מה זה לדעתך ?

levincor

New member
מטוס ענק נכנס בבית במאות קמ"ש בטח לא ראית.

אני לא יודע מה ראית עד אז או לא ראית. מטוס בוינג ענק של עשרות טונות עמוס בעשרות טונות דלק והטס במהירות של מאות קשר בטח לא ראית כי לא היה כזה מקרה קודם. מבנה הפנטגון שונה בחוזקו ממבנה רגיל מה שגרם יותר למחיצת המטוס. החום הרב שנבע מפיצוץ כל הדלק פשוט התיך את מסגרות האלומיניום של המטוס. המבנה של המטוס אינו חסין כמעט פרט לשלד האלומניום שבמושגי יכולת חדירה זה כלום!, גם המנועים רובם מורכב מחלקי אלומיניום פרט לחלקי הלהבים. אבל אם תחשבן את כל הנתונים של חדירה לקיר קשיח ע"י גוף לא חזק שמגיע במהירות אדירה ביחד עם פיצוץ השווה לכמה עשרות טונות חומרי נפץ ...אין פלא שכמעט לא נותר כלום. בנוסף קיים סרטון אותו ראיתי השונה מהסרטון שהצעת ובו רואים את זנב הבוינג טס אופקית בגובה 0 לכיוון הבנין. גם זה די במזל כי אף אחד לא היה שם מוכן עם מצלמות.זה רק בסרטים רואים עם הילוך חוזר. שם היתה מציאות אמיתית.... לגבי התאומים שקרסו. כנראה שאינך מבין כלל מה המשמעות של פיצוץ עשרות טונות דלק. אני לא שואל מה אתה מבין בפיצוצים בכלל. ואל תספר לי שראית בצבא התפוצצויות של פגזי ארטילריה. זה בערך 20 ק"ג חנ"ם סה"כ. כך שפיצוץ כזה אדיר עם להבה בחום של אלפי מעלות לא פוררו את הבנין אבל ערערו לחלוטין והתיכו את היסודות בקומות בהם המטוסים נכנסו. המגדלים התמוטטו לא בגלל שהיסודות התרסקו!!! הם התמוטטו כי קומה אחת או שתים קרסו! הלחץ האדיר שנוצר על המבנה המעורער אחרי הפגיעה הראשונה גדל בבת אחת ממכת לחץ אדירה נוספת של כל משקל הקומות מעל הקומה שקרסה. בזה הבנין לא עמד ולכן הוא קורס לתוך עצמו כל בפעם ברצץ של קומה אחרי קומה כשהלחץ והמשקל עולים כל רגע כאשר לעוצמה מתווספף המשקל של כל קומה שקורסת. תאר לך מה העומס שנוצר על גוף כאשר נופל עליו משקל של אלפי טונות (קירות ברזלים מלט..) מגובה 4 מ'. הכל היה מול עיני העולם כך שאי אפשר ל"סדר" את התירוצים במגדלים. שם הכל היה חשוף וגלוי.
 
אז למה זה לא קרה גם בפנטגון?

