מה אתם לוקחים איתכם לעבודה מהילד?

zvibalas

New member
מה אתם לוקחים איתכם לעבודה מהילד?

כל בוקר אני לוקח את הבן שלי לגן, ומשם אני ממשיך לעבודה. כמעט כל יום הבן שלי עושה משהו מיוחד שגורם לי לרצות פשוט "לאכול" אותו, והדבר הזה מלווה אותי כל היום ופשוט גורם לי ליום מושלם. היום למשל, בזמן שהלבשתי אותו, הוא החליט שאני רציני מדי והחליט לעשות לי פרצופים מצחיקים. רק המחשבה על הפרצופים שלו עכשיו גורמים לי לרצות לתפוס אותו ולחבק אותו. אז מה איתכם?
 

shno

New member
אצלי זה החיוכים של ההתעוררות

כשהקטנה (בת 4 חודשים וקצת) מתעוררת בבוקר, היא כל כולה זורחת ומאושרת ומלאת חיוכים (גם אני הייתי מחייך ככה אם הייתי ישן 11-12 שעות רצוף...). והחיוך הזה מלווה אותי לאורך כל היום (וליתר ביטחון, הוא מונצח על הדסקטופ, כמו אצל כל הורה דביק... או שלא?)
 
מה לא../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo45.gif

החיוך הכובש שלו ועיניו המדהימות הקול המתוק והדיבור מלא החוכמות השיער השופע, ההליכה המצחיקה החיבוק, המבט, ההקשבה-בשתיקה... את כל אלו אני שומר אצלי טוב טוב עד שאראה אותו שוב ואהיה קרוב קרוב ארנון
 

akavishon

New member
אילו יכולתי, פשוט הייתי לוקח אותם

איתי לעבודה... אבל מה לעשות... אז לוקחים את מה שכן אפשר, את החיבוק והנשיקה שמקבלים מהילדה (בת 3) בגן (למרות שרק פעמים בשבוע אני זה שמכניס אותם לגן) את ההצגות שהקטן (10 חודשים) עושה שאני משאיר אותו בגן (משום מה, לאמא שלו הוא לא עושה הצגות - רק לי) בימים שאני לא לוקח אותם לגן, אני יוצא מאוד מוקדם מהבית, אם הקטנה כבר ערה, אז כמובן את החיבוק שלה והריח שלה... לפחות פעם - פעמיים ביום אני תופס את עצמי בוהה בתמונות שלהם במחשב או התמונות שתלויות לי במשרד ולא מפסיק לחשוב עליהם והתעגעגע.
 

שי ז.

New member
פעם אחת לקחתי את הילדה

פשוט הגענו לגן והיא שאלה אם היא יכולה להבוא איתי לעבודה. לא עמדתי בפיתוי ולקחתי אותה איתי. כמעט כל יום היא נותנת לי ציור, בובה או תמונה שאקח איתי.
 

chompi XL

New member
לוקח את הנשיקה האחרונה

שאני תמיד נותן להם בצוואר הרך והטעים....מת על זה. בעבודה יש לי לוח שעם ענק מלא תמונות של שניהם כך שאני נהנה כל היום
 
למעלה