מה זה נצל"ש?

Paranoid Eyes

New member
קטורנה מסאללההה אאאה אההה

אההההההההה לא מכירה את זה.. נועם!! אני רק מכירה תה עם חלב!
 

RN2

New member
זה של ויסוצקי,לא קשה למצוא אותו

ברשתות השיווק הקרובות לביתך. רוצה שאשלח לך דוגמית בדואר אוויר?
 

TRANCE ADDICT

New member
קודם כל שבוע טוב לכולם...

דבר שני סיוון בקשר להמלצה... angel tears-Sundream תשמעי את זה את מתחילה לעוף...קטע ענקק...
 

MULAN30

New member
ככה:

אלף.. סיון.. רק נענע.. לא לואיזה לא ג'ורג'ט ולא נעליים... בית.. עברה וואלה עברה.. ברגוע.. בבית...
 

Paranoid Eyes

New member
חח אהמ

בואנה, אני שומרת אצלי קטעים של תמיר, וכל פעם אני שומעת אותו.. מוכשר הבחור! איפה הוא??
 
למעלה