מה הבעיה עם מח"פ?

Sun of Nations

Well-known member
אני לא יודע איך,

אבל גם אם כן הייתי יודע לא הייתי עושה דבר כזה מאחורי גבו.

אני לא במלחמה איתו אנחנו כאן בפורום מקשקשים זה לא התוכנית הישרדות שיש רק מנצח אחד ;)
לא מזמן צילמו עוד עונה. עכשיו כשהאח הגדול עומדת להיגמר בשבת, אני מניח שלא נשאר עוד הרבה זמן עד שישדרו את העונה החדשה. אני מניח שיודיעו על תאריך העלייה שלה ואולי אפילו ישחררו טריילר בגמר של האח הגדול בשבת. צריכה להיות עונה טובה. שי חי משתתף.
 

Sun of Nations

Well-known member
בטח ניגמר לו הכסף.
לא בצורה של בהכרח הבעת דעה פוליטית, חברתית או אחרת על התעשייה המדוברת, אבל רק לפרוטוקול, ואם זה נכון, אז עם נתונים כמו שלו הוא יכול לעשות פורנו.

אלא אם כן הוא מרגיש שזה לא לכבודו, וזה דווקא משהו שאני יכול מאוד להזדהות איתו.

אני לדוגמה ועם הנתונים שלי הייתי יכול לעשות פורנו, דוגמנות, מה שבא לך.

אבל ידעתי שזה לא לכבודי.
 
לא בצורה של בהכרח הבעת דעה פוליטית, חברתית או אחרת על התעשייה המדוברת, אבל רק לפרוטוקול, ואם זה נכון, אז עם נתונים כמו שלו הוא יכול לעשות פורנו.

אלא אם כן הוא מרגיש שזה לא לכבודו, וזה דווקא משהו שאני יכול מאוד להזדהות איתו.

אני לדוגמה ועם הנתונים שלי הייתי יכול לעשות פורנו, דוגמנות, מה שבא לך.

אבל ידעתי שזה לא לכבודי.
הוא כבר מבוגר,

חוץ מזה זה ישרוף לו את התדמית.

יש לו גם בת זוג אז עוד בעיה.
 

Sun of Nations

Well-known member
הוא כבר מבוגר,
לא קשור. אם היה רוצה, עדיין היו לוקחים אותו.
חוץ מזה זה ישרוף לו את התדמית.
לא נראה לי.

יותר נראה לי לא לכבוד שלו.
יש לו גם בת זוג אז עוד בעיה.
לא שמעת? הם נפרדו.
 
נשמע כמו אידיוט 🤷‍♂️
זה מניסיון החיים שלו.

זה לא אבסולוטי אבל זה הרבה.

אצלך זה לא הערכת עצמית,עובדה שיש לך רגעים של דיכאון שלדעתי מרמזים על ביטחון עצמי נמוך ניסתר,

זה שחצנות בניסיון נואש להרים את הביטחון העצמי.

הרי על מה יש לך להיות בטוח בעצמך?

הדבר היחיד שהצלחת בו לפי דבריך זה בתחום היחסים החברתיים שבו אתה טוען ליכולת מיוחדת לשכנע אנשים ולהבין אותם.

לא עבודה לא לימודים לא הרווחת כסף בעצמך,לא בנית איזה תחביב מעניין שאנשים מעריצים אותו,לא משפחה,לא בת זוג ,לא חברים וכד'
 

Sun of Nations

Well-known member
זה מניסיון החיים שלו.
למה, כי מי זה האפס הזה בכלל ומה הוא יודע?

למה הוא הגיע בחיים שלו שהניסיון חיים שלו זה כזה "וואו" ואנחנו חייבים להקשיב ולהתחשב בניסיון חיים שלו?
אצלך זה לא הערכת עצמית,עובדה שיש לך רגעים של דיכאון שלדעתי מרמזים על ביטחון עצמי נמוך ניסתר,

זה שחצנות בניסיון נואש להרים את הביטחון העצמי.
אידיוט.

אלו לא רגעים של דיכאון.

אלו רגעים של דכדוך.

זה טבעי עם אינטלקט כמו שלי.

אין לי ביטחון עצמי נמוך, אין לי על מה שיהיה לי, עובדה שבהכול אני מצטיין.

אני גם לא שחצן, ולא חסר על מה, מה שמראה ומוכיח את ערכי הצניעות, האיפוק והענווה שהוטמעו בי.

מה לעשות? 🤷‍♂️

רוסי 🤷‍♂️
הרי על מה יש לך להיות בטוח בעצמך?
אאאמממ...הכול? :rolleyes:
הדבר היחיד שהצלחת בו לפי דבריך זה בתחום היחסים החברתיים שבו אתה טוען ליכולת מיוחדת לשכנע אנשים ולהבין אותם.

לא עבודה לא לימודים לא הרווחת כסף בעצמך,לא בנית איזה תחביב מעניין שאנשים מעריצים אותו,לא משפחה,לא בת זוג ,לא חברים וכד'
טוב, אם אתה ממציא עבורי סיפור חיים דמיוני, מה שידוע שאתה נוהג לעשות לאנשים (אולי ממך lemner40 למד את ההתנהגות הזאת?), אז בטח שתמצא חיזוקים דמיוניים לטיעונים השגויים שלך.
 
