מה דעתכם?

טובי66

New member
למיקי, זה שהגיעה לדירה בחורה רזה לבושה

במכנסי התעמלות וגופיה, זה בגלל האופנה שלנו תהיו רזים ואז תהיו יפים והיא כנראה שהגיעה משעור התעמלות זה שהיה לה פצע או סריטה על הלחי לא אומר כלום מפני שאתן לך דוגמא ממני: אני עובדת בגן ילדים והרמתי ילד בן שנתיים וחצי שיש לו צפורניים ארוכות והוא בטעות סרט אותי מהצוואר ומטה..... וכל אחד שראה שאל כאילו בקריצה אייך זה קרה???? אבל אולי לפני שקופצים למסקנות חפוזות, כדאי לשאול אותה בצורה ישירה במה היא עובדת ולהסביר שכך תהיה בטוח לגבי אפשרויות התשלומים. בהצלחה
 
טוב הסתבכתי קשות

היא באה לפני כמה דקות ואמרה כי בטוח היא שוכרת את הדירה ומוכנה לחתום על חוזה. אמרתי לה שאנחנו לא עושים עסקים בשבת היא אמרה שתבוא בערב אחרי יציאת שבת עם כל הכסף. היו לה 2 תיקים ענקיים משקפי שמש שלא הורידה אותם ונשבעה שאין לה לאן ללכת שאלתי אותה היכן היא ישנה בלילה אמרה אצל ידיד הצעתי לה שאכין לה משהו לאכול ושתשאר איתנו (אני לא לבד) עד צאת השבת. דרך אגב היא החליפה בגדים ונראית ממש סקסית הפצע כבר לא נראה כלל, (כניראה מיקאפ) היא בקשה הלואה של 100 שקל באמרה שצריכה את הכסף למונית כדי להביא את דמי השכירות.
 

טובי66

New member
מיקי, אני מקווה שלא נתת לה אפילו

שקל אחד, מפני שאם נתת לה, תתכונן להיות הבנקט הפרטי שלה. היא תמיד תבוא לבקש כסף עכשיו ממך. יפה לך שאתה לא לבד בבית מפני שזה מבאס להיות לבד ואני מספרת לך זאת מפני שהילדים שלי אצל אבא שלהם ואני בבית לבד. אבל נחזור שוב לנושא אייך יש לה כסף לשכירות ולמונית אין לה? ואיפה היא גרה עכשיו בכלל שהיא צריכה למונית 100 ש"ח???
 

ניצה35

New member
ת'אמת שאני מכירה סיפור דומה..

ואכן הבחורה היתה זונה והכניסה גם את החבר הנרקומן וחבר מביא חבר . ומסכנה המשפחה שהשכירה להם את הבית לקח להם שנה להוציא אותם . הם השאירו חובות על גבי חובות.שלאנדבר על הבית עצמו איך הם הרסו אותו. לכן חוזה אצל עו"ד, ערבים לפחות 2 עם תלוש משכורות, שיק לחשבון המים , שיק לחב' החשמל, שיק לארנונה , שיק לוועד הבית .
 

magda

New member
היי מיקי

למה אתה לא משתמש ביכולות המיסטיים שלך לקבל תשובות..קלפי טארות למשל אני בטוחה שאם תתחבר לאינטואיציה שלך כל התשובות יגיעו ... כי כולם אצלך ואתה יודע את זה. מה אתה אומר?
 
חחחח אני עדיין לא מכור ../images/Emo28.gif

אני לא פורס לעצמי על כל דבר בחיים אני אוהב להיות סקרן ולחוות את החיים כמו שהם. חוץ מזה שהדבר לא היה חמור כל-כך והוכחה שנהנתי מאוד מחברתה למרות מה שהיא. אם הייתי פורס על כך לא הייתי רואה אותה שנית ומפסיד.
 
את צודקת טובי ../images/Emo140.gif

אבל לא מספיק התיאור שנתתי יש עוד תנועות גוף סיגנון דיבור עיניים שנעות לצדדים כשאני שואל שאלה - כמו יש לך ריהוט? יש לך תלושי משכורת? ובכן נתתי לה 60 שקל זה בדיוק עלות המונית. גם אם לא תחזיר זאת תרומה בכייף ולו רק בגלל שישבה איתנו היום שעתיים זה היה משעשע ומהנה. היא כל-כך יפה
 

טובי66

New member
מיקי, אז גם נהנת בסופו של דבר

מהשיחה עם אותה בחורה יפה וגם נתת למישהו שהיה צריך ממך היום...... ושורה אחרונה? יצא טוב לשני הצדדים. וזה מה שחשוב
 
טובי, זה אומנם בהפתעה ../images/Emo28.gif

והיתה לי הגנה
אזזזזזזזזזז כן ממש נהנתי תודה על הפירגון.
 
נכון. חולשה שלי זה נשים

וסליחה שאני מגלה נשים חלשות הזקוקות לכתף שבכות לבד במיטה כי מחשבות טורדניות מציקות להן. שהן חושבות שזהו, נמאס להן מכל השקרנים שבוכות בסרטים גם מצויירים. שאוהבות ספרים ושירים, שיודעות שהן מיוחדות וקשה להן להוכיח זאת. שאוהבות לישון כפיות ואוהבות שכל הזמן נוגעים ומלטפים אותן שאוהבות לבשל ולנקות, אך מניחות לי לפעמים לבשל להן. שאוהבות להתפנק ולפנק טוב די חשפתי מספיק ואולי יותר מידי עכשיו תתקיפו.
 
הי קליאו גם אני געגעגעתי

במוצ"ש בעל הדירה פגש אותה וסיפר לי כי היא שכרה אצלו בעבר דירה ולקח לו הרבה זמן לפנות אותה ואת החבר הנרקומן שלה. היא גם עובדת וגם משתמשת. בעל הדירה לקח אותה לחבר שלה והשלים בניהם. הוא גם הזהיר אותו שיתן לה דירה חינם אם הוא יזרוק אותה מהבית שהם גרים בו. נו. . . . ט' באב יום של סליחות .
 
../images/Emo140.gif ../images/Emo96.gif

אתה האיש שמבין ליבם של הנשים אהבתי מאד את התיאור שלך אוהבת את הרכות והרוחניות שלך
 

ש ר ה לה

New member
ואני אוהבת את העובדה שאת פה נסיכה../images/Emo68.gif

ובכלל לא משנה לי באיזה צבע.....
 
בית לא עוזבים מהר יקרה

מאחלת לך המון המון הצלחה להשכין שלום בבית הזה כי הפורום הזה שלנו ובשבילנו , הבטחתי לך שנשארת לצידך תמיד זוכרת?
 

טובי66

New member
מה פתאום להתקיף אותך?

ולי נשאר רק לשאול: איפה ישנם עוד אנשים..... כמו האיש ההוא........
 
למעלה