מה דעתכם בייל נחיתה
P pissdrunk andrew New member 29/12/04 #6 כה זה בטכניון בחיפה יש שם פוול פוול פוול דברים זה היה סתם עברנו דרך שם ויש שם כזה בערך של 16 הוא כייפי
כה זה בטכניון בחיפה יש שם פוול פוול פוול דברים זה היה סתם עברנו דרך שם ויש שם כזה בערך של 16 הוא כייפי
מ מאיר מbeer7 New member 29/12/04 #5 פיייי איזה נוסליד קשוח ופיייי איזה לדג'! אני מחכה לפליפ בק-טייל...
מ מאיר מbeer7 New member 29/12/04 #8 מה שבאתי לכתוב,מתאים בק גרינד טוב!! אבל אני עדיין מעדיך פליפ בקטייל...חחחחח
P pissdrunk andrew New member 29/12/04 #9 יש בדיוק כזה בצד שני אני מבטיח לך פרונט 50-50 בהיזדמנות חחח
מ מאיר מbeer7 New member 29/12/04 #10 בק יותר שווה! יו זה מחליק בגלל לגרינדים\? איזה יופי זה נראה....ומה עוד יש בספוט?
P pissdrunk andrew New member 30/12/04 #11 זה טכניון זה מקום ענק יש שם הרבה דברים לאדג'ים גאפים קרבים
P pissdrunk andrew New member 30/12/04 #20 זה איזה שירון קצרצר עים מנגינה של.. שיר ילדים מהסרט אמריקה איקס
V vitallica New member 30/12/04 #15 בלא נחמד נחמד כל דבר אפשר להביא שם מקום משהו טוב =) סטייל פעם הבאה תביא משהו יותר סקסי