מה הייתם עושים???

אומי5

New member
זהירות בומרנג

צילום אדם במצלמה נסתרת או הקלטה כזו ללא היתר מתאים קביל רק במקרים מאוד חמורים ולאחר דיון בבית משפט. לאומת זאת הוא יכול לתבוע אותך על הוצאת דיבה מאחר וההוכחות שלך לא קבילות.
 

admor

New member
כאשר אתה חלק מהשיחה זה קביל ולא עברה על החוק

 

עובבי

New member
אם אתה צד/חלק מהשיחה זה קביל ותקין

כל שנותר לשאול את הנהלת תפוז הוא מדוע השניים שמעליי אדומים ואני לא-כולנו הרי יודעים לכתוב את אותו משפט.
 

אומי5

New member
אולי בגלל השפה ?

שיטוט קצר בפורום העלה את התוצאה הבאה : כל המנהלים ניקם לועזי הוא. האדום היחיד ששמו כתוב בעיברית ,גם הוא משתמש במילה לועזית . המסכנה ? פורום של מושמדים ,מתבולילים השם ישמור ויציל ,לא נותנים פתחון פה למי שמשתמש בעיברית. "עובבי" זה בעיברית?
 
להגיב בתקיפות לחלאה הזו

אם את יכולה לצלם או להקליט את הזבל פונה אלייך. וללכת עם זה למשטרה. לצערנו אנו חיים במדינה שזה לא הפתרון הטוב ביותר, אבל, בשלב זה, זה הרע במיעוטו. צריך לדעת, אנשים כאלה עשויים להיות גם אלימים פיסית. נטיות אישיות + קנאות דתית הם מתכון רע מאוד. אם את סבורה שאנ ילמשל, יכול להגיע לשם ולהחליף מילה או שתיים עם הבבון, וזה עשוי לעזור (יש לי נטייה להיות בהיר מאוד במקרים כאלה, קצר מאוד ואסרטיבי מאוד) את מוזמנת לפנות אלי עם הפרטים הנוגעים בדבר.
 

מובחרת

New member
אם יועיל,

בזמן שהנ"ל "יטפל" בשכן באסרטיביות, מוכנה לתפוס עמדה על גג הבנין, וליידות בפרא אדם- ביצים לא מבושלות, ועגבניות רקובות. אחר כך נסביר לו, ש"נפל" על הפורום הלא נכון...
 

Epignosis

New member
תראי,

כבר היו מקרים שבהם סכסוך שכנים עבר לרצח, והבא להורגך? אני חוזר בי, סליחה. לדעתי תשייפי את התקרה שלך עד דוק, ופעם הבאה שהם יגררו רהיטים, הם יפלו לתוך בריכת מסטיק סטייל רבי ג'קוב. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3403074,00.html
 
יואו אתה מפחיד אותי

פה זה אפילו לא סכסוך, פשוט חמום מוח מטומטם ובחורה קטנה ומסכנה כמוני... (אה גם זונה, שכחתי
)
 
הכי טוב,תחזרי בתשובה,תגידי תהילים,פתק בכותל

תצומי שני וחמישי,תעשי תענית דיבור, ואז ה יעזור לך, ואם את לא מאמינה,תשאלי את אמא שלי....
 
למעלה