והפכו לגרוע יותר, חבל, וחבל שפתחו את הקו המיותר הזה להוד השרון, מבאס בתור אחד שמאוד אוהב רכבות אבל מאז שפתחו את הקו החדש פשוט לא נהנה מהרכבת . אגב עוד דפקט כנראה ששחכו לעשות באשקלון זה לעדכן אולי את אגד תעבורה על תדירותה רכבות שמעט יורת גבוה בשעת השיא, וצריך להוציא מעט יותר אוטבוסים, לפני כשבוע או משהו נאלצו לחכות 40 דקות בתחנה לאוטבוס(תחנת הרכבת היא מחוץ לעיר) מכיון שאלה שבאו ברכבת באו ברכבת שכנראה עדין לה זמנים.
נכון שצריך לבטל את עצירת 5 הדקות, אך יותר חשוב שיש לאשדוד אשקלון יותר רכבות בשעה! והחדשות יותר מהירות.
חוץ מזה קישור לבת ים חולון וראשון מערב גם חשוב.