מדיניות אי גירוש המסתננים מסכנת את גבול הצפון

katomish

New member
מדיניות אי גירוש המסתננים מסכנת את גבול הצפון

כבר מעל 10 מסתננים הסתננו מלבנון לישראל אתמול אחד מהם הסתתר בחצר בית בישוב שלומי. חיזבאללה מסייע להם ושולח אותם גם כדי לגלות נקודות תורפה. בפעם הבאה זו יכולה להיות חוליית מחבלים שתרצח עשרות ישראלים. למה הם באים לפה ? כדי למצוא עבודה בתל אביב - שמעו מהחברים שלא יגרשו אותם. החונטה לא מרשה לגרש אותם. לירות באנשים שחורים שחוצים את הגבול? לא יקרה אנשים שחורים הם קדושים ואם מסתנן שחור יחצה את הגבול צריך לרדת על הבירכיים ולבקש ממנו סליחה.
 

סוהי 7

New member
הגרוע מכל הוא שהמסתנן מלבנון כבר עובד בארץ......

כי אנחנו מדינת חוק לפי הכדאיות שיד בכך.אם תתחיל נהירה של מבקשי עבודה מלבנון לישראל זה יהיה התממשות הצפוי. אגב,אתה משתמש במושג "חונטה" ללא צורך וללא טעם וזה רק מחליש כל טענה אמיתית שאתה משמיע.
 
אתה עוד לא הבנת את השיטה של הביביסטים?

כל מחדל כל דבר שהם לא מסוגלים לעשות כמו שצריך הם מאשימים את השמאל/בגץ/הקרן החדשה, וכו מה הבעיה לירות בכל מי שחוצה את הגדר?
 

סוהי 7

New member
מה שלא הבנתי הוא הקשר בין התגובה שלך לנושא

אף אחד לא הזכיר (בינתיים) את השמאל ומוסדותיו.זה עיניין לשילטונות המדינה בתחומי הביטחון וביטחון הפנים.רק הם היו מעורבים בסיפור הזה.
 

katomish

New member
ממש לא נכון יש פסיקות של בג"ץ שמונעות גירוש מסתננים

יש מספר פקידים ושופטים שקובעים מדיניות מי שמנתב את המדיניות הזו הוא האיחוד האירופאי הדבר נמצא בשיח הימין כבר מעל ל 3 שנים מי שמובילה את המאבק הי שפי פז מצחיק שמאשימים את נתניהו בכך שאישר לגרמניה למכור צוללות למצרים כשאין לו שום יכולת השפעה על ממשלת גרמניה למנוע מהם להזרים כספים לאירגונים תומכי מסתנננים וטרור בישראל.
 

ספי111

New member
שקר. פסיקות הבג"ץ הן לגבי מבקשי מקלט.

מדינת ישראל לא מוכנה לבדוק מי זכאי למקלט ומעדיפה להתיחס לכולם כמסתננים. אסור למדינה להחזיר מבקשי מקלט לארצות בהן חיים בסכנה. ישראל ויתרה על הסכם שהיה מוציא מכאן את רוב מבקשי המקלט . מצחיק יותר שנתניהו אישר לגרמניה למכור את הצוללות למרות שלטענתך לא היה צורך באישור כזה.
 
למעלה