מה דעתכם

כה זה בטכניון בחיפה

יש שם פוול פוול פוול דברים זה היה סתם עברנו דרך שם ויש שם כזה בערך של 16 הוא כייפי
 
מה שבאתי לכתוב,מתאים בק גרינד טוב!!

אבל אני עדיין מעדיך פליפ בקטייל...חחחחח
 
בק יותר שווה!

יו זה מחליק בגלל לגרינדים\? איזה יופי זה נראה....ומה עוד יש בספוט?
 

vitallica

New member
בלא נחמד נחמד

כל דבר אפשר להביא שם מקום משהו טוב =) סטייל פעם הבאה תביא משהו יותר סקסי
 
למעלה