מה אתם אומרים חברים?

מצב
הנושא נעול.

euronitzan

New member
הרפורמה מעולה - היישום שלה פחות
אני מדבר בעיקר על התשלום בעבור מוצא ויעד ולא עפ"י כמות ההחלפות, ובטח שלא על פי זהות המפעיל. זוהי הפעם הראשונה בה התשלם מתבצע על פי צרכי הנוסע ולא על פי רצונות המפעילים. ניצנים של שירותיות. מי היה מאמין? אני מדבר על קווים פשוטים וישרים, על מזלגות ברורים שיוצרים תדירות משותפת טובה, ועל ביטול מוטציות טלאי (כמו 32 או הנסיון לבטל את 45) או ביטול קווי רפאים מיותרים (כמו 29 או 64). אני מדבר גם על מודיעין משותף, על דגלול משותף ועל אתר אינטרנט משותף. ניצן של לקיחת אחריות כוללת לנושא. עם זאת דומה שדן, החברה העיקרית שמוציאה את הרפורמה לפועל, נתפסה עם המכנסיים למטה. רמת השירות בעיקר בדן ירדה פלאים. קווי מפתח כמו 61 או 63 הפכו ללא אמינים. הנהגים חסרי סבלנות, לעתים מסרבים לענות לשאלות הכוונה מצד נוסעים, ומשמיצים את הקווים החדשים בכל הזמנות. חסרים נהגים, ואין מספיק אוטובוסים. העובדה כי החברה החכירה את אוטובוסיה לדעת, ומיהרה להשבית אוטובוסים בני 12 ו-13 והכניסה אותה למצוקה. ומה לעשות - עם מעט מדי אוטובוסים, הרפורמה מתקשה להמריא. והכי מביך: דווקא אצל חלוצת הרב קו, ישנם לא מעט נהגים שלא יודעים לתפעל את הרב קו כמו שצריך. בעשר פעמים בהן ביקשתי לחייב את הרב קו שלי ב-10 ש"ח (לנסיעה פנימית בת"א + נסיעת המשך לכפ"ס) רק פעם אחת ידע הנהג כיצד לעשות זאת. באגד נראה כי המצב סביר יותר, למעט כרטיס ההמשך הבלתי חוקי למשך 60 דקות (במקום 90). האם זה כבר תוקן? מטרופולין וקווים אמנם שיחקו תפקיד משני ברפורמה הזה, אך קשה שלא להתרשם מהשיפור הניכר שניתן ברמת השירות שלהן לנוסעים. כיומם בין ת"א לכפר סבא, אני פשוט נהנה לנסוע במטרופולין. אוטובוסים חדישים, נקיים וריחניים, דייקנות למופת ונהגים אדיבים ומקצועיים. מקווה בפעימת השרון הם לא ילקו בהתמוטטות עצבים קבוצתית, כפי שקורה בדן מאז יולי. על הרעות החולות הנוספות (דגלול, אי שיתוף הציבור, קמפיין כושל) כבר דובר מספיק בעבר.
הרפורמה בתעריפים היא מעולה ואין לי דבר אחד רע
להגיד עליה. הבעיה עם הרפורמה במסלולים הינה שהיא מתאימה לעיר שיש בה רכבת תחתית או רק"ל - התחתית מבצעת את המסלולים הישירים והעמוסים בעוד שהאוטובוסים (הרגילים, לא BRT ושאר חמוצים) מבצעים את השירות door to door שציינו כאן קודם. כך גם יש שירות נאות לחובבי ההחלפות/המתנות וגם לזקנות שבקושי עולות גם לנמוכי רצפה. הניסיון ליצור מערכת כזאת המבוססת על אוטובוסים בלבד נידון לכישלון, בדיוק כפי שרואים כרגע בגוש דן והמצב כרגע הוא עוד טוב יחסית, החל מספטמבר המצב יורע עוד יותר.
 

