אמא חופשיה
New member
מה הייתם עושים???
או סתם תמיכה נפשית... אז ככה, אני גרה בבנין משותף, בדלת מולי גר אדם מבוגר עם המטפל שלו ומעלי גרה אישה מבוגרת עם הנכדים שלה. אבל.......וזה אבל גדול!!! כמה מהנכדים של הסבא והסבתא התחתנו ביניהם ויצרו "חמולה" ענקית מעין כמוה... כל היום וכל הלילה הם מגיעים לכאן, מרעישים, גוררים רהיטים מעל חדר השינה שלי באמצע הלילה, בקיצור זוועה! אבל זה לא הדבר העיקרי. אחד הבנים של הזקן (בערך בן 45-50) פשוט החליט להיטפל אלי! מאד חשוב לאמר שמדובר במשפחה מעורבת, חלק דתיים וחלק חילוניים. הבן האמור חילוני לכל דבר, אבל כנראה בגלל הטמפרמנט הגבוה ו"קצת" רכילות של החבורה הוא החליט שחילוניה מחללת שבת כמוני לא צריכה לגור שם (מה שנכון...) כל פעם שהוא רואה אותי הוא מקלל ברמות קשות, ואני מדברת על דברים שעדיף לא לכתוב בפורום המכובד הזה. אתמול עמדתי לפני הרכב שלו והוא התחיל להתקדם!!! התקרבתי אליו והוא צרח עלי שהוא ידאג שעוד שבועיים אני לא יגור כאן! אני באמת לא יודעת מה הוא רוצה מהחיים שלי ולמה הוא קורא לי זונה??? בסה"כ רציתי לחיות חיים שקטים עם המשפחה הקטנה שלי... אוווףףףףף, בבקשה תגידו מה הייתם עושים (חוץ מלפוצץ לו את הגלגלים(ואת הפרצוף...))???
או סתם תמיכה נפשית... אז ככה, אני גרה בבנין משותף, בדלת מולי גר אדם מבוגר עם המטפל שלו ומעלי גרה אישה מבוגרת עם הנכדים שלה. אבל.......וזה אבל גדול!!! כמה מהנכדים של הסבא והסבתא התחתנו ביניהם ויצרו "חמולה" ענקית מעין כמוה... כל היום וכל הלילה הם מגיעים לכאן, מרעישים, גוררים רהיטים מעל חדר השינה שלי באמצע הלילה, בקיצור זוועה! אבל זה לא הדבר העיקרי. אחד הבנים של הזקן (בערך בן 45-50) פשוט החליט להיטפל אלי! מאד חשוב לאמר שמדובר במשפחה מעורבת, חלק דתיים וחלק חילוניים. הבן האמור חילוני לכל דבר, אבל כנראה בגלל הטמפרמנט הגבוה ו"קצת" רכילות של החבורה הוא החליט שחילוניה מחללת שבת כמוני לא צריכה לגור שם (מה שנכון...) כל פעם שהוא רואה אותי הוא מקלל ברמות קשות, ואני מדברת על דברים שעדיף לא לכתוב בפורום המכובד הזה. אתמול עמדתי לפני הרכב שלו והוא התחיל להתקדם!!! התקרבתי אליו והוא צרח עלי שהוא ידאג שעוד שבועיים אני לא יגור כאן! אני באמת לא יודעת מה הוא רוצה מהחיים שלי ולמה הוא קורא לי זונה??? בסה"כ רציתי לחיות חיים שקטים עם המשפחה הקטנה שלי... אוווףףףףף, בבקשה תגידו מה הייתם עושים (חוץ מלפוצץ לו את הגלגלים(ואת הפרצוף...))???