מה זה הדבר הזה?
טסנו השבוע על טיסת מטען לבלגיה ובחיים שלי לא נתקלתי בכזה אוסף של חסרי יכולת ואינטיליגנציה- עברנו מלבד עמדת המודיעין כ-5 סלקטורים שלא היה להם מושג מהחיים שלהם (ציטוט: "עם מי אתן טסות ולאן?" תשובתנו- "עם קאל לליאז'". הסתומה: "קליאז? מה? איפה? קליאז'? לא מכירה זה לא פה. כאן זה רק פריז") חיפשנו וחיפשנו ובסוף מצאנו (באותו מקום עם הסתומה דרך אגב) בחור חביב של אסקייפ שתחקר אותנו. (דרך אגב, נפלט לו שלא אוכל להעלות את הפצירה שלי במטוס אלא במטען, עד שהזכרתי לו שכל המטוס הוא מטען והוא הסמיק במבוכה ואמר "אהה נכון"). ותודה שטסתם קאל!
טסנו השבוע על טיסת מטען לבלגיה ובחיים שלי לא נתקלתי בכזה אוסף של חסרי יכולת ואינטיליגנציה- עברנו מלבד עמדת המודיעין כ-5 סלקטורים שלא היה להם מושג מהחיים שלהם (ציטוט: "עם מי אתן טסות ולאן?" תשובתנו- "עם קאל לליאז'". הסתומה: "קליאז? מה? איפה? קליאז'? לא מכירה זה לא פה. כאן זה רק פריז") חיפשנו וחיפשנו ובסוף מצאנו (באותו מקום עם הסתומה דרך אגב) בחור חביב של אסקייפ שתחקר אותנו. (דרך אגב, נפלט לו שלא אוכל להעלות את הפצירה שלי במטוס אלא במטען, עד שהזכרתי לו שכל המטוס הוא מטען והוא הסמיק במבוכה ואמר "אהה נכון"). ותודה שטסתם קאל!