846

Active member
הרפורמה בתעריפים היא מעולה ואין לי דבר אחד רע
להגיד עליה. הבעיה עם הרפורמה במסלולים הינה שהיא מתאימה לעיר שיש בה רכבת תחתית או רק"ל - התחתית מבצעת את המסלולים הישירים והעמוסים בעוד שהאוטובוסים (הרגילים, לא BRT ושאר חמוצים) מבצעים את השירות door to door שציינו כאן קודם. כך גם יש שירות נאות לחובבי ההחלפות/המתנות וגם לזקנות שבקושי עולות גם לנמוכי רצפה. הניסיון ליצור מערכת כזאת המבוססת על אוטובוסים בלבד נידון לכישלון, בדיוק כפי שרואים כרגע בגוש דן והמצב כרגע הוא עוד טוב יחסית, החל מספטמבר המצב יורע עוד יותר.
 

אורי404

New member
הרפורמה מעולה - היישום שלה פחות
אני מדבר בעיקר על התשלום בעבור מוצא ויעד ולא עפ"י כמות ההחלפות, ובטח שלא על פי זהות המפעיל. זוהי הפעם הראשונה בה התשלם מתבצע על פי צרכי הנוסע ולא על פי רצונות המפעילים. ניצנים של שירותיות. מי היה מאמין? אני מדבר על קווים פשוטים וישרים, על מזלגות ברורים שיוצרים תדירות משותפת טובה, ועל ביטול מוטציות טלאי (כמו 32 או הנסיון לבטל את 45) או ביטול קווי רפאים מיותרים (כמו 29 או 64). אני מדבר גם על מודיעין משותף, על דגלול משותף ועל אתר אינטרנט משותף. ניצן של לקיחת אחריות כוללת לנושא. עם זאת דומה שדן, החברה העיקרית שמוציאה את הרפורמה לפועל, נתפסה עם המכנסיים למטה. רמת השירות בעיקר בדן ירדה פלאים. קווי מפתח כמו 61 או 63 הפכו ללא אמינים. הנהגים חסרי סבלנות, לעתים מסרבים לענות לשאלות הכוונה מצד נוסעים, ומשמיצים את הקווים החדשים בכל הזמנות. חסרים נהגים, ואין מספיק אוטובוסים. העובדה כי החברה החכירה את אוטובוסיה לדעת, ומיהרה להשבית אוטובוסים בני 12 ו-13 והכניסה אותה למצוקה. ומה לעשות - עם מעט מדי אוטובוסים, הרפורמה מתקשה להמריא. והכי מביך: דווקא אצל חלוצת הרב קו, ישנם לא מעט נהגים שלא יודעים לתפעל את הרב קו כמו שצריך. בעשר פעמים בהן ביקשתי לחייב את הרב קו שלי ב-10 ש"ח (לנסיעה פנימית בת"א + נסיעת המשך לכפ"ס) רק פעם אחת ידע הנהג כיצד לעשות זאת. באגד נראה כי המצב סביר יותר, למעט כרטיס ההמשך הבלתי חוקי למשך 60 דקות (במקום 90). האם זה כבר תוקן? מטרופולין וקווים אמנם שיחקו תפקיד משני ברפורמה הזה, אך קשה שלא להתרשם מהשיפור הניכר שניתן ברמת השירות שלהן לנוסעים. כיומם בין ת"א לכפר סבא, אני פשוט נהנה לנסוע במטרופולין. אוטובוסים חדישים, נקיים וריחניים, דייקנות למופת ונהגים אדיבים ומקצועיים. מקווה בפעימת השרון הם לא ילקו בהתמוטטות עצבים קבוצתית, כפי שקורה בדן מאז יולי. על הרעות החולות הנוספות (דגלול, אי שיתוף הציבור, קמפיין כושל) כבר דובר מספיק בעבר.
מסכים ברב. למעט עניין ביטול הקווים
אתחיל בעניין הקווים: אולי היה מקום לביטול חלק מהקווים. לקווים השונים נכנסו אלטרנטיבות, כמו למשל 89, במקום 28 או 13 במקום 29. אבל לקו 64, הייתה לדעתי הצדקה והיה אפילו מוטב לתגבר אותו. הקו הוא מן 'קו רוחב' לאזורים שונים ובקטע מחלף גהה-מתחם הבורסה, הוא היה עדיף במסלולו על קו 66. היו בו עוד יתרונות והיה בו ביקוש נוסעים. קו 45 - עובדה, שיש בו נוסעים למרות מיעוט הנסיעות. כך שאני לא חושב, שיש מקום לבטל אותו. עם רב, ככל שאר הדברים, אני נוטה להסכים איתך. כתבת על המפעילים ואני ארחיב מעט על "אגד". נראה, שיצא טוב, ש"אגד" מפעילים יותר קווים שונים/יותר נסיעות ברחבי גוש דן. אני רואה למשל את קווים 143 ו-26 בהפעלת "אגד". הם חברה מסודרת בסך הכל מבחינת יציאה בזמנים (לרב) והתנהגות הנהגים (גם כן לרב). טוב, שהקווים עברו אליה. אולי יהיה מוטב להעביר אליהם קווים נוספים להפעלה. גם על "מטרופולין" כתבת את הדברים ואני מסכים מאוד. כאשר אני קורא הודעות על צורך בהוספת נסיעות, עולות טענות, שאין מספיק אוטובוסים או נהגים. אבל עובדה, ש"מטרופולין" הוסיפו נסיעות רבות לקווים שונים, שעברו אליהם (למשל 29 בשרון או 149 כפר סבא-תל אביב) והמצב השתפר פלאים, מבחינת זמן ההמתנה והעומס. או שזהו עניין של רצון או, שמא "מטרופולין" גמישים יותר מבחינת צי אוטובוסים והנהגים.
 

