מה זה הדבר הזה?

מה זה הדבר הזה?

טסנו השבוע על טיסת מטען לבלגיה ובחיים שלי לא נתקלתי בכזה אוסף של חסרי יכולת ואינטיליגנציה- עברנו מלבד עמדת המודיעין כ-5 סלקטורים שלא היה להם מושג מהחיים שלהם (ציטוט: "עם מי אתן טסות ולאן?" תשובתנו- "עם קאל לליאז'". הסתומה: "קליאז? מה? איפה? קליאז'? לא מכירה זה לא פה. כאן זה רק פריז") חיפשנו וחיפשנו ובסוף מצאנו (באותו מקום עם הסתומה דרך אגב) בחור חביב של אסקייפ שתחקר אותנו. (דרך אגב, נפלט לו שלא אוכל להעלות את הפצירה שלי במטוס אלא במטען, עד שהזכרתי לו שכל המטוס הוא מטען והוא הסמיק במבוכה ואמר "אהה נכון"). ותודה שטסתם קאל!
 

mister22

New member
אני ממש אבל באמת ממש

מצטער שנאלצת לחוות כזו חוויה איומה בדרכך לליאז הקסומה. את בטוחה שטסת במטוס מטען וישבת על ארגז על ירקות, פרחים וחתולים? כי לי נשמע כאילו קטפו אותך מהתור של הביזנס באלעל. נועה, את מוזמנת שלא לחוות את החוויה הנוראית של לעבור ביטחון בנתב"ג ולמנוע מעצמך ובעיקר לנו את הסיוט של לבדוק אותך שוב, בסדר? תודה. לתשומת ליבך, פעם ביום יוצא מתחנה מרכזית בת"א(זה ליד הבית שלך נראה לי,לא?) אוטובוס לרבת-עמון-יש להם אחלה דיוטי פרי שאליו מגיעים בלי כל השאלות המעצבנות כגון "מי ארז את המזוודות?". נ"ב - כן!! גם ביזנס משקפים את המזוודות!! למען השם!
 
../images/Emo6.gif לנשום עמוק ולהרגע

נועה יקרה, סלקטורים מתוקף עבודתם הם לא מודיעין, ולא אני יכולה להבטיח לך שבשעות הפנאי אנחנו לא משננים את לוח הטיסות ואת הטיסות המיוחדות בעל פה. להבא כאשר את יוצאת על טיסה כל כך מיוחדת, בררי לפני ההגעה לאן את צריכה ללכת, לא מתוקף תפקידנו לברר זאת, לשם כך יש מודיעין (ולא, לא רשום לנו על המצח מודיעין). אגב, משום מה יש לי הרגשה שדווקא פנית לגייטרים בתחילת התורים לטיסות (בלי לזלזל בגייטרים) שמתוקף תפקידם לא אמורים, בדיוק כמונו לדעת איפה כל הטיסות בטרמינל.
 
ת'אמת...

כן. כי אחרי שקראתי את מה שהיא כתבה היה לי כל כך הרבה מה להגיד... אבל אני חושב שכיסית את הכל אז אני רגוע
 
אם אתה רגוע אז זה טוב ../images/Emo13.gif

עכשיו אני צריכה להרגע מהסידור המרטיט שקיבלתי במייל...
 

mister22

New member
א' שער , ב' שער, ג' שער...

ד' + ה' יום חופש, ו'+ש' משולשת בשער!!! באנה אחי שיחקת אותה!
 
הלוואי מה שרציתי

ביקשתי קצת שקט יום שני אז קיבלתי לילה מלא בראשון, כדי שאני כמובן לא אוכל לעשות את מה שרציתי בשני.
 

mister22

New member
חחח במקום המחשב במועדון נפרסם

משמרות פה... יעיל ביותר!!!
 

moria007

New member
"אוסף של חסרי יכולת ואינטיליגנציה"?

בואי נראה - מי טס לליאז, את או אנחנו? באחריות מי לברר איפה זה, באחריותך או באחריותנו? אז מי פה חסר היכולת והאינטיליגנציה????? נמאס לי כבר מאנשים שצריכים שילעסו להם את האוכל לפני שהם אוכלים!!!
אם אני יודעת לענות לאנשים אז ברור שאני אפנה אותם לאיזור הבדיקה שלהם, אבל אם אני לא יודעת, מה רצית שיקרה? שאני אעזוב את כל עיסוקי וארוץ לברר לך לאן את צריכה ללכת????? כל מה שאת צריכה לעשות זה להרים את העיניים ולראות את שני השלטים הגדולים שבנו במיוחד בשביל זה ולראות את כל הפרטים הרלוונטים. ואם עדיין יש חוסר בהירות - בשביל זה בנו עמדת מודיעין ממש באמצע הטרמינל. וחוצמזה טיסה לליאז היא לא טיסה סדירה אז מאיפה את רוצה שנדע??? אנחנו לא מסתובבים כל היום ומחפשים אנשים לברר להם לאן הם צריכים ללכת, יש לנו עבודה אחרת לעשות. בעיניך היא כנראה לא מספיק חשובה, אבל כמו שאמרו לך פה - בעמאן יש אחלה שדה תעופה, אני בטוחה ששם יסבירו לך בדיוק לאן ללכת....... אקונומיקה, זה עוד אחרי שנשמתי עמוק...............
 
עזבי היא

פעם אחת באמצע בדיקה של נוסע ניגש אלי ישראלי חצוף ושאל אותי איפה טיסה XY (וזה בזמן שאני בודקת נוסע אחר) אז הפנתי אותו בנימוס ללוח שיגיד לו בדיוק לאן ללכת. אז מה החמור אומר לי? "אם תעזרי לי זה ילך יותר מהר" %&#$@%&!!! אנשים לא יודעים גבולות ולפעמים אנשים כל כך אימפוטנטים (מהמושג חסרי יכולת) שזה מדהים! וחבל שתתעצבני סתם, זה באמת לא שווה את העצבים שלך... תשקיעי אותם במשהו יותר פרודקטיבי
 
XY?

איזה דביל... בטח התכוון לLY. אשכרה אימפוטנט. "כל קשר בין הכתוב בתגובה זאת למציאות הינו מקרי בהחלט"
 
למעלה