אני לא נחוש בדעתי שהממשל האמריקאי אכן שותף לפיגועי ה 11 בספטמבר. עד לאחרונה, טענות של קונספירציה בעניין זה, נשמעו לי הזויות. אני בכלל התחלתי את השרשור מתוך רצון להבין מהו העצם הלא מזוהה שנורה אל עבר מגדל התאומים בקליפ הראשון שקישרתי אליו. יחד עם זאת – יש עדיין כמה שאלות שנותרות ללא פיתרון... הפנטגון- אם אתה אומר שהתרסקות של מטוס נוסעים גדול עמוס בדלק מטוסים, מסב נזק כה נוראי למגדל הנפגע או למגדלים הנפגעים, אז הייתי מצפה שאותו נזק יקרה גם בפנטגון, דבר שלא קרה. יש עוד דברים תמוהים, כמו היקף החור שנפער. החור שנפער קטן מדי עבור התרסקות של מטוס נוסעים. החלונות של הפנטגון נותרו ללא פגע. הם היו חייבים להיפגע ע"י כנפי המטוס ( כביכול ). עמודי התאורה בסביבת הפנטגון, נותרו ללא פגע ( שוב, כנפי המטוס היו חייבות להתנגש בהם ). מנוע המטוס שנמצא שם, אינו תואם לדגם המטוס שכביכול התרסק אל הבניין. יסודות הבניין היו אמורים לקרוס תחת עוצמת ההתנגשות של המטוס. דבר שלא קרה. אמרת שנזק של מטוס עמוס דלק הוא נזק קטסטרופאלי שאמור להתיך את יסודות הבניין. למה זה לא קרה בפנטגון? היעדר נזקי עשן- בצילומים ניתן לזהות היטב שהחפצים המשרדיים ( מחשב, כסא עץ עם ספר עליו, ציוד משרדי מעץ ופלסטיק ) נותרו ללא פגע, ללא סימני חום או עשן. שוב, המטוס אמור להיות עמוס בדלק שעתיד שאמור לבעור, ולא בער. יש גם את עדות אחת העובדות בפנטגון ( אפריל גאלופ) שרצה אל האיזור שנפגע ולא זיהתה שם שום מטוס. אבל בעצם גם אני עדיין לא ראיתי שום מטוס מרוסק על הפנטגון. גאלופ גם מעידה על ניסיונות שכנוע מצד אנשי ביטחון לא מזוהים, וגם על משכורות מנופחות שהיא קיבלה מבלי שהיא הייתה זכאית להם. הרשויות החרימו את כל צילומי האבטחה מכל מצלמת ביטחון שהייתה שם. רק לאחר תביעה משפטית ואחר שנה הרשות לביטחון לאומי מסרה את הקליפ שקישרתי אליו. לא רואים שם אף מטוס. רק פיצוץ. גל הדף- יש עדויות על גל הדף חזק שהגיע למרחק של יותר מקילומטר וחצי. בתאונת מטוס לא אמור להיות גל הדף. זווית הפגיעה- אם המטוס דילג מעל עמודי התאורה, אז יש מי שטוענים בקליפים של יוטיוב שלא אפשרי שהמטוס יתרסק באופן אופקי אל הפנטגון. הוא היה חייב להתרסק בזווית חדה, דבר שלא קרה. עדויות על מטוס- כנראה שאכן עבר שם מטוס כלשהו בגובה נמוך, מטוס שטיבו לא ברור. העדויות סותרות בקשר לכיוון הטיסה של המטוס, אך מה שזה לא יהיה , זה לא התרסק אל הפנטגון. אף אחד לא ראה את המטוס מתרסק אל תוך הפנטגון. מילא בנייני התאומים שנפגעו ע"י מטוסים... בניין WTC7 לא נפגע ע"י מטוס בכלל. בכל זאת הוא נשרף וקרס תוך כמה שעות. איך זה יתכן? איך האש התיכה כ"כ מהר את קורות הבניין? זה חסר תקדים. הרי מה שבער שם זה לא דלק מטוסים... אני גם לא מבין איך מלכתחילה הבניין החל לבעור ולמה דווקא הוא, ואיך אף בניין שכן לא נשרף גם הוא. אבל גם אם נעבור את הקושי הזה, אני לא מבין איך הבניין נשרף כ"כ מהר וקרס כ"כ מהר ללא שום פגיעה חיצונית וללא חומר תבערה. זה חידה מסתורית ותקדימית.
 

