מה הם היו מצביעים?

  • פותח הנושא ai27
  • פורסם בתאריך

evglev1

Well-known member
מנהל
בנט לא התחיל, עמית סגל אף צחק נראה שבישראל יש רק מפלגה אחת. כי אותו ליאור חורב שהגה את הסיסמא "ליכודניק אמיתי מצביע בנט" לא היה מקורי וב-2015 כתב את הסיסמא: "ליכודניק אמיתי מצביע כחלון" ועמית סגל הלך אחורה לתקופה שליברמן והאיחוד הלאומי שאז כלל את המפלגה של בני אלון ז"ל מולדת ואת תקומה שממנה צמחה הציונות הדתית של סמוטריץ' אז גם בני אלון ז"ל וליברמן כתבו ב-2003: "ליכודניק אמיתי מצביע האיחוד הלאומי". וגם בתוכנית אחרת כשבן כספית טען שהבחירות הן לא בין ימין לשמאל, עמית סגל צחק שהבחירות הם בין נתניהו לבין הליכוד שכל האופוזיציה זאת דרך הליכוד.
 

1ספי11

Well-known member
אגב גם הסרטון לא מקורי גם בבחירות המיוחדות ב-2001 בין אהוד ברק לאריק שרון ז"ל, בליכוד טענו, אגב בצדק, שבן גוריון ז"ל ורבין ז"ל, היו מצביעים לשרון ז"ל.
תסביר מהו הצדק שאתה מוצא בדברי הבל מהסוג הזה?
 

1ספי11

Well-known member
ברק סטה מכל העקרונות של מפלגת העבודה ושל מפא"י ההיסטורית ושרון ז"ל התמודד על מצע מפא"יניקי למהדרין.
כרגיל, אין קשר בין דבריך למציאות.
האם מפא"י ההיסטורית רלוונטית למציאות של היום . צריך עדיין לזרוק מכאן את האנגלים? ואיפה ברק סטה מהעקרונות של מפלגת העבודה?
ואותו כנ"ל שרון. מה בדיוק המצע המפא"יניקי ששרון הציע?
 

Harrington

Well-known member
מנהל
בחלומות שלכם
אף אדם שפוי לא יצביע למחריב המדינה נתניהו ימ"ש
דווקא לפי הסקרים שאתה מאלה שנהנים להתבסס עליהם (על אף שאין להם כל רלוונטיות עניינית כיום) מליונים מאזרחי ישראל צפויים להצביע לראש הממשלה הנבחר-מכהן מר בנימין נתניהו הי"ו :cool:. אז אולי צריך להחליף את העם כפי שיש המציעים ואולי נכון להגדיר מליונים מאזרחי ישראל כבלתי שפויים. אבל מה לעשות, הם עדיין בין המכריעים. כך שזולת שחרור קיטור בקללות ותיאורים האלה, הרבה תועלת אין בדבר.
 

צביקה5311

Well-known member
דווקא לפי הסקרים שאתה מאלה שנהנים להתבסס עליהם (על אף שאין להם כל רלוונטיות עניינית כיום) מליונים מאזרחי ישראל צפויים להצביע לראש הממשלה הנבחר-מכהן מר בנימין נתניהו הי"ו :cool:. אז אולי צריך להחליף את העם כפי שיש המציעים ואולי נכון להגדיר מליונים מאזרחי ישראל כבלתי שפויים. אבל מה לעשות, הם עדיין בין המכריעים. כך שזולת שחרור קיטור בקללות ותיאורים האלה, הרבה תועלת אין בדבר.
מעניין, הרב נוח לי. כשקריית שמונה בחרה ראש עיר שלא לרוחו של ביבי, אתם מענישים את העיר
אולי תחליפו את תושבי קריית שמונה או שתכריזו אליהם לא שפויים?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
למפלגה הגדולה במדינה? וזו שמפריעה לחורבן ורצח ההמונים שאתה כ"כ אוהב?

