עמוד השדרה
New member
מה דמגוגיה? העובדה שלא ניתן להפעיל רכבות מהירות בין
ערי הדרום לתל אביב בגלל החוסר במסילה זו דמגוגיה?
העובדה שלפי תוכנית הרכבת לשנת 2020 השירות במסילת הירקון יקוצץ ב-50% בעקבות פתיחת מסילת השרון זו דמגוגיה?
העובדה שהרכבת בעצמה אומרת שלא ניתן להפעיל שירות כזה או אחר בגלל צוואר הבקבוק באיילון זו דמגוגיה?
העובדה שהמסילה הבודדת באיילון לא מאפשרת להרחיב שירות פרברי בגוש דן ושירות בינעירוני לגוש דן זו דמגוגיה?
הפרויקט הזה אכן צריך (היה) להיות מותאם בלוח הזמנים לפרויקטים אחרים ולכן הוא היה צריך להוות תנאי מוקדם הן למסילת השרון והן לחיבור מסילת האיילון הדרומי למסילת החוף הדרומי.
דמגוגיה זה לטעון שמה שאני כותב זו פשוט דמגוגיה.
מה דמגוגיה? העובדה שלא ניתן להפעיל רכבות מהירות ביןכל מסילה שלא קיימת מהווה פגיעה בשירות
מה שאתה כותב זו פשוט דמגוגיה.
 
למה לדעתך שיפור השירות ,ליישובים אלו, שעולה 5 מיליארד
ש"ח וכולל פרוייקטים הידרולוגיים
שלא לגמרי יודעים את השלכותיהם ,הוא הדבר הכי חשוב כיום?
 
 
הויכוח בינינו הוא לא
לגבי הצורך בה,
אלא לגבי לוח הזמנים לבנייתה.
אתה טוען שהיא הייתה צריכה להיבנות לפני עשור,
במצב זה לא היו מנצלים אפילו
חצי מהקיבולת של
זוג מסילות אלו.
 
אני טוען שפרוייקט זה צריך
להיות מותאם בלוח הזמנים
לפרוייקטים אחרים, בעיקר,
החיבור בין ראשון הראשונים
למשה-דיין שיאפשר קו סובב גוש-דן, מזרחית-איילון-431-531.
 
ערי הדרום לתל אביב בגלל החוסר במסילה זו דמגוגיה?
העובדה שלפי תוכנית הרכבת לשנת 2020 השירות במסילת הירקון יקוצץ ב-50% בעקבות פתיחת מסילת השרון זו דמגוגיה?
העובדה שהרכבת בעצמה אומרת שלא ניתן להפעיל שירות כזה או אחר בגלל צוואר הבקבוק באיילון זו דמגוגיה?
העובדה שהמסילה הבודדת באיילון לא מאפשרת להרחיב שירות פרברי בגוש דן ושירות בינעירוני לגוש דן זו דמגוגיה?
הפרויקט הזה אכן צריך (היה) להיות מותאם בלוח הזמנים לפרויקטים אחרים ולכן הוא היה צריך להוות תנאי מוקדם הן למסילת השרון והן לחיבור מסילת האיילון הדרומי למסילת החוף הדרומי.
דמגוגיה זה לטעון שמה שאני כותב זו פשוט דמגוגיה.