droriko

New member
מסכים ברב. למעט עניין ביטול הקווים
אתחיל בעניין הקווים: אולי היה מקום לביטול חלק מהקווים. לקווים השונים נכנסו אלטרנטיבות, כמו למשל 89, במקום 28 או 13 במקום 29. אבל לקו 64, הייתה לדעתי הצדקה והיה אפילו מוטב לתגבר אותו. הקו הוא מן 'קו רוחב' לאזורים שונים ובקטע מחלף גהה-מתחם הבורסה, הוא היה עדיף במסלולו על קו 66. היו בו עוד יתרונות והיה בו ביקוש נוסעים. קו 45 - עובדה, שיש בו נוסעים למרות מיעוט הנסיעות. כך שאני לא חושב, שיש מקום לבטל אותו. עם רב, ככל שאר הדברים, אני נוטה להסכים איתך. כתבת על המפעילים ואני ארחיב מעט על "אגד". נראה, שיצא טוב, ש"אגד" מפעילים יותר קווים שונים/יותר נסיעות ברחבי גוש דן. אני רואה למשל את קווים 143 ו-26 בהפעלת "אגד". הם חברה מסודרת בסך הכל מבחינת יציאה בזמנים (לרב) והתנהגות הנהגים (גם כן לרב). טוב, שהקווים עברו אליה. אולי יהיה מוטב להעביר אליהם קווים נוספים להפעלה. גם על "מטרופולין" כתבת את הדברים ואני מסכים מאוד. כאשר אני קורא הודעות על צורך בהוספת נסיעות, עולות טענות, שאין מספיק אוטובוסים או נהגים. אבל עובדה, ש"מטרופולין" הוסיפו נסיעות רבות לקווים שונים, שעברו אליהם (למשל 29 בשרון או 149 כפר סבא-תל אביב) והמצב השתפר פלאים, מבחינת זמן ההמתנה והעומס. או שזהו עניין של רצון או, שמא "מטרופולין" גמישים יותר מבחינת צי אוטובוסים והנהגים.
קו 45 נוסע מלא
כי אנשים לא טרחו לברר על אלטרנטיבות אחרות והם מעדיפים לחכות חצי שעה ל-45 מאשר 5-10 דקות לקוים אחרים שמכסים אותו . אגב כנ"ל לגבי 189 . במקום שהנוסעים של 35 לשעבר יקחו אותו ביצחק שדה הם נתקעים כולם על קו 70 , למה? כי קו 70 זה הקו היחיד שהם מכירים שמגיע לתל השומר . ככה יוצא שקו 70 קורס בזמן ש-189 נוסע ריק .
 

