מדכאים את הזקנים מעוטי היכולת ולעצמם מוסיפים

vered007

New member
מדכאים את הזקנים מעוטי היכולת ולעצמם מוסיפים

3% מדד שמסתכם ב- אלף ש"ח ויותר. מקבלים את ההטבה המיותרת, בעלי שכר של 30.000 ש"ח ויותר, חברי- כנסת, חברי -ממשלה, נערי -האוצר, וגם בכירי ההסתדרות, שכמובן לא פועלים לשינוי מדיניות השכר שמעמיקה בכל שנה את העוני לעומת ההשמנה של קובעי המדיניות, שכמובן דואגים לטפח את כיסם המתפוצץ בכל עליית מדד.
 

vered007

New member
זקן שעבר את גיל 65 אינו יכול להחזיק רכב אם..

הכנסתו מועטה! החזקת הרכב תמנע ממנו לקבל השלמת הכנסה. אם למשל הכנסתו מביטוח לאומי כ-1500 ש"ח, ועוד יש לו הכנסה מסויימת של 1200 ש"ח, מגיע לזקן כ-200 ש"ח לערך השלמת הכנסה. אבל החזקת הרכב תימנע ממנו את קבלת 200 הש"ח. מדוע קיביני מאט.? זקן לא צריך כבר לנסוע לבקר את ילדיו ונכדיו.? זקן לא צריך לצאת קצת ולהתאוורר? זקן לא צריך לנסוע עם הרכב לטיפולים רפואיים..?
 

vered007

New member
מדוע מפלים אדם אחרי גיל 65 בהחזקת רכב? ......

מדוע לחברי כנסת שמשכורתם 30000 ש"ח מגיע לקבל רכב על חשבון המדינה ? האם 200 ש"ח שיקבל זקן שהכנסתו מועטה ומחזיק רכב תפיל את כלכלת המדינה,? האם תשלום של 1000 ש"ח לבעלי השכר הגבוה ממש תחזק את התחת של המדינה? או אולי לחילופין תרפד את התחת של קובעי מדיניות השכר שמרפדים את הישבנים השמנים שלהם!!!
 

vered007

New member
מדיניות שכר נאותה היא כאשר יש עליית מדד בעלי

שכר הרעב יקבלו 1% מעל עליית המדד, ובעלי שכר מעל 30000 ש"ח לא יקבלו מאומה. התוספת שתיגרע מבעלי השכר הגבוה תינתן לתוספת של 1% לבעלי שכר הרעב, וכך אולי במשך הזמן יהיו פחות עניים .
 

shy-1

New member
אין לי הרבה מה להוסיף, מלבד שאם אני אזדקק

לכסף, למען משהו החשוב לי, כגון בריאות המשפחה, או חיים ברחוב, תהיה בטוח שאדע מה לעשות
 

vered007

New member
כמות האנשים שמגיעה לעמותות צדקה גדלה בכל יום

העיתונאים מתווכחים למי מגיעה התהילה על התכנית הכלכלית לביבי או לסילוון, וזאת המדיניות שגרמה לנהירה לעמותות צדקה. אלפים של סודאנים חוצים את הגבול לעבר ישראל, כנראה בעידוד הקבלנים שחוגגים על כח עבודה זול ללא תנאים סוציאלים. כאילו שאין צבא שיכול למנוע את הפלישה שתביא למדינה צרות צרורות בהמשך, הרי המדינה טוענת שהפלשמורה אינם יהודים ולא מביאים אותם לארץ. אם כך מה הסיפור כיצד מאפשרים לאלפים סודנים , או מוסלמים ממדינות אחרות, להכנס ולשמש להתעשרות של קבלנים? האם המדינה יודעת בדיוק כיצד תצליח להפטר מכל הסודנים בהמשך כאשר כל הקבלנים כבר לא יזקקו להם.?
 