אתה חי בהזיות
אבל זאת מפלגה ששליש מחברי הכנסת שלו או חסרי אחריות שלא מבדילים בין דלק למים או רוצים במודע מלחמת אחים/אזרחים.
 

ai27

Well-known member
אבל זאת מפלגה ששליש מחברי הכנסת שלו או חסרי אחריות שלא מבדילים בין דלק למים או רוצים במודע מלחמת אחים/אזרחים.
אני לא אוהב את חברי הכנסת שלך, מסיבות טובות בהרבה
אלא שזה לא רלוונטי באותה מידה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני לא אוהב את חברי הכנסת שלך, מסיבות טובות בהרבה
אלא שזה לא רלוונטי באותה מידה
אין לי חברי כנסת, המפלגה שהצבעתי לה לפני 3.5 שנים לא עברה את אחוז החסימה. ובמפלגה שאני מתכוון להצביע לה אני מכיר רק חלק קטן מהח"כים ומהמפלגה שבגלל אני מצביע לאיחוד מפלגות אני מכיר רק 4 ח"כים כולל היו"ר.
 

ai27

Well-known member
אין לי חברי כנסת, המפלגה שהצבעתי לה לפני 3.5 שנים לא עברה את אחוז החסימה.
לפידון מצוי. מתלבט בין שלל הנוכלים מעוררי הקבס
אבל לא מצליח להתנער מהנוכחות עצמה
ובמפלגה שאני מתכוון להצביע לה אני מכיר רק חלק קטן מהח"כים ומהמפלגה שבגלל אני מצביע לאיחוד מפלגות אני מכיר רק 4 ח"כים כולל היו"ר.
ככה זה עם לפידונים
הבנתם שאם לנוכלים אין פנים ודעות
אין מה לתקןף

למעט את הנוכלות עצמה
 

Harrington

Well-known member
מנהל
אבל זאת מפלגה ששליש מחברי הכנסת שלו או חסרי אחריות שלא מבדילים בין דלק למים או רוצים במודע מלחמת אחים/אזרחים.
אתה שוב מתלבלב ו/או נוקט בשיטת ההשלכה. יש בדיוק צד פוליטי אחד שמעונין במלחמת אחים. הוא מונהג ע"י לפיד וחבריו. למרבה הצער זה כולל את האיידול שלך מזה זמן מה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אתה שוב מתלבלב ו/או נוקט בשיטת ההשלכה. יש בדיוק צד פוליטי אחד שמעונין במלחמת אחים. הוא מונהג ע"י לפיד וחבריו. למרבה הצער זה כולל את האיידול שלך מזה זמן מה.
בכל פעם שדודי אמסלם פותח את הפה הוא יורק על חצי עם. שלמה קרעי רוצה להשתלט על התקשורת שחצי עם רואה כהוגנת.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
בכל פעם שדודי אמסלם פותח את הפה הוא יורק על חצי עם. שלמה קרעי רוצה להשתלט על התקשורת שחצי עם רואה כהוגנת.
שלמה קרעי יודע את זה? לא יודע מה אמסלם אמר (או מה זה קשור לענייננו).
 

צביקה5311

Well-known member
אתה שוב מתלבלב ו/או נוקט בשיטת ההשלכה. יש בדיוק צד פוליטי אחד שמעונין במלחמת אחים. הוא מונהג ע"י לפיד וחבריו. למרבה הצער זה כולל את האיידול שלך מזה זמן מה.
כשנתחיל לטבוח אלה באלה, זה משנה מי התחיל?
הכלל אומר שמי שבשלטון אמור להרגיע, לכם יש את הכח. מלחמת אחים כנראה משרתת את האינטרס של נתניהו ובוחריו. אין על נתניהו כמו שהוא קורא ומרגיש את הבייס שלו. אולי זה מה שאתם רוצים. חרבו דרבו.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
כשנתחיל לטבוח אלה באלה, זה משנה מי התחיל?
בהחלט.
הכלל אומר שמי שבשלטון אמור להרגיע, לכם יש את הכח. מלחמת אחים כנראה משרתת את האינטרס של נתניהו ובוחריו. אין על נתניהו כמו שהוא קורא ומרגיש את הבייס שלו. אולי זה מה שאתם רוצים. חרבו דרבו.
שאפו על המצאת כלל. הוא כמובן לא משנה את המציאות. עדיין יש בדיוק צד אחד שדוגל וחולם חלומות רטובים על מלחמת אחים. זה לא הצד שלי או של נתניהו. מציע הסתכלות ארוכה במראה. בהצלחה.
 
למעלה