cwen

New member
קו 45 נוסע מלא
כי אנשים לא טרחו לברר על אלטרנטיבות אחרות והם מעדיפים לחכות חצי שעה ל-45 מאשר 5-10 דקות לקוים אחרים שמכסים אותו . אגב כנ"ל לגבי 189 . במקום שהנוסעים של 35 לשעבר יקחו אותו ביצחק שדה הם נתקעים כולם על קו 70 , למה? כי קו 70 זה הקו היחיד שהם מכירים שמגיע לתל השומר . ככה יוצא שקו 70 קורס בזמן ש-189 נוסע ריק .
התכוונת 139
 

droriko

New member
קו 45 נוסע מלא
כי אנשים לא טרחו לברר על אלטרנטיבות אחרות והם מעדיפים לחכות חצי שעה ל-45 מאשר 5-10 דקות לקוים אחרים שמכסים אותו . אגב כנ"ל לגבי 189 . במקום שהנוסעים של 35 לשעבר יקחו אותו ביצחק שדה הם נתקעים כולם על קו 70 , למה? כי קו 70 זה הקו היחיד שהם מכירים שמגיע לתל השומר . ככה יוצא שקו 70 קורס בזמן ש-189 נוסע ריק .
ואגב אני לא יודע אם זה בהכרח אשמת הנוסעים
אולי זה אשמתם , אולי זה אשמת ההסברה הגרועה, אולי זה אשמת עובדי המודיעין שלא מבינים מהחיים שלהם , כך או כך נוצר כאן מצב לא בריא.
 

olli3

New member
מנהל
ואגב אני לא יודע אם זה בהכרח אשמת הנוסעים
אולי זה אשמתם , אולי זה אשמת ההסברה הגרועה, אולי זה אשמת עובדי המודיעין שלא מבינים מהחיים שלהם , כך או כך נוצר כאן מצב לא בריא.
ל139 יותר קל להגיע בדרך הזו>>>
לקחת כל קו לבית גיל הזהב בלה גארדיה ומאותה תחנה להחליף ל139. לא חסרים קווים לבית גיל הזהב, יורדים באותה התחנה שבה אוסף 139, אין באמת בעיה לבצע את זה. אבל אנשים רוצים דור טו דור, לא מעניין אותם לנסוע דרך כל העולם ואשתו ועוד יותר גרוע מכך, אנשים מקובעים על מרכזית ת"א. והכי גרוע הם אנשים שמגיעים מהצפון או כל נקודה צפונית (אפילו פתח תקווה לצורך העניין) ונוסעים עד למרכזית ת"א כדי להגיע לתל השומר. ואז הם גם עולים על קו 70 שנוסע את כל הדרך ההפוכה, מה שגורם להם לרטון על תח"צ לא יעילה. ויצא לי להיתקל באנשים שנוסעים מפתח תקווה לתל אביב כשהם רוצים להגיע לתל השומר, למה? אלוהים יודע.
 

droriko

New member
ל139 יותר קל להגיע בדרך הזו>>>
לקחת כל קו לבית גיל הזהב בלה גארדיה ומאותה תחנה להחליף ל139. לא חסרים קווים לבית גיל הזהב, יורדים באותה התחנה שבה אוסף 139, אין באמת בעיה לבצע את זה. אבל אנשים רוצים דור טו דור, לא מעניין אותם לנסוע דרך כל העולם ואשתו ועוד יותר גרוע מכך, אנשים מקובעים על מרכזית ת"א. והכי גרוע הם אנשים שמגיעים מהצפון או כל נקודה צפונית (אפילו פתח תקווה לצורך העניין) ונוסעים עד למרכזית ת"א כדי להגיע לתל השומר. ואז הם גם עולים על קו 70 שנוסע את כל הדרך ההפוכה, מה שגורם להם לרטון על תח"צ לא יעילה. ויצא לי להיתקל באנשים שנוסעים מפתח תקווה לתל אביב כשהם רוצים להגיע לתל השומר, למה? אלוהים יודע.
 

טשאפק

New member
ואגב אני לא יודע אם זה בהכרח אשמת הנוסעים
אולי זה אשמתם , אולי זה אשמת ההסברה הגרועה, אולי זה אשמת עובדי המודיעין שלא מבינים מהחיים שלהם , כך או כך נוצר כאן מצב לא בריא.
הלקוח תמיד צודק, זו אשמת ההסברה
אחרי מהלך מקיף של שינוי, צריכה לבוא הסברה בדחיפה לנוסעים ולא לחכות שהם יגלו בעצמם את מסתרי הקווים. זה צריך לבוא מטעם גורם מתאם (שלא ממש קיים) ולא מטעם חברה מסוימת, כי לחברה אין אינטרס שנוסעים יעברו מאוטובוס עמוס שלה, לאוטובוס ריק יחסית של חברה אחרת.
 
