מה זה הדבר הזה?

ANGIE STARDUST

New member
איזה יופי...

איזה קירוב לבבות של הבודקים.רק מול אויב אנחנו מתאחדים.
 

oreni6

New member
חבורת מטומטמים

המשרה שלכם לא הייתה קיימת ללא הנוסעים..... ת ת ע ו ר ר ו !!!! השירות הצבאי נגמר ואתם כבר לא בסמטאות רמאללה (אם בכלל לא התקבלתם על בסיס פרוטקציה).... הייתי במקמוכם והתעוררתי
 
אוי מישהו ממורמר...............

את האמת אתה פשוט לא שווה התייחסות. ורק שתדע שלהיות בסימטאות של רמאלה זה לא כל-כך גרוע!!!!!!!!!!!!!
 

tomerikoc

New member
i agree...i love ramalla..

great place...specially a-tira... and ornei6....you are...kind of stupid...
 
"המשרה שלכם לא הייתה קיימת..."

"ללא הנוסעים" ואללה, ויחד איתה כל שאר המשרות בעולם בערך שללא אנשים אחרים לא היו קיימות - זאת לא סיבה להיות לא מחונכים, נכון?
 

mister22

New member
חחחח איזה טיפש!!!

"המשרה לא הייתה קיימת ללא הנוסעים" ומה תגיד לרופא? "יא מעפן לא הייתה לך עבודה לולא היו חולים." ולמלצר? ולאיש זבל? אחי אתה טיפש ונשמע כמו מדלל סידרתי מזל שהטיסו אותך משם על טיל!
 

mister22

New member
../images/Emo196.gifאקונומיקה

בתור המשתוללת והמתרעמת הראשית של הקורס ואולי עכשיו של כל השדה אין לך זכות בכלל להגיב... ולזה אין תקדים פסק דין!! ואני ממש לא לוקח את הפורום הזה כל כך קשה - אחרת הייתי מוותר על הביקור כאן...
 
../images/Emo24.gif

אני
משתוללת
חכה חכה כשתראה אותי משתוללת, אז באמת כדאי לתפוס מחסה
 
איפה ההומור שלך בנאדם?

כי אם היה לך, בטח היית מבין שזה נאמר בצחוק. ותגיד... למה אתה כל כך ממורמר על הבודקים? נסעת פעם לחו"ל ושיקפו לך את המזוודה? או חלילה פתחו לך אותה? או שאולי "הייתי במקומכם והתעוררתי" אומר שהיית בודק עד ש7 בא והעיר אותך באמצע שינה במועדון כשיש קונטיננטל? בקיצור לך חפש ת'חברים של בפורום "ממורמרים מהחיים" או איפה שלא יהיה. סעו בזהירות, הכבישים חלקים!
 

oreni6

New member
../images/Emo150.gif.....

אני והשאר נמשיך לפקח עליכם "מלמעלה"..... כולל באילת
 
איי איי איי

הראית לנו מה זה תפקח עלינו... חבל שאין פה אייקון של סמיילי מתפגר מצחוק
 
למעלה