levincor

New member
שוקו אתה עושה טשולנט שלם מרבעי עובדות ונתונים

באמת בקיצור כי אני רואה שאין לך רקע או נסיון אמיתי בפיצוצים ,מיגונים ,אחרת בכלל לא היית מעלה את השאלות , הן פשוט לא רציניות למי שקצת מבין ומכיר את הנושא. אין וזה לא המקום והזמן ללמד אותך על מערכות מיגון. אבל בגדול יש משהו שאתה חייב להבין ולקחת בחשבון. מבנה הפנטגון ומגדלי התיאומים שונים בחוזק המבנה בערך כמו השוני בין טנק לבין קורקינט. לכן כל השתלשלות הפיצוץ והנזק שונה לגמרי . אם תבין את זה תראה שאין מקום כלל להשוואות ולחשדות..... את זה אפשר למכור למי שלא מבין (רוב האוכלוסיה) מי שיודע איך זה בנוי ועובד פשוט לא מאמין למשמע הטענות. מגדלי התיאומים היו בנויים מתוך מגמת ותפיסה "מה החומר המינימאלי שהמבנה זקוק ע"מ לשמור על החוזק הנדרש בתקנות" כמובן שככל שהמבנה יהיה קל יותר כך העומס על הבנין יהיה קל יותר והוא יוכל להבנות לגובה במינימום הוצאות להשגת מקסימום שטח בנוי להשכרה/מכירה (והמשמעות רווח לבוני המבנה). כך שרוב המבנה למעט השלד הבסיסי. רוב המבנה היה מרחבים פתוחים עם שלד בלבד, שכל רוכש או שוכר יוכל לחלקם כרצונו במחיצות (בד"כ גבס קל ). כך גם היום בונים את הרבי קומות בת"א ואם יצא לך תעשה סיור ותראה שכל המבנה פשוט הוא אויר "עטוף בגבס...עם מסגרת ושלד ברזל לחוזק. לכן כשפגעו המטוסים מיד ראית יציאה של חלקים ואש בצד השני כיון שלא היה מה שיעצור אותם....מרחבים פתוחים של משרדים עם גבס..מכיר? הפנטגון בנוי אחרת לגמרי עם קירות מעובים ומחיצות מעובות מבטון יצוק ומחוזק כולל חלונות עמידים לפיצוץ והדף. משהו אחר לגמרי ....מה שדי הוכיח את עצמו במקרה שקרה. אבל מבנה כזה פשוט בולם ו"טוחן" את המטוס שפוגע בו. קליע מתכתי כמו פגז טנקים חודר שריון היה עובר את קירות הפנטגון וחודר אותם בנקודה אחת לאורך כמה קירות גורם הרס ונעצר. מטוס זה לא קליע חודר שריון ואין לו מעטה בליסטי מוקשח של מתכות כבדות כמו קליע. אבל יש לו את המסה והאנרגיה הקינטית האדירה של המהירות בשילוב המסה. לכן הוא חדר, אבל מיד נשרף, הפיצוץ יחסית נבלם במרחבים המוגנים שנבנו לכך בפנטגון והאש האדירה כילתה את כל המטוס. השאלות שאתה שואל לגבי השרידים שראית שלא נשרפו(רהיטים..).....טוב איך אתה יודע מאיזה חדר ואיזה איזור הריהוט הזה? זה לא רציני לשאול ככה סתם. אם יש לך עדות על כך שבחדר בו בוצעה הפגיעה של המטוס/החפץ יש רהיטים שלא נשרפו, תביא אותה!!!! יש לך רק סיפורים שקהל לא מבין מתחיל לחשוב שהונו אותו. חבל על בזבוז האנרגיה שלך כי לא כאן תמצא את הקונספירציות!!!!! הכל היה גלוי לעיני כולם וכמעט בשידור חי. הדבר היחידי שאולי שווה בדיקה זאת השאלה האם הממשל או גופים בממשל ידע/ידעו על המתקפה וכיצד התכוננו או שלא התכוננו כלל? וגם אז צריך לבחון האם היה מידע נקודתי? כמה הוא היה אמין , בעיקר על סמך נסיון העבר? והאם המידע היה עם משקל מוכח כך שצריך להתיחס אליו יותר מאשר כוננות רגילה.
 
טוב, אז רק שאלה אחרונה

אם הפנטגון מוקף במצלמות אבטחה מכל עבר, למה ה FBI שיחרר רק קלטת אחת קצרצרה ( ובתגובה להוראת צו בימ"ש ) שממנה לא ניתן להבין מהו בדיוק העצם שהתנגש בבניין הפנטגון? הרי כל האירוע צולם בכמה מצלמות אבטחה שונות ומכמה זוויות. מה הבעיה שלהם לפרסם קלטת שבה המטוס מצולם מתרסק אל הבניין ? זה יכול היה להפריך המון תיאוריות קונספירציה.
 

