מה הסינגלים

kiticat

New member
מה הסינגלים

האחורנים שיצאו בתקופה האחורנה (נגיד בחודש האחרון...) שאתם יכולים להמליץ עליהם? כמובן שאנחנו מדברים על מה ששייך לז'אנר וI LOVE ROCNROLL של בריטני לא יתקבל פה בברכה...
 

Negative one

New member
לא יצאו יותר מדי בזמן האחרון אבל

אני יכול להמליץ על system of a down-boom אני לא בטוח מתי זה יצא,אולי לפני כמה חודשים,אבל זה הכי חדש שלהם. שיר מצויין,וקליפ אנטי מלחמתי עם קטעים מהפגנות נגד המלחמה בעירק.כנראה שבאם.טי.וי לא אוהבים את הגישה הזאת ולא משדרים אותו ממש. וגם linkin park-faint אבל זה נידון כבר בשרשור אחר. וגם pod-sleeping awake מתוך הפסקול של המטריקס החדש,עם קליפ שרץ עכשיו חזק בערוצי המוזיקה.
 

T a L L L

New member
הנה כמה:

Cold - Stupid Girlשיר מעולה! וגם הדיסק החדש של הם Year Of The Spider ממומלץ בחום. Staind - Price To Playבטח רובכם מכירים ת'שיר, שיר ענק. Rage Against The Machine - Calm Like A Bombזה לא ניו מטאל אבל עדיין שיר מעולה. מהפסקול של מטריקס 2. Blindside - Sleepwalking חדש של בליינדסייד, שיר נחמד. Closure - Look Out Below לא בדיוק ניו מטאל אבל שיר טוב. InMe - Neptune טיפה ישן, אבל שיר פשוט מעולה. Marilyn Manson - Mobscene בטח רובכם מכירים, שיר נחמד. Trapt - Headstrong שיר מעולה! ניו מטאל טהור. טראפט להקה חדשה, הם עכשיו להיט בארה"ב.
 

elknetld2kil

New member
עוד כמה חדשים:

Headstrong של טראפט יצא כבר לפני יותר משנה ורק עכשיו הוא התחיל לתפוס. עוד מעט הם משחררים את Still Frame המצויין. Cold כנראה מוציאים את Suffocate הנפלא בתור הסינגל הבא. הקליפ של Stupid Girl הביא לי ת'סעיף כי הוא מוכיח שהלהקה התמסחרה לחלוטין, מה שניסיתי להדחיק עמוק בתוכי. השיר של Closure הוא גם שיר טוב אבל לא נראה לי שהוא יצליח במיוחד. עוד כמה שירים טובים: Braking Benjamin - Medicate אני ממליץ על הלהקה הזאת בלי סוף ומי שמכיר אותם מבין למה. Seether - Driven Under - להקה טובה שיוצאת עם סינגל די חדש (הוא יצא כבר לפני חודשיים). תורידו את Needles ואת Fine Again. Reach 454 - New Scar להקה חדשה ומצויינת שחבריה ידועים כחברים טובים מאוד של פפא רואץ' (אל תדאגו, הם נשמעים הרבה יותר טוב) Die Trying - Oxygen's Gone יש לי הרגשה שהשיר הזה הולך להיות די גדול בארה"ב. Staind - So Far Away הסינגל הבא. Endo - Simple Lies שיר ענק מהאלבום החדש שלהם ומהפסקול של דרדוויל. הדיסק לא משהו. Revis - Caught In The Rain השיר הכי מפתיע של התקופה האחרונה עושה חייל במצעדים ואפילו הביא את הדיסק המצויין של הלהקה הזאת למקום ראשון במצעד ה Heatseekers של בילבורד. חובה בכל בית. Year Of The Rabbit - Rabbit Hole שיר חביב של להקה חדשה עם עתיד. Three Days Grace - Everything About You שיר גדול. הוא יצליח טוב. SocialBurn - Everyone לא ממש ניו מטאל אבל רוק טוב. Smile Empty Soul - Bottom Of The Bottle עוד להקה חדשה עם שיר טוב. אם יהיה לי כוח אז אני ארשום אח"כ עוד קצת.
 

T a L L L

New member
Cold התמסחרו../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif למה../images/Emo35.gif

מאוד אהבתי את Stupid Girl, שיר מעולה. בכלל כל הדיסק שלהם הוא ענק. עוד שיר טוב של Braking Benjamin - Polyamorous. Seether מעולים, אני מכיר רק את Fine Again *מתחיל להוריד את האחרים* והאלבום החדש של סטיינד איכזב אותי קשות
הוא לא מתקרב לרמה של Breaking The Cycle. עוד להקה מומלצת לכל אוהבי הפוסט גראנג' וגראנג' - Audiovent. יש להם שירים פשוט מהממים, הנה כמה: When The Rain The Energy Stalker Looking Down הכי טוב שלהם Underwater Silnece
 

T a L L L

New member
בעיקרון כל שיר

בדיסק הוא מעולה. אני הכי אהבתי את Stupid Girl, Remedy, Don't Belong, Cure My Tragedy.
 

kiticat

New member
בהחלט

מסכימה עם רוב ההמלצות ושאר השירים- עדין לא הכרתי. בנוגע לפס הקול של מטריקס ועוד אחד- דרדוויל, הבנתי שיש שם כמה שירים ששווים האזנה..... למרות שאני בכלל במהותי מתעבת פסקולים!
 

T a L L L

New member
הפסקול של דרדוויל מעולה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

הנה כמה מהלהקות שנמצאות בפסקול: Saliva Fuel Nickelback The Calling Evanescense 12 Stones Chevelle Seether Drowning Pool Feat. Rob Zombie Hoobastank קיצר, פסקול אדיר.
 

DeadSkinMask

New member
לא מבין את הקטע לשפוט שיר לפי

הקליפ שלו או התקופה שלו אם אתם אוהבים שיר מסויים תאהבו אותו בגלל שזה שיר טוב ואתם אוהבים אותו,לא בגלל ששיחררו אותו כסינגל
 

kiticat

New member
זו לא הייתה כוונתי

כשלהקה או אמן משחררים סינגל, מטרתו היא לקדם את אותו שיר כמייצג טוב של אלבום שבו הוא מופיע. (בדרך כלל....) מכאן שאנו רואים (ועזוב שניה את הקליפים, אני מדברת על הסינגלים עצמם), שאמן יכול לשחרר שיר מסויים שלדעתו הוא מבין הטובים ביותר. לצערי, וראיתי כבר מקרים אבודים, שדווקא השירים שאני הכי נהנתי מהם, כלל לא יצאו כסינגלים.... לגבי תקופה- המטרה של השאלה הייתה לראות מה חדש, ואולי לקבל רעיון לעוד להקה חדשה ששווה בדיקה.... אגב, למרות שכבר ראיתי את הפרק הזה של האוסברנוס, פתאום קלטתי שהחבר של קלי (לפחות לאותה תקופה) הוא הסולן של היוסד.... כמה מוזר.....
 

ShMo0LiKiPoDa

New member
והיא אפילו טוענת

שדה יוזד זו להקת תראש.
והוא מקיא על הקהל בהופעות.
LOLLLL
 
למעלה