מה אתם אומרים

לא ברור

וגם מעולם לא הבנתי מי מצא שם נעליים יפות, עזבי נוחות וכאלה שלא עושות ציפורן חודרנית או נקע בקרסול מעקש שנשבר... אבל לפחות משהו נורמלי, קלאסי ולא ורוד פוקסיה עם פייטים מזהב וסרט כחול.

חוץ מזה עוד חנות שאני אוהבת זה ביג טום.

למי שמעוניינת יש לי כרטיס חבר לאלדו וביג טום
 

dori78

New member
צריך הרבה סבלנות.

יש בטוגו הרבה פרחיאדה שלא ברור מי עיצב. גם ההתאמה של אימום למבנה רגל לא ממש הגיונית שם.
אבל מדי פעם אפילו להם יש הבלחות. אני קונה בעיקר שם, כי אני יודעת ששם הכל סינתטי (צמחונית וזה).
 

puma141

New member
בטח היא נועלת אותם כשהיא ישנה רק..

איך 3 עונות?


שלוש שעות לא החזיקו לי....
 

dori78

New member
לא הבנתי.

כשאני "נדבקת" לנעל, אני די חורשת עליה.
3 עונות זה הסטנדרט אצלי, לא משנה מאיפה קניתי.
זה לא שלא היו נפילות, אבל זה די יוצא דופן.
ואולי סתם היה לי מזל עד כה.
 

אביeג7

New member
אוווווווווו מתה על ביג טום

יש להם גם בגדים יפים

בזמנו כשהייתי גרה בגבעתיים
הייתי שורצת בחנות שלהם
 


רוצה חבר מועדון? חחח

אני אוהבת את החנות שלהם בסנטר... גם בעזריאלי היא סבבה.

אז את אומרת גבעתיים אה?
 

אביeג7

New member
שכחת את המבטא הרוסי

האמת שמעולם לא הייתי בחנות בסנטר

ובכלל,אני והסנטר לא חברים טובים

אני תמיד מסתבכת שם ולא מצליחה להבין את המבנה המוזר של המקום הזה
 

puma141

New member
בסנטר היא הכי מעניינת בעיני....

יותר מעזריאלי.

בכלל נמאס לי מעזריאלי לגמרי............:) לא הולכת לשם!
 
החנות בסנטר קטנה וחמודה

ויש שם איזו מוכרת קרועה על כל הראש.

או שהיא פשוט זרמה עם הטמטום שלי ושל החברה שלי
 

אביeג7

New member
גמאני גמאני גמאני

קניתי שבוע שעבר מגפיים הורסים
ובאמת שאני לא יודעת איך[
המוכרת שכנעה אותי לקחת את המידה הקטנה
שיושבת עליי ממש ממש בול, בטענה שזה עור וזה יתרחב
הלכתי עם זה דקה וחצי בבית
וראיתי שאני לא יכולה לזוז איתם

ואז חזרתי לחנות להחליף אותם

ועכשיו יש לי מגפיים הורסים את הבריאות
 
היי

אני מזדעזע את הסרטון אחותי הקטנה הראתה לי.

כמה חשוב להשמר יותר ויותר ,לא מחייב סם אונס 2 כוסות וכבר הראש קצת בעננים מה שנקרא.

שמעתי את החברה שלה ברדיו שאמרה למה הם צילמו ,ובאמת הם היו מגעילים ,כמי שיוצא לבלות בדאנס בר אלו המקומות החמים לאקשן ,ושהתחרמנו בלייניות לידי ממש בצורה מיניתלא בעירום מלא ,לא חשבתי על לצלם כלל!
הייתי קצת בהלם מהסיטואציה והם גם נגעו בי כי ישבתי לידן.

אני מתכון לקלות הזאת בווטאספ שכל פיפס יכולים להפיץ אותך ברשת.

חבר שהתגרש וחידש קשר שלח לי כמה סירטונים מצחיקים וסקס שרצים בווטאספ ישר עצרתי את זה ,ומסתבר שגם גברים בגיל 38 מתנהגים כמו ילדים קטנים.



עצוב שיחקרו את הבחור שהתחרמן איתה אולי הוא שם לה לא נראה לי שמישהו זר ישים וילך.
 
למעלה