מה אתם אומרים

מה אתם אומרים

על אלו שזורמים ואופס מישהו מצלם וזה רץ בווטאספ ובפייס?
איזה מבעס זה ?
לא מקנא בבלייניות ,שמעתי על סם האונס בעברי ,לא ראיתי את הכדור הזה פשוט מזוויע לחשוב שמישהו שם לך משהו בשביל לקבל סקס.

אני אומר תהיי חכמה לא להצטלם בפוזות מגרות ,לא לשלוח תמונות או לעלות כל מיני תמונות שיכולוים לעשות שימוש ולהכפיש את שמך.

מה דעתכם?
 
ואיך היא בדיוק

אמורה להיות חכמה ולא להעלות תמונות אם צילמו אותה אחרי ששמו לה סם אונס במשקה והיצורים שצילמו אותה הם אלה שמעלים את התמונות?!


אתה אמיתי?
אתה משחק אותה?
אתה רציני?
אלה הן באמת הדעות שלך?
 
מה זה להיט

מאילנית!

אין דבר שיותר מגעיל אותי מתל אביב רטובה.
בטון רטוב - בעעעע.

בדיוק הזמן לחנוך את המגפונים החדשים וההורסים שלי (קלטת איך הכנסתי את זה לסיפור?)
ואם כבר, אז רציתי לספר שהתחיל לי הבוקר בצורה נוראית - קניתי חולצה חדשה והורסת, באתי ללבוש אותה ושמתי לב שלקחתי מידה לא נכונה - החולצה קצרה בבטן! וכבר גזרתי את הטיקט

זהו, הוצאתי את זה.

מה קורה וזה?
 
אוף בא לי גם להוציא ...

אתמול גם אני קניתי מגפונים חדשים והורסים תבריאות. רק מה, עוד בחנות קלטתי שאחד מהם כאילו... קצת יותר קטן מהשני.
אז המוכרת אמרה "שטויות, זה בגלל שאחד מהם היה בתצוגה והשני לא, אל תדאגי השני גם יתרחב לך תוך כדי שימוש".

בקיצור היום אני נוסעת איתם לעבודה, וכל הדרך מציק לי שאחד קצת גדול והשני קצת לא. בקטע ממש לא נוח.
לא יודעת מה לעשות עם זה, לבקש את הכסף בחזרה? חבל כי המגפונים ממש יפים.
ואין להם עוד זוג כזה בחנות (וגם לא בחנויות אחרות, מסתבר שזה דגם שאזל או משהו).

זהו, הוצאתי את זה
 

puma141

New member
חחחחח חולה על אלדו! יש להם אחלה של

נעליים ודגמים.

ה-TO GO האלה- מכירה את השלטים שלהם?

"סופעונה! 40 זוגות נעליים ב-100 ש"ח"!!!

ואת רואה ת'חנות מפוצצת..אנשים עם דפקות!

כי גם אם אין כסף-לא קונים שם..זה אשכרה נעליים חד פעמיות..
 

dori78

New member
יש לי כמה וכמה זוגות משם.

חלקם מחזיקים כבר 3 עונות.

כמו בכל מקום, גם שם - יש ויש.
 

puma141

New member
וואלה?! לי היה נסיון אחד בלבד איתם. הייתי

עם נעליים שלא בא לי עליהם, ורציתי ללכת לחוף..
הייתי עם חברה בקניון והיא אמרה לי תקני כאן, 40 שח-אין צורך ללכת אלייך.....

והם היו יפות! אז קניתי:) הן עלו 29 ש"ח......

ירדנו לחוף, ואחרי אולי...5 דק' הליכה-הן נקרעו!
מאז אני אפילו לא מעיפה מבט לעבר החנות הזו...חחחח אין מצב!!
גם אםזה יהיה בחינם. ולא חשוב מה יהיה שם...
 

puma141

New member
לגמרי! אין לי שמץ-איך הם שורדים!

אני באמת מתכוונת שאני לא מעיפה מבט לעבר החנות הזו אפילו חחח
ולחשוב שיש אותם בכל הקניונים-גם הנחשבים ביותר בארץ!

"נעלי זבל" הייתי קוראת להם...
 

dori78

New member
הריח הוא של הדבק, לא של הפלסטיק.

יש בעזריאלי חנות שמוכרת נעליים מפולימר ממוחזר, יש להן ריח של בובה תפוח

הן יפות ונוחות, רק יקרות רצח...

הדבר הבא ברשימת הקניות שלי זה דווקא נעליים ממוגנות, למקרה שמישהו יחליט להעיף אותי מהקטנוע.
 
למעלה