אם אנחנו מדברים על ערכי עבודה ועל מוסר עבודה, ולא בהכרח על לעשות כסף או לפחות לא על לעשות כסף בטווח הזמן המיידי, אז אני מסכים שלמשהו דמוי עבודה יכולה להיות השפעה דומה. אתה מביא את הדוגמה של לימודים, שזה גם כן דבר שאני עושה, אבל אם גם משהו דמוי עבודה זה בסדר ומתאים, אם עובדים על זה קשה, אז אנחנו יכולים להכניס לדוגמה את העבודה שאני עובד מאז גיל 12 על כל הספרים שלי, העבודות שלי, המאמרים שלי והרעיונות שלי, שזה דבר שאני מבטיח לך שאני עובד עליו מאוד קשה, והיקף עבודתי למעשה נאמד במיליוני מילים. יום אחד אני אהיה איש המדע וההגות הגדול ביותר בעולם. והכול יהיה בזכות העבודה הזאת.