מה דעתכם על זה?

matanbil

New member
מה דעתכם על זה?

בצע בגופורקס - סחור נכון וקבל את כל העמלות בחזרה! גופורקס רוצה לעזור לך להצליח לסחור נכון !!! פתח חשבון מסחר אמיתי בגופורקס במהלך חודש ספטמבר ,סחור על פי כללי המסחר המפורטים מטה וקבל את כל עמלות המסחר חזרה לחשבונך! מניסיוננו הרב בשוק אנו יודעים כי במידה ותסחור על פי כללים אלו תאמן את עצמך למסחר במינוף וניהול כספי נכון. מסחר על פי כללים בסיסים אלו יסייע לך באופן משמעותי להגדיל את הסיכוי להצליח בשוק שהאלמנט המנטאלי הוא הקשה ביותר כללי המסחר שבהם עליך לעמוד על מנת לזכות בהחזר העמלות *: • מקסימום מינוף בעסקה עד פי 5 מגודל התיק • לא יותר מ 40 עסקאות בחודש • הצבת הוראות Stop loss /Take profit בכל עסקה • התקופה שתימדד לצורך המבצע - 30 יום מפתיחת החשבון • מינימום הפקדה 1,000$ צוות גופורקס ישמח לעמוד לרשותך בכל שאלה ב 5350* או במייל [email protected] בברכת שנה טובה ומוצלחת, צוות גופורקס
 

matanbil

New member
לי אישית זה נשמע טוב

אבל לא לסוחרים יומיים כמובן
 

matanbil

New member
ממש לא

הצטרפתי אליהם למסחר בדמו וכנראה בקרוב למסחר בכסף אמיתי המליצו עליהם פה
 

סוחר5

New member
הבנתי.. אז תעדכן אותנו מחוויותיך שם..

עכשיו אתה מתאמן על הדמו ?
 

זאבון10

New member
והם לא עושה שוק?

מחזירים עמלות חחחחחחחחחחחחחחחח נו אנשים כאן חיים בסרט
 

סוחר5

New member
הם לא עושי שוק..בדקתי.

ותקרא טוב על ההחזר עמלות...כולה פעילות שיווקית אתה יודע...
 

זאבון10

New member
תקשיב אני מכיר את המנהלים והבעלים

הם בדיוק כמו מטח 24 בי פורקס
 

זאבון10

New member
ב 12910 תהיהיה יציאה

וכניסה מחודשת אם תהיה יציאה ב 128865 כלל ברזל אין מצב אבל אין מצב שטרייד מורווח נסגר בהפסד מצידי רווח 1 פיפ
 

סוחר5

New member
אתה טועה ומטעה שוב

בי פורקס ידידי הוא גוף שתחתיו מספר ברוקרים בישראל שלא אנקוב בשמם. גו פורקס לא אחת מהם בוודאות. מט"ח 24 וכו' הם עושי שוק אמיתיים. מול גו פורקס אתה לא פותח פוזיציות..
 

זאבון10

New member
בי פורקס ומטח 24

אותם בעלים סליחה גופורקס ומטח 24 הכוונה אבל תכלס למי זה איכפת אם הם מתכסים או לא כל עוד הם אמינים והספרד נמוך
 

סוחר5

New member
וזו לא באמת בעיה לבדוק הרי גם

אם אתה בטוח בצדקתך..ואם תבדוק תראה שאין קשר ביניהם. ובאמת העיקר האמינות..
 
למעלה