זו לא הייתה כוונתי
כשלהקה או אמן משחררים סינגל, מטרתו היא לקדם את אותו שיר כמייצג טוב של אלבום שבו הוא מופיע. (בדרך כלל....) מכאן שאנו רואים (ועזוב שניה את הקליפים, אני מדברת על הסינגלים עצמם), שאמן יכול לשחרר שיר מסויים שלדעתו הוא מבין הטובים ביותר. לצערי, וראיתי כבר מקרים אבודים, שדווקא השירים שאני הכי נהנתי מהם, כלל לא יצאו כסינגלים.... לגבי תקופה- המטרה של השאלה הייתה לראות מה חדש, ואולי לקבל רעיון לעוד להקה חדשה ששווה בדיקה.... אגב, למרות שכבר ראיתי את הפרק הזה של האוסברנוס, פתאום קלטתי שהחבר של קלי (לפחות לאותה תקופה) הוא הסולן של היוסד.... כמה מוזר.....