להגיב בתקיפות לחלאה הזו
אם את יכולה לצלם או להקליט את הזבל פונה אלייך. וללכת עם זה למשטרה. לצערנו אנו חיים במדינה שזה לא הפתרון הטוב ביותר, אבל, בשלב זה, זה הרע במיעוטו. צריך לדעת, אנשים כאלה עשויים להיות גם אלימים פיסית. נטיות אישיות + קנאות דתית הם מתכון רע מאוד. אם את סבורה שאנ ילמשל, יכול להגיע לשם ולהחליף מילה או שתיים עם הבבון, וזה עשוי לעזור (יש לי נטייה להיות בהיר מאוד במקרים כאלה, קצר מאוד ואסרטיבי מאוד) את מוזמנת לפנות אלי עם הפרטים הנוגעים בדבר.