מה דעתכם- לספר או לא

די באמת ? ../images/Emo8.gif אסור לנסות לשעשע מסכנים שכמוני

שתוהים מרות בענין על הבוקר ? מונעת בת צחוק שכמותך :) אייל.
 

Yulinda18

New member
אני מספרת די מהר

על הסוכרת שלי אני מספרת ממש מהר אחרת ישר צצות שאלות הגיוניות כמו איך בגיל 23 אני כבר מתמחה... אבל גם על הבעיות קשב שלי אני מספרת די מהר, אבל אצלי זה חלק משיטת התמודדות למשל אחותי שצעירה ממני בשנה גם כן סוכרתית ואצלה לקח לה למשל כמה חודשים לגלות לחבר שלה שהיא סוכרתית...
 

Mikey Weiss

New member
לא יודעת, זה נראה לי נורא תלוי

בדייט, בבן אדם וכו'. כלומר, זה לא משהו שאני אחפש להעלות בכוח, אבל אם מגיעים למשהו שהתשובה לו זה "כי יש לי הפרעת קשב", אני לא אמנע מלהגיד את זה.
 
על הזין שלי, זה חלק מהאישיות שלי!

סטודנטית, אין צורך להפוך את הנושא כלל לאישיו. תוך כדי שיחה אני בטח מעלה איזו הערה שקשורה לנושא, בלי לשים לב שכרגע הצהרתי שאני מופרעת קשב. כולם בטח שמים לב לזה עוד לפני כן, אבל בדרך כלל זה מגיע בהומור כשאני מעלה את הנושא, ובלי יותר מדי כותרת. אולי אני מדברת על דברים ספציפיים שקשורים להפרעה, ואם זה מרתיע את האדם שמולך - אז אולי הצגת את זה בצורה מפחידה מדי. לא קרה לי שהיה ולו אדם אחד מהבנים שהתחילו איתי או שיצאתי איתם שנרתעו ברגע שהבינו שיש לי הפרעת קשב, זה כמו שאני אציין שיש לי מספר כלשהו בעיניים, ויכולת הראיה שלי בכלל לא מרתיעה... (להיפך, את חלק מהאנשים זה די הגניב, לדעת שיש מישהי פה עם צורת חשיבה שונה משאר הבנות המקובעות שיצאו איתן. משהו בהיפריות מוסיף חיים ושונות צבעונית, והם שמים לב שיש בי משהו שונה מיוחד וחיובי. תזרמי עם זה)
 
אני חושב שהכל מתחילה בשאלה

האם את מתביישת . זה יכול להתגלות בפגישה ראשונה ויכול להיות בפגישה שאחרי 10 פגישות . הנקודה לא מתי עדיף את לא צדה אנשים ועכשיו עושה סשן ציידים על שיטות צייד . את מחפשת אדם להיות להיות איתו ושם התשובה שלי שאם זה ישנה לו המושג הזה הק"ר זה לא באמת משנה לך מתי הוא יגלה אלא איך הוא יגיב ולזה אין קשר למספר הדיטים למרות שאם הקשר שלכם יחזיק כמה שנים טובות סביר להניח שהאו כבר יודע ... ואין טעם לכנס אותו לשיחת אני רוצה לגלות לך משהו שאני חייבת לשתף .... אייל.
 
מר שחור ולבן, לא הכל שחור ולבן

למה אתה חושב שכולם יודעים מהי הפרעת קשב ושכולם יודעים להבדיל בין התנהגות של אדם מופרע קשב לבין התנהגות של אדם רגיל? אני שואלת לגבי הק"ר כ"מחלה" וכפגם. זה נורא יפה ונאיבי להגיד "לא משנה איזה פגם יש לך, צריכים לקבל אותך כמו שאת", אבל זה לא ככה במציאות. אנשים לא נוטים להכניס ראש בריא למיטה חולה וזה לא מראה עליהם שהם רעים ושטחיים- זוהי תכונה אבולוציונית, אינסטינקטים- חיפוש אחר גנים טובים להעלמת הגנים הפגומים מהעולם. שאלה לי אליך ותענה בכנות- היית מתחיל קשר עם בחורה שיש לה מחלה נפשית חמורה, בידיעה שתצטרך להתמודד עם זה וגם עם המטען הגנטי שיכול לעבור לילדים שלך במידה ותתחתן איתה?
 
