יזם בנשמה1
New member
מה דעתכם?
מה דעתכם על המנעול הזה?
הוא מאד יעיל לקשירת קסדות וקשירת אופניים על מתקן עליון או אחורי בזמן עצירה כלשהי
www.safeman.de
מה דעתכם על המנעול הזה?
הוא מאד יעיל לקשירת קסדות וקשירת אופניים על מתקן עליון או אחורי בזמן עצירה כלשהי
www.safeman.de