levincor

New member
למה ללכת רחוק עד הפנטגון גם בצה"ל שלנו

לא יתנו קלטות בטחון וינסו לצמצם את החשיפה מהרבה סיבות. הסיבה העיקרית היא לא לחשוף את שיטות הצילום והמעקב לקראת אירוע עתידי . ועכשיו ברור שאירוע כזה יכול לקרות...זה לא בשמיים. מענין שהיו גם עדויות של אנשים שכן ראו מטוס ושמעו אותו, אבל את זה מי שרוצה יודע למסמס ולבטל כדי לחזק טענות קונספירטיביות. רד מזה שוקו....חוצמזה קח בחשבון שתמיד תשארנה שאלות לא פתורות. לדוגמא הצילומים על עב"מ שהיה באיזור. או ירה משהו...... הדבר היחידי שברור ועל כך אין עורערין זה שמטוסים נכנסו במגדלים לעיני אלפי אנשים ובשידור ישיר. כל מה שקרה אח"כ רק משקף את הבלגן וההיסטריה ששרה שם. אי אפשר להאשים בזה אף אחד כי ככה הדברים עובדים בכזה פיגוע. אבל מכך לקחת ולהמשיך עם צילומים לא ברורים ולומר עב"מ? באויר שם עף מכל וכל, עשן סמיך , גזים שנפלטו, מסוקי חדשות ,חלקי בנין שנשרפו , ציוד משרדי שעף ונשרף. ועף למאות מטרים או לקילומטרים ברוח וזרמי האויר. אז יושב מישהו במשך מאות שעות ועובר תמונה פריים פריים עד שמצא משהו לא ברור ושואל שאלות בגלגול עינים מה זה יכול להיות?? והתמונות מטושטשות אפילו יותר מצילומי עבמים שרובם לא ברורים גם כך. חבל"ז. לגבי תיאוריות הקונספירציה בכלל, מעבר לענין שבהן ,רובן מתבססות על חלקיקי עובדות והרבה חטטנות. לא יותר מכך. אתה יודע שיש תיאוריה על כך שגולדה מאיר וממשלת ישראל ידעו בדיוק בשנת 1973 מתי תפרוץ מלחמת יום כיפור?? יש אנשים המאמינים שגולדה החליטה לא לגיס כדי להוריד קצת את האף למדינה ולתת לערבים הישג צבאי קטן כהכנה לקראת שינוי התפיסה במדינה וכריתת הסכמי שלום עם הערבים. כתבו על זה מאמרים וקראתי פעם גם על מומחים שדברו על כך. למי שמתבונן מהצד זה יכול להשמע הגיוני לאור השתלשלות המהלכים הצבאיים ואח"כ המדיניים באיזור. אני שרתתי במלחה הזאת ונלחמתי בתעלת סואץ. ירדתי לתעלה במסגרת תגבור וכוננות יום קודם. ואני אומר לך שכל זה קשקוש אחד גדול . כי מגדולי הגנרלים ועד אחרון הלוחמים, אף אחד לא חשב באמת שתפרוץ מלחמה עד יום כיפור שבת בצהרים. וכם אז אחרי שתקפו אותנו מטוסים מצריים ברפידים, עדין חשבנו על משהו מקומי עם המצרים אולי בהקף גדול יותר. קצין המודיעין החטיבתי שהייתי צמוד אליו ,לא ידע כלום!!! וכאשר המחט בקש ממנו מודיעין הוא פשוט לא ידע מה לומר. ואז אחרי כמה שנים קראתי ושמעתי על ה"קונספירציה" לתת לערבים נצחון קטן כדי להניע את התהליך במזה"ת. פשוט רשעות (לנופלים ולנפגעים) בורות טפשות מצד אותם קונספירטורים ,כי היינו כפסע מהפסד ונזק בלתי הפיך למדינה. כאן כמובן אף אחד לא דורש מהממשלה לפרסם תמלילים שזה לא נכון.אף אחד לא מיחס לזה ברצינות. נדמה לי שכך גם באמריקה (בתשובה לשאלתך למה לא מפרסמים ומפריכים..) חוץ מהאינטרנט שיוצר תמונה קצת מעוותת כאילו הנושא ברומו של עולם ובראש החדשות...לא מתיחסים יותר מידי ברצינות לתיאוריות אלה.
 
