מה זה?!?!

swirrrly

New member
מה זה?!?! ../images/Emo118.gif

מיצי נעלמת לקצת והפורום לא זז?
בואו לפחות ננסה לעשות שרשור
.. אני מניחה שזה לא יזיק ללנסות לגבש בינינו.
 

SoundsOfSilence

New member
יאללה אני אתחיל

טוב אז רינה שוב נעלמה. המחשב שלה השתגע. אני עשיתי ניתוח ברגל וכואב לי ואם אני לא אוכל ללכת עד יום רביעי באופן חופשי אני יורה בעצמי.
 
החופש נגמר.

יש לי מבחן ביום שני בספרות ובכלל לא נגעתי במחברת במשך כל החופש. אין לי חשק בכלל להתכונן. למורה שלי יש אייקיו של שימפנזה.
 

Sheep From Hell

New member
ואני ימשיך!!

המחשב שלי תוקן בזכות יוליה ואחיה..... וגם כמובן קצת בזכותי כי אני מוכשרת וסידרתי את הצבעים במחשב שלי!!!!!!! גו מי!!!!:) המ..... מחר חוגגיפ אצלי את השנה החדשה(טיפה באיחור..חח..) ויהיה כיף!!! ויאללה כולם תתחילו לשפוך... לא פייר שעד שיש לי נט כולם נעלמים!!!
 

o0o WicKeD o0o

New member
בואו נהפוך את זה לשאלון בעצם

כי להגיד ת'אמת אני לא ממש בקיאה בשמות פה.
שם: גיל: מיקום בארץ: מה הסיפור מאחורי הכינוי שלך: וזהו
:
 

o0o WicKeD o0o

New member
טוב.

שם: שירלי גיל: 15 מיקום: מרכז / שפלה / לא סגורה על זה..(?) אין לי מושג איך זה עובד(?). / מישור החוף (?) הכינוי: זאת המילה האהובה עליי
והo0o זה סתם כי המשתמש היה תפוס
וזהו
: יאי
 

SoundsOfSilence

New member
את יודעת מה עשית?!

את כתבת הודעה חדשה בפורום המת הזה!!!! חזקי ואמצי!!! שם: יוליה גיל: 15 מיקום בארץ: ירושלים הסיפור מאחורי הכינוי שלי: יש סדרת ספרים "עולם הדיסק", בסדרה יש ספר "איש הקציר" שמספר על זה שרצו "לפטר" את מוות ובסוף הספר כשאלוהים החליט לא לפטר אותו הוא החליט לאחד את כל המוותים אליו (יש מוות לכלבים ולחתולים וכאלה) ובסוף רק המוות של הפרעושים ושל העכברושים נשאר והעדפתי להיות המוות של העכברושים כי הוא עושה סקוויק.
 

Sheep From Hell

New member
כיף!!

שם: רין גיל: 17 מיקום בארץ: ירולשלים עיר הקודש..חח... הסיפור מאחורי השם שלי...: אמ.. כשהייתי בת 14 ובדיוק התחלתי להיות אובססיבית לגבי כבשים והייתי צריכה שם משתמש לתבת דואר שפתחתי אז המצאתי את שיפ פרום הל, אבל האמת זה דיי נכון לגביי אני דיי מרשעת.. אז מתאים לי להיות מגיהנום... וחוץ מזה אני טוענת שכשאני ימות אני ירד לגיהנום ואדיח את השטן וישלוט בעצמי על כס השאול!!!!!!!
חח..
 

o0o WicKeD o0o

New member
או רין../images/Emo12.gif!! ../images/Emo24.gif

בחיים שלי לא נתקלתי בשם הזה בפורום
נעים להכיר
 

Sheep From Hell

New member
רין זה הקיצור לשם שלי..

והרוב קוראים לי רין אבל השם האמיתי לשי הוא רינה(מבינה למה אני מעדיפה רין?! חח..
)
 

פלוק!

New member
-----------------------------------

גיל: 16 מיקום בארץ: תל אביב הסיפור מאחורי הכינוי שלי: היה איזה פרק בבאפי, שאוז עזב, והוא בא להיפרד מווילו, והיא בכתה... ונזלה לה דמעה אחת במורד הלחי, וכשהיא באה ליופול מהלחי, היא עשתה צליל כזה של "פּלוּפּ" או "פּלוּק".
 
למעלה