מהי חברות בשבילכם?

NoFaRi1

New member
מהי חברות בשבילכם?

יש לי על זה עבודה... ואני לא ממש מצליחה להסביר... אני אשמח אם תעזרו לי... רק בכמה מילים :) תודה מראש
 

sh53

New member
בשבילי חברות זה

* מישהו שיהיה לצידי גם בזמנים קשים, גם בזמנים שהוא צריך רק לתת מבלי לקבל, כי אני עוברת תקופה קשה. * מישהו שיודע להקשיב ולא רק שומע (נכנס דרך אוזן אחת ויוצא דרך האוזן השניה). * מישהו שלא יירכל מאחורי הגב ולא יפגע. * מישהו שאני יכולה להתייעץ איתו ואני יודעת שהוא יתן לי עצה מהלב, עצה אמיתית, עצה שהוא היה רוצה לקבל עבור עצמו - אם הוא היה באותו מצב. * מישהו שיאמר לי את האמת כשצריך, לא ישקר ולא יהיה צבוע. * מישהו שיודע לגלות אמפתיה וחיבה ויודע לתת כתף למשענת כשצריך. * מישהו שמבין אותנו אם אנו עושים טעות, יודע לקבל גישה שאנשים עושים טעויות ולפעמים צריך בחיים לטעות ולא נהנה להיות ציני ולפגוע כאשר אנו "נופלים" - "אל תגידי שלא אמרתי לך, רואה שאני צודק?". * מישהו שכאשר אנו באים לדבר איתו, אז הוא יודע לתת לנו לדבר ולא "לוקח" לנו את הבמה ופתאום במקום שהוא יקשיב לנו, המצב הופך להיות שאנו מקשיבים לו. * מישהו שכאשר אנו מדברים איתו על משהו, אז הוא יודע לפרגן ולא להעצים (מלשון עצום) את עצמו על חשבוננו - לדוגמא אם אנו מספרים על משהו טוב שקרה לנו, אז שלא יאמר - היי זה מה זה פשוט, אני הייתי עושה את זה יותר טוב ויותר יפה. נכתב בלשון זכר לשם הנוחיות בלבד, אך כמובן שזה מכוון לשני המינים.
 

NoFaRi1

New member
תודה רבה רבה!! ../images/Emo24.gif

ממש עזרת לי! ואני מסכימה איתך לגמריי :) שוב
 
חברות..

חברות בשבילי היא קשר עם מישהו. קשר של נתינה וקבלה, קשר של עידוד, קשר של מישהו שיודע להעריך אותך, קשר של מישהו שיודע לתת לך ולקבל ממך, קשר של מישהו שלא אדיש כלפייך, שלא צוחק עלייך,שלא נותן לך הרגשה שהוא "קוטל" אותך,אלא שהוא שם. הכי חשוב:שהוא שם בשבילך,תמיד,כשאתה צריך אותו. הריי..,אני חושבת שאם חבר שלך לא יהיה בשבילך כשאתה הכי צריך אותו.. הוא לא חבר שלך בכלל... [דעה שלי!]
 

sh53

New member
אהבתי במיוחד את הסוף ../images/Emo45.gif

"הריי..,אני חושבת שאם חבר שלך לא יהיה בשבילך כשאתה הכי צריך אותו.. הוא לא חבר שלך בכלל... [דעה שלי!]" כשכולנו מצליחים, טוב לנו, יש לנו כסף, אנו יכולים לתת לאחרים ואנו "למעלה" (גם מבחינה רגשית וגם מבחינה חומרית) אז כיף להיות לידינו, ולכן חברים אמיתיים נמדדים בשעת צרה (לא רק, אבל אז יותר קל לזהות אותם) כי אז הם צריכים לתת יותר מאשר לקבל ואם הם לא יישארו לצידנו בזמנים כאלה, אז עדיף שלא יישארו באמת כי הם לא חברים אמיתיים וכנים אלא אינטרסנטים.
 
למעלה