הכל מוביל ל New World Order

בין אם פיגועי ה 11 בספטמבר היו בשיתוף הממשל או לא, הכל מוביל לכיוון אחד- New World Order או "סדר עולמי חדש". אני לא יכול להוכיח שפיגועי ה 11 בספטמבר הם אירוע שנעשה תוך שיתוף פעולה עם הממשל האמריקאי, מפני שאין לי הוכחות ברורות לזה, אלא רק חשדות. הכח המניע הוא רשעות המין האנושי. אתה עצמך אמרת. רשעות. רצון לשלוט בזולת, לשלוט בחברה. אבל איך? איך ניתן באמת לשלוט בחברה בעת שלום ורווחה, ללא אויב? לעתים החברה זקוקה לאויב... ואם אין אויב אמתי, אז אפשר לאלתר משהו... העיקר לגרום לציבור הלם, זעזוע נפשי. אז בוודאי יהיה קל יותר לשלוט בציבור, אז, כולם יסכימו לקבל את השבב התת עורי. היו באמריקה אנשים שעשו כסף על הפיגועים האלה. היו אנשים באמריקה שעשו כסף על היציאה למלחמה באפגניסטן ובעירק ועל התמשכות המלחמה. אמריקה יצאה למלחמה נגד אפגניסטן ונגד עירק. במבט לאחור, הסיבות לכך כבר לא ברורות. כמובן שסדאם חוסיין היה עריץ ופושע מלחמה... וגם הטאליבן הוא משטר אפל. אבל חצי מהעולם שרוי תחת עריצות וניצול מחפיר של זכויות אדם. אני לא רואה את ארה"ב נלחמת נגד חצי עולם... אני מופתע שאתה כ"כ נחרץ בעניין היעדר קונספירציה בפיגועי ה 11 לספטמבר. אתה הרי לא מאמין להכרזות נאסא למשל בעניין עב"מים. יתכן שכבר איבדת עניין בדבריי, אבל בקליפ הבא, תוכל להקשיב לאהרון רוסו מעיד על חברו ניק רוקפלר. לדבריו של רוסו, רוקפלר ידע על פיגועי ה 11 לספטמבר עוד לפני שהם קרו ובאותו מועד ציין גם שארה"ב תצא למלחמה נגד אפגניסטן ונגד וונצואלה. ( המלחמה נגד וונצואלה, עוד לא התממשה ). מרגע שזה יתפוס אצל האמריקאים, זה יבוא גם אלינו. תעודת הזהות מפלסטיק, תיזרק אל הפח כמסמך חסר ערך. כולנו נקבל מרצון את השבב התת עורי או שנקבל אותו באי רצון. מי שלא יקבל את השבב, יידחק אל השוליים של החברה ויהיה מנודה. http://www.youtube.com/user/911TruthVideos#p/u/0/xorR2Yo84Jo
 

hamamin

New member
מרבית בני אדם לא בחרו בטוב

שלא מתוך כפיה [דתית או טוטליטרית] אלא מתוך חירות לאורך ההסטוריה. וזו נקודת התורפה של המין האנושי לעומת בעלי החיים המאוזנים. ברגע מסויים הבחירה ברע עלולה לסיים את ההסטוריה האנושית או את הכדור כולו. קונספרציות אלו משחקי ילדים וגם משפחת רוקפלר ותעלולי האילומנטי--- העסק הרבה יותר רציני והקונספרציות כנראה הם דיס-אינפורמציה,מסך, למשחק הגדול. שם המשחק הוא--- לאיזה מועדון ישתייך המין האנושי בעל הכישורים לטוב או לרע. לאיזה כיוון יפנה המין האנושי כשיבין שהוא חופשי. עד עכשיו הוא שרד יפה ועמד באנושיותו בכל התנאים. אבל נשלט על ידי מניפולציות שיקריות[דתות ואידיולוגיות משיחיות -אתאיסטיות] מחוסר אפשרות נעלה יותר. הגיע,קרוב להיות,רגע האמת. מלחמת העולם השניה הביאה שני דברים 1.אחריות עולמית 2.נשק להשמדת העולם זה מצב קריטי בבחירה האנושית בין להשאר אנושיים או להכחד. בינתיים רוב העולם עוד חסר אחריות [מאמין שמבחוץ תבוא גאולתו] כלומר סופר לאחור את השמדתו העצמית----- הכל תלוי בתודעת האמת של מרבית ,בני האדם. עד הבחירה יהיה בלגן. גם את מה שאמרתי כאן יהיה קשה להבין או לקבל אבל זה הסיפור האמיתי. האתגר הוא להיות חופשי ולבחור בטוב. זה מה שהאמריקאים ניסו לעשות. בלי הצלחה מרובה.
 

