כה הוא טוב רק זווית גדולה חבל פעם הבאה 50-50!!!
P pissdrunk andrew New member 30/12/04 #29 לא גבוה אבל זוויתי לגמרי והבייל מכה שניה והנחיתה שלישית חח חיפפתי
N nevojer New member 30/12/04 #30 האילתים או האילתים... שמתי לב שבסרטונים שלכם וגם בדיבור את אומרים טעויות לשוניות וסקטיות כמו... לדג' טובה.. פלאט טובה.. קרב טובה.. או כל מיני חרא קיצר... הכל במין זכר
האילתים או האילתים... שמתי לב שבסרטונים שלכם וגם בדיבור את אומרים טעויות לשוניות וסקטיות כמו... לדג' טובה.. פלאט טובה.. קרב טובה.. או כל מיני חרא קיצר... הכל במין זכר
S skateilat New member 31/12/04 #34 איך שבא לך... אני אישית אומר לפי מה שנישמע יותר משתלב..! "לדג' טוב" זה לא נשמע כזה... נכון..! אז לא יודע "לדג' טובה" זה כאילו הלדג' הזאת... ולא הלדג' הזה.. אבל לא יודע כולם פה אומרים איך שבא להם...
איך שבא לך... אני אישית אומר לפי מה שנישמע יותר משתלב..! "לדג' טוב" זה לא נשמע כזה... נכון..! אז לא יודע "לדג' טובה" זה כאילו הלדג' הזאת... ולא הלדג' הזה.. אבל לא יודע כולם פה אומרים איך שבא להם...
C craperz New member 31/12/04 #36 רק עומרי אומר פלאט טובה אין שום בעיה בלאדג' מחליקה או קרב מחליקה יא ילד טוב ירושלים קטנוני
I Iior sk8r New member 31/12/04 #37 אין שום הסבר הגיוני לאם לקרוא לזה ז זכר או נקבה- זה מילים לועזיות שתורגמו לעברית ותילך תזדיין מי אתה שתלמד אותי איביט יא מניאכ
אין שום הסבר הגיוני לאם לקרוא לזה ז זכר או נקבה- זה מילים לועזיות שתורגמו לעברית ותילך תזדיין מי אתה שתלמד אותי איביט יא מניאכ
E eric kossston New member 31/12/04 #35 אל תצטנע... הרבה היו מוכנים להתחלף איתך תמורת כל הון שבעולם... אתה כושי!