מה דעתכם

michaelsk8

New member
סטייל אחי

אבל תשים תנחיתה עוד פעם אני לא מצליח להוריד אותה
 

nevojer

New member
האילתים או האילתים...

שמתי לב שבסרטונים שלכם וגם בדיבור את אומרים טעויות לשוניות וסקטיות כמו... לדג' טובה.. פלאט טובה.. קרב טובה.. או כל מיני חרא קיצר... הכל במין זכר
 

skateilat

New member
איך שבא לך...

אני אישית אומר לפי מה שנישמע יותר משתלב..! "לדג' טוב" זה לא נשמע כזה... נכון..! אז לא יודע "לדג' טובה" זה כאילו הלדג' הזאת... ולא הלדג' הזה.. אבל לא יודע כולם פה אומרים איך שבא להם...
 

craperz

New member
רק עומרי אומר פלאט טובה

אין שום בעיה בלאדג' מחליקה או קרב מחליקה יא ילד טוב ירושלים קטנוני
 

Iior sk8r

New member
אין שום הסבר הגיוני לאם לקרוא לזה ז

זכר או נקבה- זה מילים לועזיות שתורגמו לעברית ותילך תזדיין מי אתה שתלמד אותי איביט יא מניאכ
 

eric kossston

New member
אל תצטנע... הרבה היו מוכנים להתחלף

איתך תמורת כל הון שבעולם... אתה כושי!
 
למעלה