מה דעתכן על שירשור היכרות מורחב?

בונגרו

New member
אותו שבוע

אותו מצב משפחתי. ברוכה הבאה ויאללה נעלים עין מזה שאת פרגית וצעירה ממני בשנה.
 
נעים להכיר- עם סוף שמח..

בת 28 עם שני ילדים מדהימים מהמרכז. כרגע לא בהריון אבל הבטן מתהפכת מרצון לעוד אחד...) אמא לילדה בת כמעט 4 הריון תקין וארוך ונעם הנסיך בן שנה ו7 חודשים שלאחר הריון רגיל כך סתם ( עם המון הקאות), צירים מוקדמים, ירידת מים בשבוע 24, שמירת הריון נוקשה בבית חולים וחמישה טיולים לחדר לידה ובסוף לידה טבעית!!, בשבוע 29 1.045 של מתיקות 65 יום בפגיה. כנראה סובלת בדיעבד מאיזשהי בעיית קרישיות סמויה על פי פרופסור קופרמינץ - שהוא אחראי ללידת הנסיך ( במקרה אני מטופלת שלו עוד מלפני שהוגדרתי הריון בסיכון),פתולוגית שיליה עם אוטמים מרובים אך ללא ממצא ברור מה הגורם לכל הסאגה. בהריון הבא כבר הובהר לי על ידי הפרופסור אצטרך שמירה מלאה, ירידה במשרה ( אני אחות- רב היום על הרגליים) וכנראה תמיכת קלקסן ומוגדת כהיי היי ריסק. זהו מתה לעוד ילד אבל כרגע לא מעיזה וגם הפרופסור המליץ לחכות עד שהקטנטנים יהיו יותר עצמאיים ואני אוכל באמת להיות בשמירה אמיתית. מאחלת לכולן הריון ארוך-ארוך, עם ידיים מלאות אושר בסופו.
 
שלום , גם אני מצטרפת לשירשור הכרות....

אני אתכן מרחוק ולפעמים מקרוב בעברי: הריון 1 -הריון שהסתיים בלידה שקטה בשבוע 26, מיעוט מי שפיר, הריון 2 - לידת ילד שיהיה בריא היום בן 8 , עם מיעוט מי שפיר ניצל ממש בנס, בערנות של דר' בנימין חן, בשל לחץ דם גבוה.בשבוע 36 +סכרת הריון 3- לידת ילד 2 שיהיה בריא, שבוע 36, הריון 4 - לידת ילד 3 שיהיה בריא, שבוע 37,+סכרת הריונית הריון 5 - לידה בשבוע 28, הפרדות שיליה עם הסתבכות מאוד קשה, הפסקתי לנשום ואבדתי כמויות אדירות של דם + סכרת הריונית הריון 6 - דר' דורון קרייזר רופא מקצועי ומעולה, שלח אותי לאבחון קרישיות, לאחר תוצאות אמר שזה בכלל נס שיש לי ילדים ושאני פה, התחלתי קלקסן, ושוב סכרת כמובן, וגם עלינו על בעיה גנטית HTMFR, חוסר בחומצה פולית, ויש לי ילד צתוק ומקסים, הריון 7 - כן כן, בעזרת השם, אם הכל יעבור בשלום.... ילד 5, מאוד מקווה שנגיע לסוף טוב, ושנצא בידיים מלאות, כמובן גם סכרת הריונית, וקלקסן, אני קוראת מה שעברו פה נשים, ומאחלת לכולן הריונות תקינים, לידות בעיתן ובזמן, או לפחות כמה שיותר קרוב לתל"מ, ולצאת בידיים מלאות ובריאות. בהצלחה לכולכן.
 
מצטקפת להכרות

אני בת 29 מתל אביב. הריון חמישי ידוע, אולי היה עוד כימי שלא נבדק. נשואים כמעט 3 שנים. בהתחלה הייתה בעיה להכנס להריון בגלל בעיית זרע ומחזור לא סדיר שלי, על הבעיות האלה התגברנו ואז צצו בעיות חדשות ולא ידועות. היו 4 הפלות: 2 הריונות כימיים, 1 לא נצפה עובר - גרידה, ו1 הדופק שהפסיק ואחרי גרידה התגלה שלעוברית הייתה תסמונת דאון. לא נמצאה סיבה להפלות. קריוטיפ, קרישיות, צילום רחם תקין. בכל זאת מטופלת בקלקסן 60 בהריון נוכחי. במעקב אצל קופרמינץ. היום שבוע 15 בדיוק. אתמול הייתה סקירה מוקדמת וראינו את העוברית החמודה והמשתוללת שלנו.. בנתיים הכל תקין. שקיפות 1.4 שאין מושג מה זה אומר על הסיכון.. אתמול בסקיה הכל היה תקין (BPD מתקדם בשבוע, שיליה אחורית פתח,צאוור 37 מ"מ הנתונים האלה תקינים?) עכשיו מתלבתת לקשר למיי שפיר, אתמול הרופא בסקירה אמר שאם היה עובר עם תסמונת דאון אז יש 1% וזה יכול לקרוא בהריון הבא ולכן הוא ממליץ על מיי שפיר, קופרמינץ אמר שכדי לעשות בדיקות סקר ולפי זה להחליט, זה לא יהיה מאוחר ? אולי צריך לקבוע טור למיי שפיר בכל זאת? מקסימום לבטל? חשבתי לקבוע תור לסקירה מאוחרת פרטית,הגיע הזמן? מי מומלץ? וגם בעלי הולך למילואים ביום חמישי ואני 3 שבועות בבית לבד.
 

עלמא4

New member
מחשבה בעקבות השרשור הזה..

קראתי את הסיפורים של כולכן ואני חייבת להגיד שהתרשמתי מכן קשות
. הביטוי צרת רבים חצי נחמה מאוד זר לי, בשבילי מה שבולט בסיפורים שלכן זה שגבורת רבים זה בהחלט נחמה עבורי. מאוד מחזק אותי לראות איך אתן מתמודדות עם הקשיים והפחדים והכאבים והבירוקרטיה שלכן, במיוחד שלרובכן סיפורים הרבה יותר קשים משלי. זה גורם לי להרגיש שהכל יהיה בסדר בסוף. רציתי לומר לכן, ולמנהלות!, המון תודה.
 

blueeyes27

New member
נעים מאוד../images/Emo140.gif

בת 41 יחידנית היריון שני. היריון ראשון נגמר בלידה שקטה שבוע 21+4 כתוצאה מרעלת הריון + HELLP. יומיים בטיפול נמרץ על סף מוות. אמי בשבוע 25+2 תל"מ -19.11.2009 למרות שהתקווה היא שאסחוב עוד חודשיים לפחות. יש לי בת בשמירה - כן. הרופא רצה שמירה עוד משבוע 21, בגלל העבודה זה התעכב. עכשיו אני בתהליכי חפיפה, עבודה מהבית. מנוחה עם רגליים למעלה. התינוקת קטנה בשבוע. הרופא המליץ על 2 זריקות להבשלת ריאות, וכמובן העמסת סוכר. למה אני בסיכון? - בגלל ההריון הקודם + ל"ד גבוהים מטופלת ע"י כדורים. בצקות ברגליים. מטופלת בקלקסן, הרופא שלי הוא ד"ר קופרמינץ.
 
למעלה