לא הבנת כלום, כרגיל.עם כל הכבוד לנסיעות שלך לבנק מסד, זו לא דוגמה
גרתי שנים במקום ואני קשור אליו עד היום ולא ראיתי שהקווים 12, 26, 92 שלא לבר על 5, עברו שוממים במקום. נהפוך הוא. הבעיה היא,ש כשאר ביטלו את 12 עם תדירות טובה והפכו אותו ל- 72 עם תדירות של 30 דקות, הקו הפך להיות בלתי רלבנטי. 26 נתן שרות טוב מרוטשילד לכל אורך אבן גבירול, וכך גם 92. כך שלהגיד שהרחוב אינו מצדיק נסיעות זו אמירה בלתי מבוססת כלל וכלל, וכאמור, הדוגמה של פעם ב..... לנסוע לבנק מסד זו לא דוגמה
אמרתי שבתור ילד אני מכיר את שדרות רוטשילד כי פעם בחודש למשך כמה שנים טובות היינו הולכים לשם (כן כן ברגל) מהמרכזית הישנה (ואח"כ גם מהמרכזית החדשה) לבנק מסד. אינני זוכר את קו 12 כלל וכלל, זה כן. דיברתי רק על ההיכרות שלי עם הרחוב. ב3-4 שנים האחרונות אני מזדמן לאיזור הרבה יותר (לרוב בשעות הערב המוקדמות עד הערב המאוחרות). בכל הפעמים שנסעתי בקו 92, הוא עצר בתחנה אחת או שתיים על רוטשילד בשביל לעלות או להוריד נוסע אחד. 72 כמו שציינת הפך לבלתי רלוונטי. קו 5 היה רלוונטי מתמיד. 26, שכחתי ממנו ואכן היה רלוונטי. 92 היה פחות מהסיבה היותר פשוטה כשאני חושב על זה, החופשי חודשי שלא היה בכרטוס משותף. אבל אני מאמין שאם לא קמה צעקה על למה לקחו לנו קווים? זה סימן שלא ממש מזיז למישהו בשדרות רוטשילד. וגם ככה כמו שאמרתי, קו 5 מקשר למקומות מרכזיים. קו 70 מקשר (בכיוון אחד) למקומות מרכזיים אחרים וכך גם קו 42. אני פשוט לא מצפה שבשדרות רוטשילד יעברו מספר רב של קווי אוטובוס ובכלל מספר רב של כלי רכב. זה סתם הורס את השדרה שהייתה אמורה להיות מקום של שפיות. אבל זה כבר נושא אחר. בתכל'ס זה איזור מגורים וככזה הוא לא צריך כל כך הרבה קווי אוטובוס, מה גם שלא מדובר על בלוקים שבהן יש יותר תושבים בעצם וכו'. אז נכון שזה נוח שיש אוטובוס מתחת לבית לכל מקום ומקום, אבל זה לא אומר שיש כל כך הרבה טעם לזה, לגבי 26 אני יותר מסכים איתך. אבל 70 ו42 מכסים את קו 12 של פעם (ממה שהבנתי), כך שאני לא רואה כל כך פגיעה משמעותית. מה גם שמ42/70 אפשר לרדת בלונדון מינסטור ולא להמתין יותר מ2 דקות לקו המשך.