מה דעתכם?

מה דעתכם?

חבר שלי בקש ממני להראות דירת חדר להשכרה כי היא לידי והוא גר רחוק. ואתמול הגיעה בחורה שקבעה איתי בטלפון היא הייתה רזה מאוד, לבשה מכנסוני התעמלות קצרים וגופיה היה לה פצע או סריטה על הלחי. נראתה מאוד אסרטיבית, מעשית, תכליתנית. אמרה שהיא עובדת בלילות, ועלה בי החשד שהיא או נרקומנית ואו זונה. היא מוכנה לשלם מיד 3 חודשים מראש ואני דואג אם לספר לחברי על חששותי או להשכיר לה את הדירה כי גם היא בן אדם. מה לדעתכם אני צריך לעשות? החבר שלי הוא אדם דתי.
 

ש ר ה לה

New member
מיקי למי אתה דואג יותר?

לחברך הדתי שמשכיר את החדר? לבחורה האסרטיבית שאולי היא זונה? או אולי לעצמך? (לגור בשכנות לזונה - אולי) נראה לי שחוזה שכירות יכול לכלול בתוכו סעיף היכול למנוע עיסוק בזנות, או לפחות הגבלה בתחום הנ'ל. כל עבירה כזאת מבטלת חוזה שכירות עם אכן יש סעיף הנוגע בנושא בחוזה השכירות.
 

גאיה ק

New member
"או אולי לעצמך? (לגור בשכנות לזונה - אולי)"

עם כל הכבוד,לא הבנתי את הסיבה והצורך לכתוב שורה שכזאת.
 
לשרה לה, תשובות לשאלות שאולי הן ענייניות

מיקי למי אתה דואג יותר? לרווחת הכלל לחברך הדתי שמשכיר את החדר? כמובן אני לא רוצה שיסתבך לבחורה האסרטיבית שאולי היא זונה? אם היא לא זונה ברור שאני רוצה בטובתה או אולי לעצמך? (לגור בשכנות לזונה - אולי) המרחק מדירתי לדירה להשכרה הוא יותר מ10 רחובות. אני מקווה שעניתי לשביעות רצונך.
 

ש ר ה לה

New member
לא ביקשתי תשובות. וגם עכשיו לא מבקשת

כן ניסיתי לתת לך כיוון חשיבה, ובעיקר בסוף ההודעה עצה שאולי תוכל לעזור לך בהמשך צעדיך. אני מצטערת שדבריי הובנו שוב, בצורה ההפוכה. אם נפגעת ממני, אני מצטערת ומתנצלת, בעצם רק רציתי לעזור... שבוע טוב וצום קל לצמים....
 
שרלה הכי מתוקה שיש ../images/Emo140.gif

אני לא פגוע ושמח להיות כאן כך שאין צורך בסליחות כולנו שווים וטועים לפעמים גם אני חושב שהייתי צריך לקחת את זה בקלות יותר אז סליחה גם ממך.
 

גאיה ק

New member
הדירה של החבר וההחלטה שלו.

אתה רק יכול לייעץ ולהביע דעתך באם תשאל.
 
שכירות

הרי אתה בן בית בציסטיקה ובפתרון בעיות אז איך זה שהבעיה הז לא קטנה עליך
 
האמת שבלולית ../images/Emo163.gif

יש דברים שאנחנו הגברים לא אומרים בגלל שזו חולשה שלנו, וקשה לנו להודות בחולשותנו. היופי שלה הימם אותי והשאיר אותי מוכן לעזור לה בכל מקרה והיא התנהגה כמו נואשת. "אני חייבת, אין לי איפה להיות, אתה חיב לעזור לי". היא נשכבה על המיטה כמי שלא מוכנה לעזוב אותה. האביר שבתוכי קפץ לעזור ולא חשוב אם היא זונה או נרקומנית. אך שארית הגיוני זעק לעזרתכם, ה צ י ל ו זאת לא דירה שלי, זו עזרה לחבר. ומחלק מכם קבלתי עזרה ומחלק מכם קיבלתי ביקורת או שאלות נוקבות שאמורות לפגוע. אני לתומי חשבתי ששאלה זו יכולה להפתר בפורום המיסטיקה וקריאה בקלפים שאני מנהל אותו בתפוז אך חפצתי לשנות את הדו שיח ההזוי שיש ביומיים האחרונים בפורום לכיוון אחר. לכן שאלתי כאן. אני מודה לגאיה, טובי, ציפור, ניצה, אפילו לשוש החמודה שניסו לעזור ואוי כמעט שכחתי גם לך שבלולית יקרה.
 