levincor

New member
טוב הפעם באמת אחרונה כי אתה נע ללא כיוון

אל תנס בכוח למצוא הוכחות. כי אז תעשה את הטעות של הרבה חוקרים כולל מדענים. בסוף "מתאימים" את ההוכחות והפרושים הקיימים לתזה שהונחה מראש.ואז כל שביב חסר משמעות עולה כשאלה גדולה שנשאלת כדי להוכיח שיש איזו מסתוריות או הסתרה. זה שונה לגמרי מהוכחת עבמים בהם יש עדויות צילומים חומרים מסמכים ומאות אלפי אנשים מעורבים ובכל העולם,מדינות בכל היבשות, דתות (וותיקן) והכל עם מאפינים כמעט זהים. תחום הקונספירציות לא מחייב את הקונספירטים להוכחה,הוא דורש מהם רק ליצור בלבול ואי סדר. על זה הם חיים. הרשעות היא של הקונספרטורים.לא של החברה ולא של השלטון. קונספירטור "טוב" יודע כיצד ליצור בלבול לשם הבלבול ותפיסת עמדה ...אף פעם הוא לא מוכיח ולא פותר. לעניננו. סדר חדש נוצר ביום בו נפלה ברית המועצות! ביום בו הקומוניזם הפסיד נולד הסדר החדש. לא ב- 11.9.2001!!!!! באותו יום נותרה מעצמה עולמית אחת, ארה"ב שהיא התחילה לסדר את הענינים בעולם. הדרך שלה היתה הקפיטליזם וענין הסדר העולמי החדש התאים לה מכל הבחינות. הפיגועים בתאומים היו פעולה נגד הסדר החדש. מעצמות תמיד פעלו להשליט את כוחן ומרותן. לארה"ב לא היתה ברירה אלא לצאת למלחמה נגד אפגניסטן, אחרת הם יכלו להתחיל לסגור את הבסטה אחרי התאומים. ולתת למעצמה אחרת לקום כיון שבעולם המעצמות אין וואקום!! מלחמות היו תמיד מקור לרוחים להרבה גופים אינטרסנטיים.ארה"ב לדוגמא מימנה את רוב רובה של מלחמת העולם הראשונה באמצעות הבנקים שלה שתמכו ומימנו גם את הבריטים וגם את הגרמנים. וכאשר היא נכנסה למלחמה את המפעלים שלה. לאפגניסטן נכנסו בגלל אלקעידה הטליבאן והתאומים. לעירק נכנסו כי סאדם הפר ברגל גסה את הסכמי שביתת האש ממלחמת עירק כווית הראשונה. התחיל לירות על המטוסים של הקואליצה ,לא שעה לאזהרות ועצר את עבודת הפקחים הבילאומים אצלו בבוטות. שוב מעצמה שמובילה לא יכולה להרשות שככה ינהגו בה. אתה מתיחס כאילו המצבים הפוליטיים נוצרו ע"י בעלי ההון לצורך מלחמה. אני טוען שהווצרות המצב הפוליטי נותנת יותר כוח בידי בעלי הון אינטרסטיים לפעול ולדחוף וזה הבדל מהותי. צר לי לומר לך אבל מרוב נושאים שאתה מנסה לקשר ביניהם,זה פשוט לא תופס. תוכל להמשיך ולשכנע את עצמך עוד ועוד . אבל אם תחיל על עצמך את אותם חוקים שאנחנו דורשים מאחרים לפתוח עיניים על מה קורה בעולם בתחום העבמים, להביט באלפי ההוכחות החזקות ,הצילומים הרבים, העדויות לאלפיהן, עדים שיצאו מתוך מערכות הממשל ועבדו על חומרים כאלה למאות..(פרויקט החשיפה), כך שהדיבור על עבמים הוא על בסיס מוצק שהולך וגובר. רק בימים האחרונים ראינו את הוותיקן שמתחיל להודות בחצי פה על קיום חוצנים.. אם תחיל על עצמך את כל הכללים האלה גם בתחום הקונספירציות...תגלה מהר מאד שהן ריקות מתוכן ,ללא בסיס, ועומדות אולי בנישה של סיפורים מענינים ולא יותר.
 

xcalibur

New member
אתה יודע איפה הטעות שלך?

תסתכל בסרטים טוב טוב. שום קומה ע-ל-י-ו-נ-ה לא נופלת על זו שמתחתיה! הבניין נופל במקומו כמו נוצה החל מהקומה ה-ר-א-ש-ו-נ-ה!!! הבניינים האלו תוכננו מלכתחילה שמטוס בואינג 707 יפגע בהם ושום דבר לא יקרה. לא מאמין לי? תקרא את זה: http://911research.wtc7.net/wtc/analysis/design.html
 