shy-1

New member
הערותיים(בינתיים),

1 - אולמרט נתן ל 500 פליטים בלבד לקבל מחסה בישראל ! 2 - ראיתי כתבה בטלויזיה, שבה רואים שכבר לאחר יום עבודה אחד בלבד, כמות אדירה של סודאנים לא חזרה לעבוד עם הקבלנים שלקחו אותם, בטענה שהעבודה קשה.
 

vered007

New member
כנראה אשתו ההומנית של אולמרט מנעה ממנו לפעול

לגירוש כל הסודנים המוסלמים, והפליטים מדרפור וכו' כנראה בהשלכה לסבל והנדודים של העם היהודי. אך האדון אולמרט לא לקח כנראה בחשבון כי אלפי פליטים מוסלמים הם פצצת זמן פוליטית מדינית וכספית, שתעלה לאוצר המדינה לאחר מכן בהרבה מילארדים של דולרים, וכל זאת כמובן על חשבון העניים והזקנים שבעתיד יבוא עוד ביבי אחר כשר אוצר, שימנע מהזקנים, ומבעלי שכר הרעב לקבל תוספת יוקר, או סתם יקפיא את קיצבת הזקנים כפי שעשו לאורך שנים, פעם למען ההתישבות בעזה, ופעם לכבישים עוקפים, ובעתיד לטיפול באלפי סודנים מוסלמים.
 

shy-1

New member
אם אחרי כל מה שעבר עמנו, ומה שציוותה תורתנו,

את מאשים את אשתו של אולמרט על ששיכנעה את בעלה להשאיר בארץ 500 פליטים מסודאן, אני יכול רק לרחם עליך, ולקוות שאתה מיעוט שבמיעוט !
 

vered007

New member
מהעתונות:שלשת אלפים פליטים מסתובבים חופשי

ואלף פליטים עצורים בדרום. כך שכדאי לדייק המספר אינו חמש מאות כדבריך. בבקשה שיקבלו 500 פליטי דרפור ויתנו להם את כל הזכויות, כולל תעודת זהות ואז אוכל לומר שיש בזה משהו הומני. אך המצב איננו כזה. פליטים מנוצלים. ראינו כיצד פליט יושב במרפסת ללא אוכל ושכר כי חברת שמירה אמרה לו לשבת במרפסת למנוע מדיירים להיכנס, וכנראה שיכנעה אותו כי בכך לא יגורש מהארץ. אם הדבר הומני לדעתך.? לדעתי זו הומניות מזוייפת מהתחת ! הפלישה מגבול מצרים גוברת בכל יום, ולא רחוק היום המדינה תשא בנטל נוסף של אלפי מוסלמים. והנטל כרגיל יפול על חשבון קיצבת הזיקנה, או ילקח משכר הרעב של פועלים ופועלות יהודים. אם כבר הומניות, לא עדיף לעלות את הפלשמורה, הם לפחות טוענים שהם יהודים.
 

vered007

New member
כיפה אדומה שעשה ערוץ 10 לסוטי מין "10"

קראתי בידיעות של שבת שאהוד ברק מאיים:"לא נתמוך בתקציב המדינה". ברק הציב תנאים ביטול ההקפאה של הקצבאות, וביטול הקיצוץ בשיעור 4%.. נערי האוצר, בתמיכת זאבי הערבות- המעסיקים, עושים לשכירים ולזקנים מקבלי הקצבאות כיפות אדומות בכל השנה. בקשה מערוץ 10! תעשו תחקיר לגבי חשיבת נערי האוצר, וחשיבת שר האוצר, עד כמה, ועד איזו ריצפה הם חשובים , להוריד לתהומות- העוני, את מקבלי המשכורות הנמוכות, וארת מקבלי קיצבת הזיקנה ?
 

ghost7

New member
האם אתה רומז שהעלית בדעתך

פעולה החורגת מ"מגבלות החוק"?
 

vered007

New member
מי שמאמין שברק יפיל את הממשלה אם יפגעו .....

בקיצבאות שיקום !
 
למעלה