מה אתה בא בטענות לשמאל Resh 0

שרוף

New member
מה אתה בא בטענות לשמאל Resh 0

ראה את ראש הממשלה שרון את ציפי לבני ובעצם כל שרי הליכוד מייחלים שעראפת יפסיק את הטירור כדי שננוכל לחדש את המו´מ.כך לפחות הם אומרים. ועל מה יחדשו את המו´מ? על החזרת שטחים? על הבקעה? על הר הבית? על הקמת מדינה פלשתינית? האמת היא שהמושג מדינת פלשתין הוא שקר שקר שחור ואפל שגם הליכוד המזוייף ממשיך להלבין. אין דבר שכזה מדינת פלשתין ואין דבר שכזה כיבוש. ב67 התגוננו מפני תוקפנות ערבית וכבשנו שטחים ששייכים לירדן היא הממלכה ההאשמית. הסכמי אוסלו סיימו את הכיבוש (שליטה ישראלית על ערביי השטחים) בכל מקרה זאת הייתה מטרת הסכם אוסלו והשליטה עברה לרשות הפלשתינית שהתגלתה כיישות טירור ולא זנחה את דרך המאבק האלים. זה רק מבהיר כמה הסכם אוסלו הוא חלק מהתרמית הגדולה של השמאל המטורף והליכוד המזוייף. לא רק השמאל שאליו בא אתה בטענות ובצדק אלא גם הימין המזוייף הוא הליכוד שזור בשקר הזה.
 

resh0

New member
האחריות היא רק על ראש הממשלה.

לטוב ולרע! טענותי הנוכחיות מופנות אך ורק כלפי אריאל שרון! טענותי כנגד השמאל הן רק כדי לסייע לאחינו להגמל מהטיפה המרה ושמה תבוסתנות. אלו הם אינו וחובה עלינו לתמוך בהם בדעתם הקשה הזאת. אם אתה כותב כדי "לשחרר קיטור", זה משהו אחד. לגיטימי אבל אין זה מענייני. אם אתה כותב כדי לשכנע (ולעיתים גם להשתכנע), מוטב שתבדוק את זה הפוטנציאלי לשכנוע ונסה למצוא את הדרך אל ליבו. בקיצור: יהיו דבריך נכונים ככל שיהיו, בגלל סיגנונך כל שתוכל זה לשכנע את אלו שכבר מאוד משוכנעים... לא יותר. שווה לך?
 

שרוף

New member
אני לא מנסה לשכנע אני הרבה יותר

פרודוקטיבי ממך. אני לא מאמין בבני אדם אני מאמין במעשים. בן גוריון אמר פעם לא חשוב מה העם רוצה חשוב מה טוב לעם. יש הבדל בין הפרט לבין הכלל הפרט הוא חושב, הכלל הוא עדר. ראה דוגמה. שרון מכר לוקשים לעם ולו רק בשביל לתפוס את השלטון העם האמין לשרון ובחר בו. אם היה מתאפשר לשבת עם כל בוחר פוטנציאלי בשרון ולהסביר לו את התרמית התמיכה בשרון הייתה יורדת ב85%. הם יודעים את זה וגם סוחרי השקרים (הקמפיינרים) יודעים זאת והם מזריקים לך במשך שבועיים תדמית שקרית הבטחות שוא העיקר כדי למכור את המתמודד שלהם. העם כעדר אינו מסוגל להתמודד עם קמפיין אגרסיבי שכזה. וכמובן התקשורת במקום להיות החיץ בין העם למנהיגים שלו לחשוף את השקרים משתפת פעולה עם השלטון. במצב שכזה סיגנונך והדרך שלך נדונה לכשלון חרוץ. יש לנו דוגמה חיה פה בפורום לחוסר התועלת שבדרך שלך והוא הכבוש. במשך חדשים אני מעמת אותו עם שאלות שאינו מסוגל לענות עליהן מכיון שהוא נעול על קונספט מסויים(קרי מעשה שטיפת המוח התקשורתית) כל ניסיון לעמת אותו עם שאלות קריטיות נדון לכשלון והוא חוזר למנטרות ההזויות שלו. ולסיום העם לא הבין ששרון רוצה את השלטון בשביל לשלוט בשביל הכוח והעוצמה העם האמין במה ששרון בעצמו לא האמין כי ככה מכרו סוחרי השקרים את התדמית שלו.
 

resh0

New member
אז מה אם בן גוריון אמר??

היום חיים אנו בעידן דמוקרטי בו אנשים אמורים לקבוע למנהיגים. היות ומנהיגנו אטומים יום אחד לאחר הבחרם, עלינו להתמקד בלנסות לשכנע את אלו שיצביעו בעתיד. בתקווה שהנבחר אכן יבצע את רצון העם. יותר מזה אי אפשר לעשות.
 
למעלה