מה בא קודם ?

demoloc

New member
אתה מאוד גיזעני

אני טוען שהעולם האנושי מחולק לגזעים , יש שחרוים , יש לבנים , יש ערבים , יש יהודים , אבל אני לא חס ושלום אומר שאחד מהם הוא יור טוב מהשני, אם המקרה היה כך , אז הוא היה נכחדג מזמן , ולא צריך אף אחד שיעשה את זה , זסה יעשה לבד (אם זה היה נכון) הקטע שלך עם ה"רשע מרושע" הזכיר לי כתבה:
 
ניטשה הוא גרמני טהור, לא יהודי.

די כבר לפזר דיסאוניפורמציה (לאחרון הפילוסופים). מלבד זאת קרל מרקס הוא צאצא להורים שהתנצרו, כך שדווקא הוא מחזק את כך שדווקא הדת היא זאת שמעכבת את היהודים.
 

qet1

New member
אתה עדיין לא קולט

הסיבה שאנשים כמונו לא מאמינים באלוהים היא לא כי הם לא רוצים, מפחדים, או שזה הורס להם תוכניות כלשהן. הסיבה היא שאחרי ששמענו כל-כך הרבה שקרים, התרגלנו להאמין רק למה שמוכיחים לנו, ולא לכל מה שאומרים לנו או כותבים בספר זה או אחר. ברגע שתוכיח שיש אלוהים והוא רוצה שנעשה כך וכך ובתמורה הוא ייתן לנו את זה ואת זה ואם לא נעשה את זה יקרה לנו ככה וככה....כולנו מייד נהפוך לאנשים דתיים, נסגוד לאל ונמלא את רצונו... אבל אתה לא עושה את זה, כי אתה לא יכול, כל מה שאתה יכול לעשות זה לזיין את השכל עם גיבובי השטויות והשקרים שלך.
 

qet1

New member
מכיוון שאין לידי מילון עברי-עברי

(חוץ מהמילון פסיכומטרי של יואל גבע שבו כתוב: רמש - שם כללי לחרקים למיניהם) בדקתי במילון עברי-אנגלי. והתרגום של רמש הוא insect (שזה חרק, למי שהאנגלית שלו לא משהו). ליתר ביטחון גם בדקתי בחזרה במילון אנגלי-עברי את המילה "insect" והתרגום הוא: חרק,רמש. ד"א למיטב ידיעתי שרץ זה בעל חיים קטן (כולל גם חרקים, גם זוחלים וגם יונקים קטנים כמו עכברים,חולדות וכו') - ומשתמשים בשם הזה רק להבעת עמדת סלידה או גועל (לכן לרוב משתמשים בזה נגד חרקים שגורמים יותר סליה וגועל משאר היצורים הקטנים...).
 

TheFinalCut

New member
שרצים

למיטב ידיעתי, ההגדרה המדעית ל"שרצים" היא: יצורים שבלידתם הושרצו (משמע נפלטו חיים מהנרתיק ולא בקעו מביצה) לבעלי חיים שאינם יונקים (כי יונקים "יולדים" כמובן...). למיטב ידיעתי יש מספר מיני דגים, דו-חיים וזוחלים ה"משריצים" את ולדותיהם. איזה כיף לשנות נושא לדיון, אה?
 

demoloc

New member
לא , השרצה (עד כמה שאני יודע)

זה לא רק מנרתיק , הרי גם צפרדעים משריצות , זה לידה המונית (כלומר המוני ביצים\צאצאים)
 

amni

New member
איזו לידה המונית יש מלבד בביצים ?

נדמה לי שגם צפרדעים (ואמפיביים בכלל) בוקעים מביצים, כנ"ל לטאות ודגים.
 

SilentMike

New member
היו לך פעם דגי נוי?

לי היו. דגי נוי (גופים, סייפנים וכו') משריצים ולדות חיים. לא כל הדגים מטילים ביצים. כמו כן יש גם נחשים שמשריצים ולדות חיים.
 

amni

New member
השכלת אותי

עם זאת, יתכן מאוד שבקיעת הביצים נעשית בתוך הגוף של הדגים והנחשים. שווה בדיקה, אם כי לא יכול לעשותה עכשעו בעצמי. כדי להבהיר דברי נראה לי שבבעלי החיים המפותחים (מהדגים ואילך) יש שתי שיטות של גדילת העובר: 1 שיטת הביצים (העובר מקבל את כל מזונו מתוך ביצה שבתוכה הוא כלוא) 2 שיטת הרחם (כנראה רק אצל יונקים). בשיטה זו העובר מקבל מזונו מהאם דרך צינור השיליה. העובדה שהביצים בוקעים בתוך הגוף או מחוצה לו לא משנה הרבה, מינים מסויימים יכולים להגן על הבייצים או לשמור על החום שלהם על ידי איכסונם בתוך הגוף עד הבקיעה.
 

SilentMike

New member
טוב.

אם כך גם אנחנו בוקעים מביצה בתוך הרחם. אתה שוכח את שיטת הכיס. בה העובר באותו קטן עיוור ועלוב, מזדחל לו לכיס אצל אימו ומתחבר שם חיבור של קבע לצינור ההאכלה
.
 

demoloc

New member
זה נישמע לי כמו שיטת הרחם,

פשוט "חיצוני" , כלומר לא בטוח הגוף. באזה יצורים הביצים בוקעים בתוך גוף ההורה?
 

demoloc

New member
*בתוך (כמה שגיאות במילה אחת../images/Emo6.gif)

וגם בוקעות , ולא בוקעים
 

SilentMike

New member
טוב

קודם כל ראה הערתו של אמני על יצורים משריצים. אני באמת לא יודע מה הולך בתוך דג נוי. בטוח למדי שהוולדים מוחזקים בתוך איזו מעטפת, אבל סביר להניח שהיא דקה מאוד כי אין בה צורך כהגנה מפני הסביבה. גם אנחנו מוחזקים במעטפת השליה ברחם. לא בדיוק שיטת הרחם. יונקי הכיס הם אחרים בבירור מיונקי השליה (התשובה בגוף השאלה. לא רק רחם אין כי אם גם שליה ונוזל שפיר). יונקי הכיס הם הצעד שבין היונקים מטילי הביצים ליונקים השילייתנים.
 

demoloc

New member
דרווין,ומה עושים במצב כזה?

שהוא לוקח וויכוח רגיל והופך חצי ממנו לOFF TTOPIC ? , מה עושי ם איתו? אניט מציא שתחסום אותו , ככה שלא נגיע למצב כזה.
 

Charles Darwin

New member
להבא אני אשתדל למחוק, כבר מחקתי

בפעם שעברה שהוא הגיב בצורה לא עניינית. ולא חייבים להגיב לתגובות...
 
למעלה