למה הוא הגיע בחיים שלו שהניסיון חיים שלו זה כזה "וואו" ואנחנו חייבים להקשיב ולהתחשב בניסיון חיים שלו?
2 דברים

1)מומחיות בהעברה דורית של הון

2) דיעה אישית על פינוק,גם מניסיון שלו עם הרבה אנשים.

התעצלת לראות את הוידאו כי כעסת שהוא אמר שאם לא עבדת אז איבדת את המוסר עבודה.

במקום זה תעבוד ותראה אם הוא צודק...

עובדה שבהכול אני מצטיין.
אונ' פתוחה לא צריך ממוצע בגרות...
 

Sun of Nations

Well-known member
2 דברים

1)מומחיות בהעברה דורית של הון
מה זה "מומחיות בהעברה דורית של הון"? מי זה? מה הוא עשה? במה הוא עובד? במה התארים שלו? מאיזו אוניברסיטה?

לפי ההתרשמות שלי עד עכשיו, סתם אפס.
2) דיעה אישית על פינוק,גם מניסיון שלו עם הרבה אנשים.
זה לא מרשים אותי.
התעצלת לראות את הוידאו כי כעסת שהוא אמר שאם לא עבדת אז איבדת את המוסר עבודה.

במקום זה תעבוד ותראה אם הוא צודק...
אני לא כועס והוא לא מעניין אותי. לא ראיתי את הסרטון כי זה סרטון של חצי שעה על נושא שלא מעניין ולא רלוונטי אליי.

גם לא מעניין מה שהוא אומר. אני לא יודע מי זה או מה הוא שווה, הנושא של שימור הון לא רלוונטי אליי כי אני בקטע של הגדלת הון, והמסקנות שלו בכל מקרה שגויות, אז לא נראה שזה מישהו לשים לב אליו או להתייחס אליו ברצינות, אבל איך אתה אמור להבדיל? :rolleyes:
אונ' פתוחה לא צריך ממוצע בגרות...
מה קשור מוסד הלימודים שלי או תעודת הבגרות שלי?
 

Sun of Nations

Well-known member
לא תמיד זה ככה יש שמנווטים את כל הכוח שלהם לכיוון לימודים,שביננו אם לומדים ממש קשה

זה דומה לעבודה
אם אנחנו מדברים על ערכי עבודה ועל מוסר עבודה, ולא בהכרח על לעשות כסף או לפחות לא על לעשות כסף בטווח הזמן המיידי, אז אני מסכים שלמשהו דמוי עבודה יכולה להיות השפעה דומה. אתה מביא את הדוגמה של לימודים, שזה גם כן דבר שאני עושה, אבל אם גם משהו דמוי עבודה זה בסדר ומתאים, אם עובדים על זה קשה, אז אנחנו יכולים להכניס לדוגמה את העבודה שאני עובד מאז גיל 12 על כל הספרים שלי, העבודות שלי, המאמרים שלי והרעיונות שלי, שזה דבר שאני מבטיח לך שאני עובד עליו מאוד קשה, והיקף עבודתי למעשה נאמד במיליוני מילים. יום אחד אני אהיה איש המדע וההגות הגדול ביותר בעולם. והכול יהיה בזכות העבודה הזאת.
 
אם אנחנו מדברים על ערכי עבודה ועל מוסר עבודה, ולא בהכרח על לעשות כסף או לפחות לא על לעשות כסף בטווח הזמן המיידי, אז אני מסכים שלמשהו דמוי עבודה יכולה להיות השפעה דומה. אתה מביא את הדוגמה של לימודים, שזה גם כן דבר שאני עושה, אבל אם גם משהו דמוי עבודה זה בסדר ומתאים, אם עובדים על זה קשה, אז אנחנו יכולים להכניס לדוגמה את העבודה שאני עובד מאז גיל 12 על כל הספרים שלי, העבודות שלי, המאמרים שלי והרעיונות שלי, שזה דבר שאני מבטיח לך שאני עובד עליו מאוד קשה, והיקף עבודתי למעשה נאמד במיליוני מילים. יום אחד אני אהיה איש המדע וההגות הגדול ביותר בעולם. והכול יהיה בזכות העבודה הזאת.
אני לא רואה סינרגיה בין הכתיבה שלך ללימודי הפסיכולוגיה.

אם באמצעות לימודי הפסיכולוגיה היית יכול לקדם את הכתבים האלה או באמצעות הכתבים לקדם את לימודי הפסיכולוגיה.

או להגיד שתהיה פסיכולוג מפורסם ואז ירצו לקנות את מה שכתבת.

אני לא רואה חיבור מעבר לתחביב - תחביב של העבר,כמו ילדה שכותבת יומן.

זה נחמד וחשוב אבל לא מזה יקרו דברים גדולים.
 

lemner40

Well-known member
הוא דומה לך
שניכם נכים , חולי נפש , בודדים, לא מתפקדים
שמשחקים אותה כאילו עם אגו גבוה.
רק שהוא חי ברמת חיים יותר גבוה ממך
ואתה חי על קצבה .
אין לך מה לדאוג
אף אחד לא מקנא, לא בך ולא בגבר המגודל שחי אצל ההורים שלו בלוד.
שניכם אומללים.
ולא , הוא לא ילד , הוא גבר כמעט בן 30.
 
למעלה