m i c h a l i
New member
מה דעתכם?
משהו שנתקלתי בו ברשת... עד כמה זה נכון? האם אתם מוצאים את עצמכם בסיבות שמפורטות כאן? סיבות לבחירה בחד הוריות:
תגובה לזוגיות כושלת של ההורים.
לרוב ילדות בכורות או יחידות.
יחסים לא טובים עם האב ויחסים סימביוטיים עם האם.
האב נחווה כבלתי רגיש או כמי שנוטש.
בזוגיות בין ההורים, האם סירבה לוותר או להתגמש מול האב.
בנות למשפחות ליברליות.
קשיים בקשרים רומנטיים, לעומת קשרים חברתיים מאד טובים וקשרי משפחה סימביוטיים
משהו שנתקלתי בו ברשת... עד כמה זה נכון? האם אתם מוצאים את עצמכם בסיבות שמפורטות כאן? סיבות לבחירה בחד הוריות: