go britnney go
New member
מה המצב כולם?
רק רציתי להגיד שאני חדש בפורום... וכל מי שרוצה לדבר איתי על משהו או להתעייץ אני פה בשבילו.. וכמובן אני גם ישמח אם אתם תייעצו לי!!!! ביי בריטני
רק רציתי להגיד שאני חדש בפורום... וכל מי שרוצה לדבר איתי על משהו או להתעייץ אני פה בשבילו.. וכמובן אני גם ישמח אם אתם תייעצו לי!!!! ביי בריטני