מה אתם אומרים על...

  • פותח הנושא mwc
  • פורסם בתאריך

mwc

New member
מה אתם אומרים על...

המולטי אפקט הזה - http://www.korg.com/gear/info.asp?A_PROD_NO=AX3G הוא עולה בארץ 350 שקלים, זה נראה יותר מדי טוב. השאלה היא אם זה עבודה בעינים וזה חרא, או שלמישהו היה נסיון איתו וזה לא רע.
 

Virons

New member
ניסיתי ולא אהבתי . אבל זה החלטה שלך לך תבדוק

וזה גם קטע ממש ממש ממש מסריח שצריך לקנות לזה את הספק כח..
 
למעלה