מה דעתכם?

מה דעתכם?

מה דעתכם על המנעול הזה?
הוא מאד יעיל לקשירת קסדות וקשירת אופניים על מתקן עליון או אחורי בזמן עצירה כלשהי
www.safeman.de
 
למעלה