בשאלה הראשונה הוא אמר שלא צריך לעשות
בכלל סכום אינפלציוני כאשר מדובר בנכס היסטורי,אלא פשוט להכפיל את כל הרווח הריאלי ב18%. ובחלק ב' של השאלה הוא תיקן משהו לקראת הסוף ואז אמר את אחד המשפטים היותר מרגיעים ששמעתי (ואני לא צוחק): "ח'ברה,זה לא קריטי,גם ככה הסיכוי שתגיעו למספרים האלה הוא אפסי"