נסיכת הכוכב
New member
מה המצב
בשבלבי ההכירות אנשים ששואלים אותי : מה המצב שלי ? ואני אומרת רווקה בת 51 ללא ילדים ישר פותחים עיניים, ושואלים: רווקה בת 51? ואין לך ילדים? למה לא התחתנת ? מה את כל כך בררנית במציאת החבר לחיים , את לא מאמינה בגברים או שאת מעדיפה בתזוג ? מסבירה שזה קרה וזהו , הייתי בזוגיות שנים רבות והיום אני לבד הבעת הפנים מתחלפת למבט של רחמים , מסכנה קשה לחיות לבד למה את לא מחפשת מישהו אחר ,את כל כך חמודה ! וכך גם קורה בצט, יש המון שאלות אלי, למה לא התחתנתי ? אני לא הדוגמה האופיינת לרווקות בנות גילי , אני עדינה מהסוג המשפחתי לא מבינים איך התחמקתי מהרבנות ,בלי להפגש עם הרב והרבנית, חינו יחד עשר שנים של קשר מחייב כמו נישואין , קשר מחייב לכל דבר הגרושים והגרושות מבכים את המפגש עם בית הדין הרבני הטכס המעליב והפוגע של הגרושין וטכס כתיבת ונתינת הגט כואבים את העובדה שהילדים לא גדלים איתם , מהבית שנהרס מהמפגשים עם הילדים שאף פעם לא כמו לחיות לצידם או אילו שמגדלים ילדים בלי נוכחות של בן זוג ונקרעים מהעומס הילדים שומרים על הקשר שהיה , לא ניתן לפתוח דף חדש ונקי לגמרי יש שסימו קשר ללא ילדים מאד פגועים, כואבים את סיום האהבה , לכולם קשה לתת אימון בבני זוג חדשים בודקים אותם בלי סוף הגרושים והנשואים שבצרות אומרים נכון שזה כייף להיות ציפור דרור לי ילדים והתחייבות , אני לבד אבל עם המון צרות , תעריכי את מצבך והאלמנים והאלמנות אומרים לי שהם מבינים אותי הם מבכים את האהוב/ה שנלקח מהם , ומתקשים לבנות קשר מחדש להם אני מצליחה לעזור ואומרת שצריך לבנות קשר חדש השלישיה האלמן/אלמנה בן/בת הזוג החדש/ה והמלאך או המלאכית שלהם ויש את הילדים שלא מוכנים להכניס שותף/שותפה חדשה למשפחה הם רוצים את ההולך/הולכת לא רוצים מחליף/מחליפה הנשואים באושר מטיפים לי , תמשיכי ותחפשי אהבה ,אל תותרי חבל שלא ילדת ילד משלך , אפילו לבד חיים עם ילדים זה אושר זה טעם החיים , בלעדיהם החיים שלי היו נראים אחרת והרווקים כמוני ,בוכים על כתפי על הבדידות שלהם , שרוצים למצוא אהבה וחיים יחד, שמחפשים ולא מוצאים ומסתובבים מתוסכלים , קשה לישון לבד בלילה רוצים את החברה משוטטים בלילה בצט, בחיפוש חברה , קול אנושי לומר לו לילה טוב אז זהו שאף אחד לא מרוצה לגמרי מהמצב שלו ,כולם רוצים עוד משהו מעט מאד מרוצים מהמצב שלהם , ואני רוצה להיות בניהם אבל כולם רואים איך הדשא של השכן ירוק יותר ולכן נאמר אל תשפוט אדם עד שתגיע למקומו .
בשבלבי ההכירות אנשים ששואלים אותי : מה המצב שלי ? ואני אומרת רווקה בת 51 ללא ילדים ישר פותחים עיניים, ושואלים: רווקה בת 51? ואין לך ילדים? למה לא התחתנת ? מה את כל כך בררנית במציאת החבר לחיים , את לא מאמינה בגברים או שאת מעדיפה בתזוג ? מסבירה שזה קרה וזהו , הייתי בזוגיות שנים רבות והיום אני לבד הבעת הפנים מתחלפת למבט של רחמים , מסכנה קשה לחיות לבד למה את לא מחפשת מישהו אחר ,את כל כך חמודה ! וכך גם קורה בצט, יש המון שאלות אלי, למה לא התחתנתי ? אני לא הדוגמה האופיינת לרווקות בנות גילי , אני עדינה מהסוג המשפחתי לא מבינים איך התחמקתי מהרבנות ,בלי להפגש עם הרב והרבנית, חינו יחד עשר שנים של קשר מחייב כמו נישואין , קשר מחייב לכל דבר הגרושים והגרושות מבכים את המפגש עם בית הדין הרבני הטכס המעליב והפוגע של הגרושין וטכס כתיבת ונתינת הגט כואבים את העובדה שהילדים לא גדלים איתם , מהבית שנהרס מהמפגשים עם הילדים שאף פעם לא כמו לחיות לצידם או אילו שמגדלים ילדים בלי נוכחות של בן זוג ונקרעים מהעומס הילדים שומרים על הקשר שהיה , לא ניתן לפתוח דף חדש ונקי לגמרי יש שסימו קשר ללא ילדים מאד פגועים, כואבים את סיום האהבה , לכולם קשה לתת אימון בבני זוג חדשים בודקים אותם בלי סוף הגרושים והנשואים שבצרות אומרים נכון שזה כייף להיות ציפור דרור לי ילדים והתחייבות , אני לבד אבל עם המון צרות , תעריכי את מצבך והאלמנים והאלמנות אומרים לי שהם מבינים אותי הם מבכים את האהוב/ה שנלקח מהם , ומתקשים לבנות קשר מחדש להם אני מצליחה לעזור ואומרת שצריך לבנות קשר חדש השלישיה האלמן/אלמנה בן/בת הזוג החדש/ה והמלאך או המלאכית שלהם ויש את הילדים שלא מוכנים להכניס שותף/שותפה חדשה למשפחה הם רוצים את ההולך/הולכת לא רוצים מחליף/מחליפה הנשואים באושר מטיפים לי , תמשיכי ותחפשי אהבה ,אל תותרי חבל שלא ילדת ילד משלך , אפילו לבד חיים עם ילדים זה אושר זה טעם החיים , בלעדיהם החיים שלי היו נראים אחרת והרווקים כמוני ,בוכים על כתפי על הבדידות שלהם , שרוצים למצוא אהבה וחיים יחד, שמחפשים ולא מוצאים ומסתובבים מתוסכלים , קשה לישון לבד בלילה רוצים את החברה משוטטים בלילה בצט, בחיפוש חברה , קול אנושי לומר לו לילה טוב אז זהו שאף אחד לא מרוצה לגמרי מהמצב שלו ,כולם רוצים עוד משהו מעט מאד מרוצים מהמצב שלהם , ואני רוצה להיות בניהם אבל כולם רואים איך הדשא של השכן ירוק יותר ולכן נאמר אל תשפוט אדם עד שתגיע למקומו .