SPACE BROS

New member
טול קורה מבין עינך

"גם המנועים רובם מורכב מחלקי אלומיניום פרט לחלקי הלהבים." לא נכון רוב חלקי מנוע טורבו מניפה עשויים מסגסוגת פלדה למעשה רק תיבות גלגלי השיניים, מעט מנגנונים, וחיפויי המנוע (nacelle), עשויים אלומיניום. הרוב בנפח ומשקל עשוי סגסוגת פלדה : כל הגלים : של המדחסים המניפה והטורבינות. דסקאות המדחסים המניפה והטורבינות. להבי הטורבינות, להבי המדחסים להבי המניפה. בתי המדחסים והטורבינות. תאי השרפה, צינור הפליטה, מסבים, גלגלי שיניים. בניני התאומים תוכננו לעמוד בהתנגשות של מטוס בואינג 707. "הכל היה מול עיני העולם" האמנם, מה עם עדויות של אנשים על פעילות בשעות לילה מאוחרות? מדוע סגרו את הבניינים למשך לילות שלמים לפני הפיגוע ?
 

SPACE BROS

New member
אתה לא מבין

המטוס שפגע בפנטגון קיפל כנפיים לאורך הגוף קודם לפגיעה או בפגיעה עצמה, הצטמק קצת ורק אחר כך נבלע כולו לתוך הבניין.
 

xcalibur

New member
קשקוש בלבוש

התרסקות המטוס בפנטגון היא הראשונה בהיסטוריה שלא נותר זכר וחצי זכר לחלקיו. תכניסו את זה לראש, חלק גדול מאוד מהמטוסים בימינו עשויים סגסוגות של מתכת וטיטאניום ששום דבר בעולם למעט חום גיהנום ואני מדבר על ממש ליבת השמש לא יכול להם. לא, גם לא דלק מטוסים שלא מגיע לחצי מהחום לו מתכת זקוקה על מנת להגיע להתכה. גם אם המטוס היה מתרסק במהירות 2 מאך עם האף אל תוך הקרקע, היית מוצא ממנו שרידים. זה שמישהו בממשל האמריקאי בחר לטשטש כול עקבות אפשריים לאירוע זה כבר משהו אחר.
 

icebox44

New member
אתה מדבר כל כך הרבה שטויות

שקשה לעקוב אחריך.. סתם נקודה למחשבה.. אם צריך 15 מיליון מעלות קלווין (הטמפרטורה בליבת השמש) בכדי להתיך טיטניום אז איך מתיכים אותו בכדי לייצר את חלקי המטוס ? אם תבדוק טוב תמצא שנקודת ההתכה של טיטנים היא בסך הכל 200 מעלות יותר מפלדה.
 

xcalibur

New member
ואללה? ומה נקודת ההתכה של פלדה?

על זה חשבת? כמה מעלות צריך על מנת להתיך פלדה? דלק סילון בוער במקסימום 1800 F, שזה לא ממש 2000 שדורשת הנחשת, לא בדיוק 2500 שברזל דורש וגם לא 2750 שהפלדה זקוקה לו. האם המסקנה ברורה או שאני צריך גם לצייר לך את זה?
 

hamamin

New member
אין צורך להתיך את הקורות

[בלי קשר לוויכוח עצמו]ב-600 מעלות צלסיוס ,חום שריפת הדלק הקורות רכות ונמעכות כמו פלסטלינה. המשקל האדיר מעל נקודת השריפה יוצר אינרציה עצמית של מעיכה כללית. ברזל\פלדה לעומת בטון או מתכות אחרות הוא חשיל כלומר מתרכך בחום של פחות ממחצית חום ההתכה. וכמו כן גם זכוכית. כל היתר הסטוריה.
 

xcalibur

New member
התופעה שאתה מתאר נקראת ANNEALING

או ליבון/חישול בעברית. על מנת להגמיש מתכת כלשהי או "לרכך" אותה יש צורך בקירור כמו משב אויר קר או אף מים וכול זאת לאורך זמן. תקן אותי אם אינני טועה אך מגדלי התאומים התמוטטו 10-15 דקות מיד לאחר פגיעת המטוסים בעודם בוערים. אם לא די בכך, המגדלים התמוטטו לא מלמעלה למטה אלא מלמטה למעלה וזאת ניתן לראות בבירור רב בשלל הצילומים. אני חושב שדי בכך על מנת לשלול את התיאוריה המגוחכת שדלק המטוסים התיך את תומכות הקומות ואף גרוע מכך, את תומכות הבניין כולו.
 

hamamin

New member
לא הבנת מה אמרתי.

אני מנתק מגע עם הוויכוח הזה. סליחה.
 
למעלה