תערבבי דמעה על דף עם שחור ולבן

התוצאה היא אפור בדרך כלל ... לא יפה לקפוץ למסקנות ... בכל מקרה פיספסת את הפואנטה ... תעשי איתי תרגיל ותראי על מה מיקדתי את הבעייה בתשובה שלי ... המיקוד היה על איך הוא יגיב ,אבל הכל מתחיל בהאם את בוטחת בו ? האם בטוח לך לספר ? אם הגעת לפגישה ה5 או ה6 או ווט אבר ולא סיפרת זה אומר משהו על כמה בטוח לך איתו . ולגבי המיקוד בתשובה שלי , אם הוא יגיב כמו שתארת בצורה אבלוציונית אז זה לא משנה באיזה דייט תספרי התגובה תהיי זהה נאביות היא לחשוב שמה שהוא יגלה בדייט ה10 ישנה את התגובות שלו מהדייט החמישי לו היית מספרת . השאלה האחרונה שלך חסרת טאקט אבל אני חש שאת לא באה ממקום של סקורטוני (אנגלית ) , אודה שלא שש אני אלי "מאותגרי" אבלוציה אבל השיקול שלי לא היה ממקום האבלוציוני הגנטי אלא האבלוציה הנפשית שלי . התשובה היא כן . אייל. נ.ב. הקשרים שהראו ולימדו אותי הרבה היו דוקא של אותם אנשים אשר האתגר בחיים רב על אלו שמסביבם .
 
צביעות גרועה הרבה יותר משטחיות

או שאתה אומר את מה שאתה אומר כי זה הדבר הראוי והטאקטי להגיד בפורום כזה, או שאתה לא מספיק כן עם עצמך. אם האחרון הוא הנכון, תשאל את עצמך כמה פעמים יצא לך להתחיל עם בחורה שמרוחקת הרים ואוקיינוסים מאידאל היופי וכמה פעמים הפרט השטחי הזה לא משנה לך כלל וכלל. התשובה עלולה להפתיע אותך. גם אתה לא חסין בפני נפלאות האבולוציה.
 
ההודעה שכתבת לא רלוונטית .

את לא מכירה אותי מספיק כדי להחליט ששתי האפשרויות היחידות המסבירות את התשובה שנתתי הן מה שכתבת. סטית מגבול הטעם הטוב בויכוח . נסחי מחדש ואז אם זה יתאים נמשיך בו . אייל.
 
אייל - וכוווולם:

אני חושבת שהציטוט המקסים מהכרטיס שלך, אומר הכל: "יש הבדל בין לאהוב אדם , לבין לאהוב את הכאב שבו ."
 
תודה :)

רציתי רק לציין (מתוך סיפוק) זה לא ציטוט של אחר אלא שלי . לכן מבחינתי המחמאה היא כפולה . תודה שוב :) אייל.
 

ronenscha

New member
הפרעת קשב אינה מחלה נפשית

ובטח לא חמורה והיא יכולה לעבור גם דרך הבעל
 
אני בעד כנות הארד קור

אבל זו אני. הגישה היא: א. אני מאמינה באמת ב. זה חלק ממני, ולדעתי חלק יפה ברב רובו (והרי לכל יש טוב ורע, או פחות טוב) ג. אם הוא לא מסוגל להתמודד עם העוצמה שלי ועם כולי כבר עכשיו והוא צריך הדרגתיות (ואני מאוד ישירה וחדה) אז עדיף שיפרדו דרכינו כבר עכשיו ד. לפעמים צריכה להסביר למה נניח קטעתי מישהו באמצע שדיבר או סתם להסביר למה אני קופצת נון-סטופ - דבר מה שבד"כ בני זוג שלי מתים עליו אצלי רב הזמן ה. סתם כי בא לי ה'
וכל הנ"ל נוגעים מבחינתי לכל דבר ולא רק להק"ר. אבל שוב... אני כנה הארד-קור. ומאמינה קנאית באמת. אולי יותר מידי, אבל אני מאמינה שלאט לאט אלמד גמישות מהי, לא שאתחיל לשקר חלילה וחס אבל אולי אשהה, אעדן. אבל שוב, עד היום דרך האמת לא אכזבה אותי כי אם להיפך. והיא הביאה אותי לאנשים שאני אוהבת ושלמה עמם כבני אדם.
 
אבל אם תתחילי בדייט ראשון

לפרט אודות ההפרעות שלך (אולי אצלך זה רק ADHD, לי יש עוד
) לא נראה לי שהוא באמת יבין מזה את מה שזה. הוא יחשוב משהו כמו "ADHD? את מעלה שלוקחים את הכדור הזה לפני מבחן?"...
 

sha na na revol

New member
או שהוא יחשוב שאת מדברת רק על עצמך... ../images/Emo3.gif

... אבל רגע, באמת אמרו לך את הציטוט הזה
 

Mandarinit

New member
זה לא קשור לכנות-

אני גם בעד כנות, ולכן לא הייתי מחכה יותר מידי, אבל בן זוג יכול להבהל אם על ההתחלה קופצים עליו עם כל המורכבות של העניין.
 
למעלה