מסכים ברב. למעט עניין ביטול הקווים
אתחיל בעניין הקווים: אולי היה מקום לביטול חלק מהקווים. לקווים השונים נכנסו אלטרנטיבות, כמו למשל 89, במקום 28 או 13 במקום 29. אבל לקו 64, הייתה לדעתי הצדקה והיה אפילו מוטב לתגבר אותו. הקו הוא מן 'קו רוחב' לאזורים שונים ובקטע מחלף גהה-מתחם הבורסה, הוא היה עדיף במסלולו על קו 66. היו בו עוד יתרונות והיה בו ביקוש נוסעים. קו 45 - עובדה, שיש בו נוסעים למרות מיעוט הנסיעות. כך שאני לא חושב, שיש מקום לבטל אותו. עם רב, ככל שאר הדברים, אני נוטה להסכים איתך. כתבת על המפעילים ואני ארחיב מעט על "אגד". נראה, שיצא טוב, ש"אגד" מפעילים יותר קווים שונים/יותר נסיעות ברחבי גוש דן. אני רואה למשל את קווים 143 ו-26 בהפעלת "אגד". הם חברה מסודרת בסך הכל מבחינת יציאה בזמנים (לרב) והתנהגות הנהגים (גם כן לרב). טוב, שהקווים עברו אליה. אולי יהיה מוטב להעביר אליהם קווים נוספים להפעלה. גם על "מטרופולין" כתבת את הדברים ואני מסכים מאוד. כאשר אני קורא הודעות על צורך בהוספת נסיעות, עולות טענות, שאין מספיק אוטובוסים או נהגים. אבל עובדה, ש"מטרופולין" הוסיפו נסיעות רבות לקווים שונים, שעברו אליהם (למשל 29 בשרון או 149 כפר סבא-תל אביב) והמצב השתפר פלאים, מבחינת זמן ההמתנה והעומס. או שזהו עניין של רצון או, שמא "מטרופולין" גמישים יותר מבחינת צי אוטובוסים והנהגים.
קו 64 היה שעטנז מיותר של 70 ו-66
ולראייה - תדירותו הזניחה. 139 הוא קו הרבה יותר מוצלח ממנו. קו 45 היה אמור לקבל את מיתת החסד שלו עוד ביולי, אך מירוף מקרים מצער של סודיות תמוהה מצד מארגני הרפורמה ופופוליזם של עיריית גבעתיים ואגודת הסאטדנטים באת"א החיו את הפגר, לצערי. אני מקוה שלפחות הוא יקוצר וייסע בעתיד בין רמת אביב לרמת גן בלבד.
 

אוהד11

New member
קו 64 היה שעטנז מיותר של 70 ו-66
ולראייה - תדירותו הזניחה. 139 הוא קו הרבה יותר מוצלח ממנו. קו 45 היה אמור לקבל את מיתת החסד שלו עוד ביולי, אך מירוף מקרים מצער של סודיות תמוהה מצד מארגני הרפורמה ופופוליזם של עיריית גבעתיים ואגודת הסאטדנטים באת"א החיו את הפגר, לצערי. אני מקוה שלפחות הוא יקוצר וייסע בעתיד בין רמת אביב לרמת גן בלבד.
64 לא היה שעטנז, משום שהוא הופעל הרבה לפני 66
אמנם תמיד בתדירות נמוכה, אבל תמיד פעל ובמוצ"ש. ולגבי 45, עדיין אל הבנתי מדוע כולם מתנפלים על הקו הזה שפועל כבר 40 שנה ומשרת הרבה נקודות ולא רק בין תה"ש ובר אילן לאונ' ת"א, כי אם נקודות נוספות רבות. במה עדיף עליו 160 שמגיע עד התחנה המרכזית, שהיא, לכל הדעות, אזור שמזמן צריך לעבור שיקום, או רלחוב המסגר השמם בשעות הערב
 

