מה אתם אומרים על... המולטי אפקט הזה - http://www.korg.com/gear/info.asp?A_PROD_NO=AX3G הוא עולה בארץ 350 שקלים, זה נראה יותר מדי טוב. השאלה היא אם זה עבודה בעינים וזה חרא, או שלמישהו היה נסיון איתו וזה לא רע.