מה המצב כולם?

go britnney go

New member
מה המצב כולם?

רק רציתי להגיד שאני חדש בפורום... וכל מי שרוצה לדבר איתי על משהו או להתעייץ אני פה בשבילו.. וכמובן אני גם ישמח אם אתם תייעצו לי!!!! ביי בריטני
 

REAL boy

New member
רחי,גנבו לך את הסמל המסחרי!!

חח סתם.. ברוך הבא אחי!
 
WTF?!

גו בריטני גו.....?? אוקי....חח ורחי במקומך לא הייתי מוותרת!! אל תכנעי וקחי לה תסמל!! :)
 
למעלה