euronitzan

New member
64 לא היה שעטנז, משום שהוא הופעל הרבה לפני 66
אמנם תמיד בתדירות נמוכה, אבל תמיד פעל ובמוצ"ש. ולגבי 45, עדיין אל הבנתי מדוע כולם מתנפלים על הקו הזה שפועל כבר 40 שנה ומשרת הרבה נקודות ולא רק בין תה"ש ובר אילן לאונ' ת"א, כי אם נקודות נוספות רבות. במה עדיף עליו 160 שמגיע עד התחנה המרכזית, שהיא, לכל הדעות, אזור שמזמן צריך לעבור שיקום, או רלחוב המסגר השמם בשעות הערב
64 בתדירות של 66 היה יכול להיות קו נהדר
שניהם ביחד היו יוצרים מזלג מצוין שקצהו האחד בפ"ת והשני בתה"ש. רק התדירות המבישה של 64 אפשרה את ביטולו. 45 הוא אחד מהקווים הבודדים אשר הייתי משנה אותם מהותית: קו אחד, נקרא לו נניח 45, נוסע מהאוניברסיטה לגבעתיים ומסיים במסוף אלוף שדה. קו 145 יוצא מרכבת מרכז, עושה קטע קצר (וחופף ל45) בגבעתיים, ממשיך לבני ברק, גב"ש ומסיים בתה"ש. כך גם שומרים על כל היתרונות של הקו הישן (כלומר קישור בין כל היעדים של הקו הישן במחיר של מקסימום החלפה אחת אותה יעשו יחסית מעטים) וגם מקבלים יתרונות של קווים קצרים יותר ולכן אמינים יותר.
 

אורי404

New member
64 בתדירות של 66 היה יכול להיות קו נהדר
שניהם ביחד היו יוצרים מזלג מצוין שקצהו האחד בפ"ת והשני בתה"ש. רק התדירות המבישה של 64 אפשרה את ביטולו. 45 הוא אחד מהקווים הבודדים אשר הייתי משנה אותם מהותית: קו אחד, נקרא לו נניח 45, נוסע מהאוניברסיטה לגבעתיים ומסיים במסוף אלוף שדה. קו 145 יוצא מרכבת מרכז, עושה קטע קצר (וחופף ל45) בגבעתיים, ממשיך לבני ברק, גב"ש ומסיים בתה"ש. כך גם שומרים על כל היתרונות של הקו הישן (כלומר קישור בין כל היעדים של הקו הישן במחיר של מקסימום החלפה אחת אותה יעשו יחסית מעטים) וגם מקבלים יתרונות של קווים קצרים יותר ולכן אמינים יותר.
מסכים מאוד. אגב מזלג
במובן מסויים גם קווים 64 ו-70 היו מן קווי מזלג. היה להם קטע משותף ארוך יחסית מרכבת מרכז לתל השומר.
 

guyweiss

New member
64 בתדירות של 66 היה יכול להיות קו נהדר
שניהם ביחד היו יוצרים מזלג מצוין שקצהו האחד בפ"ת והשני בתה"ש. רק התדירות המבישה של 64 אפשרה את ביטולו. 45 הוא אחד מהקווים הבודדים אשר הייתי משנה אותם מהותית: קו אחד, נקרא לו נניח 45, נוסע מהאוניברסיטה לגבעתיים ומסיים במסוף אלוף שדה. קו 145 יוצא מרכבת מרכז, עושה קטע קצר (וחופף ל45) בגבעתיים, ממשיך לבני ברק, גב"ש ומסיים בתה"ש. כך גם שומרים על כל היתרונות של הקו הישן (כלומר קישור בין כל היעדים של הקו הישן במחיר של מקסימום החלפה אחת אותה יעשו יחסית מעטים) וגם מקבלים יתרונות של קווים קצרים יותר ולכן אמינים יותר.
רעיון מצוין שחשבתי עליו גם - מזלג 45/145
אפשר ש - 45 ינסע את כל כצנלסון יפנה שמאלה לבן גוריון עד הסוף ואז דוח לאלוף שדה/כורזין (עם עדיפות לאלוף שדה). הקו ישרת את תושבי מרכז גבעתיים ישירות לאלוף שדה וייתן גיבוי ל - 52 בדרום בן גוריון. 145 ייצא מרכבת מרכז דרך מסלול 45 היום. או קו עם מספור שונה שינסע דרך ארלוזורוב ברמת גן ויגבה את 61/161 בקטע עמוס זה.
 