s h o o s h a

New member
אמרה שהיא עובדת בלילות

האם לא עלה בך החשד שהיא אולי עובדת כאחות בבית חולים במשרות לילה במחלקות סגורות? או אולי היא עובדת במפעל ייצרני במשמרות לילה? אה, הסריטה או הפצע שהיה לה על לחיה... כמובן, סימן מובהק לזונות שעובדות בלילות.או נרקומניות. אה, וגם מכנסוני התעמלות קצרים וגופיה האם יכול להיות שפשוט חם נורא ועכשיו זה נורא אופנתי מכנסיים קצרים, גופיה וכפכפי פלסטיק? מיקי הקורא, אל תיחפז למסקנות, ובכל מקרה, מי שישכיר לה את הדירה הוא בעל הדירה ולא אתה. ואם אתה כל כך סקרן לגבי עיסוקה, בהחלט לגיטימי לשאול אותה מהו, כדי להיות משוכנעים שיש לה מקורות הכנסה לתשלום דמי השכירות.
 
s h o o s h a היקרה

כמובן שעלה בדעתי שהיא אישה נהדרת ועובדת אילו ראית כמוני בעיניים של גבר את גופה המרהיב והמטריף
את שלמות חמוקיה, בבגדים הקצרצרים שלבשה
היית חושבת איך לטפל בפצע שעל הלחי.
אבל היו לי מחשבות אחראיות נוספות ואותן העליתי לדיון. בכל אופן תודה לך על הסיפא בדבריך מבטיח לבדוק זאת.
 

צלליתה

New member
חברך בקש ממנך להראות את הדירה

האם הוא גם ביקש שתקבל החלטה? כי אולי, אפשר לומר לו, הגיעה גברת אבל אני לא רוצה להיות זה שיחליט מה דעתך שתפגש איתה? אני מבינה שלא נוח לו להגיע לכל שוכר פוטנציאלי אבל אולי אפשר שיגיע להפגש עם שוכר, לפני חתימת חוזה ואז, ההחלטה תהיה שלו.
 
חשבתי שכולנו ...

אם היא נותנת היא זונה ואם היא לא נותנת אז היא זונה בת זונה ... זה לא אני אמרתי
וכמובן שנכתב בהומור.
 
צלליתה היקרה. ../images/Emo140.gif

לצערי הרב הוא סומך על שיקול דעתי כי כשנכנסתי לגור באחת מדירותיו התברר שבשכנותי חיו נרקומנים רעשניים ותמיד הגיעה אלינו משטרה גם בשעות הקטנות של הלילה לקח לי שנה ביחד עם הבעלים לדאוג לנקות את הדירות ולשכן כאן אנשים נורמליים. בדירה המדוברת שהיא רחוקה ממני עד לפני שנה חיו שם גם נרקומנים. לכן הוא מעדיף שאני אחליט והוא יחתום. דרך אגב הוא בחור כל-כך טוב שקל לעבוד עליו.
 

ש ר ה לה

New member
מיקי עזרה לחבר זה בהחלט ערך מקודש..

אבל למען בטחונו של החבר, כדאי שהכל יהיה רשום מגובה וחתום לפי חוק אצל עורך דין. עזרה לזולת, או במקרה כמו זה שלך- (אישה במצוקה) חשובה,וזאת מבלי לשכוח את הכלל "כבדהו וחשדהו".
 

צלליתה

New member
אם ההחלטה היא שלך

ותחושת הבטן היא שהבחורה לא תהיה דיירת טובה, עדיף שתסרב להשכיר לה את הדירה. אמרת שאתה מתלבט, כי גם לזונה מגיע דיור. אלא שאני לא רואה את הדברים כך. אתה לא פוסל אותה בגלל העיסוק, אלא בגלל שאתה מריח צרות. ויש לך אחריות לא רק לבעל הבית, אלא גם לשכנים. (אגב, לפני כמה שנים היה כאן ממול בית זונות והבנתי מהשכנים שהם היו שכנים טובים, שילמו בזמן, לא הרעישו ולא הפריעו. לאף אחד, למעט למשטרה, לא היתה התנגדות שימשיכו להיום שם) מישהו בבנין שלי השכיר דירה לבחורה צעירה (שאגב, על פי מראה בהחלט אפשר היה לחשוב שהיא עוסקת במקצוע העתיק) מעורערת מאוד, ואנחנו, השכנים, סבלנו מאוד. המשטרה היתה פה כל הזמן. איומים ברצח על כל שטות, צעקות כל הלילה, טינופת בחדר המדרגות וכו וכו וכו. גם לבחורה חולת נפש יש זכות לשכור דירה. אבל אם היא לא מסוגלת להתנהג בצורה נורמטיבית, היא תאלץ למצוא דירה במקום שמתאים לה. אין לי מושג מה קורה איתה עכשיו. פגשתי אותה ברחוב לפני כמה חודשים והיא הפנתה את הראש, סרבה לענות לשלום שלי.
 
למעלה