guyweiss

New member
רעיון מצוין שחשבתי עליו גם - מזלג 45/145
אפשר ש - 45 ינסע את כל כצנלסון יפנה שמאלה לבן גוריון עד הסוף ואז דוח לאלוף שדה/כורזין (עם עדיפות לאלוף שדה). הקו ישרת את תושבי מרכז גבעתיים ישירות לאלוף שדה וייתן גיבוי ל - 52 בדרום בן גוריון. 145 ייצא מרכבת מרכז דרך מסלול 45 היום. או קו עם מספור שונה שינסע דרך ארלוזורוב ברמת גן ויגבה את 61/161 בקטע עמוס זה.
* שמאלה=ימינה
 

mister K

New member
קו 64 היה שעטנז מיותר של 70 ו-66
ולראייה - תדירותו הזניחה. 139 הוא קו הרבה יותר מוצלח ממנו. קו 45 היה אמור לקבל את מיתת החסד שלו עוד ביולי, אך מירוף מקרים מצער של סודיות תמוהה מצד מארגני הרפורמה ופופוליזם של עיריית גבעתיים ואגודת הסאטדנטים באת"א החיו את הפגר, לצערי. אני מקוה שלפחות הוא יקוצר וייסע בעתיד בין רמת אביב לרמת גן בלבד.
רק חבל ש-139 לא מגיע לבר אילן כמו 64.
מבר אילן השירות למרכז תל אביב פשוט לא קיים בעקבות ביטול 64, שבו השתמשו הרבה נוסעים מכיוון שהוא היה הקו היחיד שקישר בין בר אילן למרכז תל אביב, למרות תדירותו הנמוכה. מעבר לכך אני מסכים שקו 139 הרבה יותר יעיל. חייבים להעביר את קו 139 דרך בר אילן כמו 43, במקום דרך מנדס. בייחוד לאור העובדה שגם ככה הוא לא נכנס למסוף אלוף שדה. אני לא מבין למה לא עושים את זה.
 

אוהד11

New member
רק חבל ש-139 לא מגיע לבר אילן כמו 64.
מבר אילן השירות למרכז תל אביב פשוט לא קיים בעקבות ביטול 64, שבו השתמשו הרבה נוסעים מכיוון שהוא היה הקו היחיד שקישר בין בר אילן למרכז תל אביב, למרות תדירותו הנמוכה. מעבר לכך אני מסכים שקו 139 הרבה יותר יעיל. חייבים להעביר את קו 139 דרך בר אילן כמו 43, במקום דרך מנדס. בייחוד לאור העובדה שגם ככה הוא לא נכנס למסוף אלוף שדה. אני לא מבין למה לא עושים את זה.
 

droriko

New member
רק חבל ש-139 לא מגיע לבר אילן כמו 64.
מבר אילן השירות למרכז תל אביב פשוט לא קיים בעקבות ביטול 64, שבו השתמשו הרבה נוסעים מכיוון שהוא היה הקו היחיד שקישר בין בר אילן למרכז תל אביב, למרות תדירותו הנמוכה. מעבר לכך אני מסכים שקו 139 הרבה יותר יעיל. חייבים להעביר את קו 139 דרך בר אילן כמו 43, במקום דרך מנדס. בייחוד לאור העובדה שגם ככה הוא לא נכנס למסוף אלוף שדה. אני לא מבין למה לא עושים את זה.
אתה צודק
נקווה שנופתע לטובה בראשון לספטמבר
 

mister K

New member
אתה צודק
נקווה שנופתע לטובה בראשון לספטמבר
אני לא מאמין שקו 139 ישתנה השבוע.
אם עד עכשיו לא היה פירסום, הסיכוי לכך קלוש. אולי מצפים שהנוסעים מבר אילן ייסעו עם 168 על תדירותו המופלאה, שעות הפעילות הנרחבות שלו והמסלול הפחות אטרקטיבי שלו בתל אביב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה